Suzanne Allard

معلم گل، چکیده و خلاقیت

سلام!

من سوزان هستم، یک نقاش گواش، آبرنگ، اکریلیک خودآموخته با اعتیاد به رنگ و انتزاعی‌های شاد و گل‌ها. می دانم که دنبال کردن رویاهای هنری برایم چقدر سخت بود، می ترسیدم، ناسازگار بودم و نمی دانستم چگونه به آنجا برسم. به همین دلیل است که من مشتاق تشویق و راهنمایی شما هستم! من معلمی هستم که ای کاش داشتم.

امید من این است که بتوانم به شما کمک کنم تا در سفر خود ادامه دهید تا بتوانید رویاهای خلاقانه خود را محقق کنید.

در وب سایت من منابع و الهام بیشتری برای شما وجود دارد. مایلم دوبار در ماه برای ایمیل Creative Adventure من در آنجا ثبت نام کنید تا بتوانم نکات، به روز رسانی ها و الهامات هفتگی را با شما به اشتراک بگذارم.

برای پشت صحنه، زندگی، مسابقات و سرگرمی عمومی به بیش از 26000 دنبال کننده بپیوندید - من شما را آنجا ملاقات خواهم کرد! یا اگر ترجیح می دهید ما حدود 4500 دنبال کننده فیس بوک داریم و رویدادهای مشابهی را در آنجا انجام می دهیم. من هم الان دارم! یادگیری و کاوش زیادی برای انجام دادن - امیدوارم که هرگز تمام نشود :)

دوره های این مدرس:

آموزش یک چکیده رنگارنگ روی بوم نقاشی کنید!

Paint a Colorful Abstract on Canvas!

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش یک دسته گل مدرن و شاد با گواش نقاشی کنید! (حتی اگر فکر می کنید "خلاق نیستید")

Paint a Modern, Joyful Bouquet with Gouache! (even if you think you're "not creative")

"شرح کلاس سلام، نام من سوزان آلارد است، من یک نقاش گل و معلم خلاقیت هستم. آیا می خواهید یک گل زیبا را که دوست دارید برای h خود نقاشی کنید؟ .."


آموزش حل مسائل در نقاشی

Solving Problems in Paintings

"نقاشی‌ها همیشه به راحتی جریان ندارند، ما می‌توانیم با مسائل مختلفی در مورد ترکیب‌بندی، رنگ، تعادل و غیره گیر کنیم. با من در این مورد همراه باشید و ببینید که چگونه کار می‌کنم..."


آموزش بیایید 3 گل مورد علاقه را رنگ کنیم!

Let's Paint 3 Favorite Flowers!

""


آموزش تمرین خلاقانه خود را با کتاب‌های طراحی رشد دهید!

Grow Your Creative Practice with Sketchbooks!

"سلام، نام من سوزان آلارد است، من یک نقاش گل/انتزاعی و معلم خلاقیت هستم. وقتی برای اولین بار نقاشی را چند سال پیش شروع کردم، طراح بزرگی نبودم. ..."


آموزش بیایید گیاهان آپارتمانی را رنگ کنیم!

Let's Paint Houseplants!

"من همانقدر که عاشق گل هستم، برگ ها و گیاهان بدون گل را دوست دارم. این دو برداشت متفاوت از گیاهان خانگی با برگ ها و خطوط برازنده هستند به طوری که آنها ...."


آموزش منابع الهام تازه: یک پارچه مکزیکی رنگارنگ با گل رنگ کنید!

Fresh Inspiration Sources: Paint a Colorful Mexican Fabric Floral!

"یک پارچه مکزیکی رنگارنگ با الهام از گل ها را رنگ آمیزی کنید! آماده باشید تا از نقوش و رنگ های زیبا و بازیگوش در Otomi گلدوزی مکزیکی الهام بگیرید! احتمال .."


آموزش نقاشی ساده: 1 قلم مو، 3 رنگ، 7 نقاشی!

Simplifying Painting: 1 Brush, 3 Colors, 7 Paintings!

"آیا ایده یادگیری نقاشی، به دست آوردن همه آن لوازم و فهمیدن اینکه چه چیزی را نقاشی کنید، به نظر طاقت فرسا به نظر می رسد؟   شاید ندانید از کجا شروع کنید و نیستید."


آموزش گل های فراوان! پنج نقاشی مختلف با گل رنگ کنید!

Florals Galore! Paint Five Different Floral Paintings!

سلام، نام من سوزان آلارد است، من یک نقاش گل/انتزاعی و معلم خلاقیت هستم. شما آن را درخواست کرده اید، بنابراین اینجاست و بسته بندی شده است! اف عظیم ..


آموزش از نقاشی تا محصول ساده شده!

From Painting to Product Simplified!

"از نقاشی تا محصول ساده شده! آیا تا به حال رویای دیدن هنر خود را بر روی محصولات داشته اید؟ انجام این اتفاق بسیار سرگرم کننده است. چالش برای افرادی که هستند. .."


آموزش موفقیت آمیزش رنگ!

Color Mixing Success!

