Banashree Das

تصویرگر دیجیتال

سلام، من Banashree هستم ( آنلاین - MuzenikArt)، یک تصویرگر مستقل از هند. من عاشق کشیدن شخصیت های زن هستم و از کار کردن بر روی عبارات بسیار لذت می برم. من فارغ التحصیلی خود را در رشته علوم کامپیوتر به پایان رسانده ام اما همیشه به هنر علاقه داشتم که باعث شد به جای آن تصویرگر شوم.

در به من بپیوندید تا کارهای هنری روزانه، کارهای پیشرفت، آموزش‌ها و هر به‌روزرسانی دیگر را ببینید. هنگام اشتراک‌گذاری پروژه کلاس خود در اینستاگرام از #muzenikart استفاده کنید تا در استوری IG من برجسته شوید.
همچنین می‌توانید من را در

پیدا کنید

Etsy

فرآیند روشن

در Procreate من دوست دارم از من به همراه موارد پیش فرض استفاده کنم. اگر می‌خواهید براش‌های من را امتحان کنید، می‌توانید آنها را در فروشگاه ، یا،

پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش 3 راه برای افزودن درخشش به هنر خود به صورت دیجیتال و جذاب تر کردن آن

3 Ways to Add Glow to Your Art Digitally and Make It More Interesting

"آیا می‌خواهید بدانید چگونه افکت درخشندگی را به آثار یا عکس‌های خود اضافه کنید و آن را جالب‌تر کنید؟ سپس من اینجا هستم تا در این بخش به شما کمک کنم.


آموزش نحوه رنگ آمیزی چشم ها - از طرح تا پایان - گام به گام (برای مبتدیان)

How to Paint Eyes -From Sketch to Finish-Step by Step (For beginners)

"آیا شما کسی هستید که همیشه برای کشیدن چشم مشکل دارید؟ پس این کلاس چیزی است که شما نیاز دارید. من می‌خواهم یک روش فوق‌العاده آسان برای کشیدن چشم از نمای جلو به شما آموزش دهم.


آموزش شروع هنر دیجیتال (برای مبتدیان)

Getting Started in Digital Art (for Beginners)

"آیا شما یک هنرمند مبتدی Dinitial است یا شاید می خواهید هنر دیجیتال را یاد بگیرید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ پس این کلاس فقط برای شماست، در این کلاسی که من می روم..."


آموزش کسب موفقیت در اینستاگرام به عنوان یک هنرمند

Getting Success on Instagram as an Artist

به عنوان یک هنرمند به موفقیت در اینستاگرام خوش آمدید وقتی برای اولین بار در سال 2018 اکانت اینستاگرام خود را راه اندازی کردم، هرگز به افزایش فالوورهایم فکر نکردم، اما بعد از آن. ..


آموزش ترکیب قسمت 2 || حالت های ترکیبی: حالت های ترکیبی چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم

Blending Part 2 || Blend Modes:What are Blend Modes and How to use them

"در این کلاس می‌خواهم همه چیزهایی را که درباره Blend Modes یا Layer Modes آموخته‌ام با شما به اشتراک بگذارم، به شما نشان خواهم داد که حالت‌های ترکیبی مختلف چگونه کار می‌کنند و چگونه..."


آموزش نحوه رنگ کردن موهای موج دار - مرحله به مرحله

How to Paint Wavy Hair - Step by Step

"در این کلاس به شما آموزش می دهم که چگونه موهای موج دار را گام به گام نقاشی کنم. من قبلاً دو کلاس در مورد نقاشی مو منتشر کرده ام، یکی برای موهای مجعد و دیگری برای S. .."


آموزش شروع کار با Procreate (برای iPad Pro)

Getting Started with Procreate (For iPad Pro)

آیا شما یک هنرمند مبتدی Procreate هستید یا شاید برای اولین بار از Procreate استفاده می کنید؟ پس این کلاس فقط برای شماست، در این کلاس قصد دارم به شما یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهید. ..


چگونه پوست را رنگ کنیم - آموزش گام به گام برای مبتدیان

How to Paint Skin - A step by step tutorial for beginners

"آیا تا به حال برای رنگ آمیزی پوست انسان مشکل داشته اید؟ پس این کلاس همان چیزی است که شما نیاز دارید. من واقعاً فکر می کنم این کلاس روند نقاشی شما را آسان تر می کند. بنابراین ...."


آموزش نحوه ترکیب رنگ ها در Procreate قسمت 1

How to Blend Colors in Procreate Part 1

در این کلاس می‌خواهم به شما یاد بدهم که چگونه رنگ‌ها را در Precreate ترکیب کنید، همه چیزهای اساسی که باید بدانید. اگر یک هنرمند مبتدی Procreate هستید یا شاید. ..