Derek Kirk

3D Instructor-Effectatron و میانبرهای CG

هی، من درک هستم، عاشق پیتزا، موسیقی مصنوعی دهه 80، ژاکت های یقه ای، همسرم کیتلین، دخترم ویولت، کورگی لاوا و خدا هستم. من 10 سال است که در تولید ویدئو هستم. من یک مربی تمام وقت آموزش الکترونیکی 3D Redshift و سازنده محتوا برای میانبرهای Effectatron و CG هستم. من همیشه عاشق یادگیری بودم، اما بیشتر دوست دارم تدریس کنم. من فقط می خواهم دوره هایی را ارائه دهم که سرگرم کننده و آموزنده باشد و در عین حال کاربرد عملی برای کار شما داشته باشد.

برای محتوای سه بعدی بیشتر و موارد دیگر به/مراجعه کنید :)

نمونه هایی از کار من

img>img>


دوره های این مدرس:

آموزش دینامیک بدنه نرم جدید C4D، پر کردن یک مکعب با اشکال

New C4D Soft Body Dynamics, Filling a Cube with Shapes

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش ایجاد مکعب Greeble با C4D + Redshift (پروژه دوستانه مبتدیان)

Create a Greeble Cube with C4D + Redshift (Beginner Friendly Project)

"این دوره مبتدی شما را با ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای ایجاد greebles با جزئیات بالا از ابتدا مجهز می کند. نیمه اول دوره فو. .."


آموزش با Redshift یک حلقه غروب به سبک Retro Style در Cinema 4D ایجاد کنید

Create a Retro Style Sunset Loop in Cinema 4D with Redshift

ایجاد یک حلقه بدون درز به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 80 در Cinema 4D با Redshift را بیاموزید. ما یک انیمیشن حلقه‌ای ایجاد می‌کنیم که از کنار کوه‌های کم ارتفاع پلی بر روی سطح خیس عبور می‌کند. ..


آموزش ردیابی حرکت با Cinema 4D R20 برای مبتدیان

Motion Tracking with Cinema 4D R20 for Beginners

نکات و ترفندهای عملی برای کل فرآیند ردیابی حرکت را با Cinema 4D و After Effects بیاموزید. با نحوه عکاسی، ردیابی و آهنگسازی آشنا شوید. ..


آموزش نور، دوربین، رندر | C4D + Redshift Training Masterclass

Lights, Camera, Render | C4D + Redshift Training Masterclass

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش رمزگشایی مواد Redshift در C4D

Demystify Redshift Materials in C4D

"در این کلاس ما از قدرت فوق العاده Redshift برای ایجاد بیش از 50 متریال فلزی استفاده خواهیم کرد. با استفاده از Shader Graph، گام به گام Node Editor را رمزگشایی خواهیم کرد."


آموزش مقدمه ای بر Redshift: The Basics

Introduction to Redshift: The Basics

"در این کلاس ما اصول اولیه موتور رندر Redshift در داخل Maxon's Cinema 4D (C4D) را یاد می گیریم. ما گردش کار، نورپردازی، تنظیمات رندر، ایجاد ... را پوشش خواهیم داد.