"به موفقیت آمیزش رنگ خوش آمدید! این کلاس به شما کمک می کند گسترش بیشتری داشته باشید و در استفاده از رنگ راحت تر و مطمئن تر شوید. کامپا را حتما دانلود کنید. .."


آموزش 5 چکیده کتاب طراحی رنگارنگ!

5 Colorful Sketchbook Abstracts!

"5 چکیده کتاب طرح رنگارنگ می توانید منابع کلاس را از اینجا دانلود کنید. ما پنج انتزاعی رنگارنگ و شاد نقاشی خواهیم کرد! بیاموزید که جسورانه با رنگ و s ایجاد کنید. .."


آموزش نقاشی گاردن پارتی!

Garden Party Painting!

" بیاموزید که چگونه یک پالت رنگ محدودتر هنوز هم می تواند تاثیرگذار باشد!  مخصوصاً وقتی جزئیات و علاقه مندی را اضافه می کنید تا ترکیب بندی را جذاب نگه دارید و ...."


آموزش سه چکیده شاد نقاشی کنید!

Paint Three Joyful Abstracts!

"سه چکیده شاد را نقاشی کنید! ما سه انتزاع مختلف شاد و رنگارنگ نقاشی خواهیم کرد! من به شما کمک می‌کنم تا با طرح من از ترس پرداختن به یک انتزاعی عبور کنید. .."


آموزش سه روکش گل خوشمزه در کتاب طرح

Three Delicious Floral Spreads in the Sketchbook

راه‌های خلاقانه زیادی برای ایجاد گل‌ها و استفاده از کتاب طراحی وجود دارد. این سه گل‌های تازه و روشن هستند که بر روی ایجاد فضای سفید در بقیه تأکید دارند.


آموزش بیایید یک گیاه شناسی گرمسیری را نقاشی کنیم!

Let's Paint a Tropical Botanical!

"این با یک نقاشی رنگی محدود و آرامش بخش خواهد بود بیایید از شاخ و برگ های استوایی فلوریدا در باغ من و در یک مهد کودک محلی الهام بگیریم. یک را ایجاد خواهیم کرد. .."


آموزش دو چکیده متفاوت و زرق و برق دار "فضای سفید" را نقاشی کنید!

Paint Two Different, Gorgeous “White Space” Abstracts!

سلام، نام من سوزان آلارد است، من یک نقاش انتزاعی و گل و همچنین یک معلم خلاقیت هستم. اگر هوس کردید که ایجاد کنید، به این دلیل است که شما. ..


آموزش سرگرمی با هنر انتزاعی ترکیبی

Fun with Mixed Media Abstract Art

سرگرمی با هنر انتزاعی ترکیبی آیا تا به حال خواسته اید که چکیده های ترکیبی جالبی بسازید که عناصر متفاوت و حسی ارگانیک داشته باشد اما این کار را نکردید. .."


آموزش یک دسته گل خیره کننده و دراماتیک رنگ کنید! (حتی اگر فکر می کنید "خلاق نیستید")

Paint a Stunning, Dramatic Bouquet! (even if you think you're "not creative")

«پاک ترین و متفکرترین ذهن ها آنهایی هستند که رنگ را بیشتر دوست دارند. جان راسکین، سنگهای ونیز، 1851 سلام، نام من سوزان آلارد است، من یک هستم. ..


آموزش بیایید کارت های تبریک گل را رنگ کنیم!

Let's Paint Floral Greeting Cards!

«بیایید کارت‌های تبریک گل را رنگ کنیم! در این سفر خلاقانه که هنر نقاشی با وی را ترکیب می‌کند، به دنیایی از شکوفه‌های پر جنب و جوش و الهامات هنری قدم بگذارید. .."


آموزش دو خلاصه "Faux Mat" را نقاشی کنید!

Paint Two "Faux Mat" Abstracts!

دو خلاصه "Faux Mat" را نقاشی کنید! آیا هنرمندانی را دیده‌اید که آن نقاشی‌ها را با حاشیه‌های زیبا، تمیز و سفید اطرافشان خلق می‌کنند که آنها را مات به نظر می‌رساند؟ آنها. ..


آموزش نقاشی انتزاعی را شل کنید و آزاد باشید!

Loosen Up and Be Free Abstract Painting!

این کلاس سفری به رنگ و شل بودن است با اجازه دادن به رنگ راهنمای ما. ما تمام فشارها را از بین خواهیم برد و از خلق کردن لذت خواهیم برد. من روی رزو شرط می بندم ..


آموزش یک چکیده خیره کننده را نقاشی کنید!

Paint a Stunning Abstract!

یک چکیده خیره کننده را نقاشی کنید! این نقاشی دارای درام، رنگ،   و رمز و راز به همراه سرگرم کننده و بدون پیچیدگی در نقاشی است! با من از یک قطعه خالی رنگ کنید. ..


آموزش یک باغ گل انتزاعی رنگ کنید! (حتی اگر فکر می کنید "خلاق نیستید")

Paint an Abstract Floral Garden! (even if you think you're "not creative")

با یک گل انتزاعی رنگارنگ و شاد استرس خود را شل کنید و استرس را از بین ببرید! سلام، نام من سوزان آلارد است، من یک نقاش گل و معلم خلاقیت هستم. آیا شما می خواهید. ..