Erin Kate Archer

هنر و تصویرسازی



erin kate archer یک تصویرگر هنرمند اهل نیویورک با سبکی اثیری و جادویی است. هدف کار او آرامش، آسایش و حمل و نقل است. از مناظر شگفت‌انگیز افسانه‌ای و قطعات آسمانی درخشان، تا جانوران گیاهی جذاب و تصاویر کتاب‌های کودکان - ارین آنچه را که زمانی یک تصویر ثابت بود به یک سفر بصری آرام تبدیل می‌کند.

ارین کتابهای مصور کودکان را مصور کرده است. برای پروژه نقاشی پیانو sing for hope نیویورک انتخاب شد. یک است و برای تعدادی از برندهای مصرف کننده کار ایجاد کرده است.

با او همراه باشید تا نمونه کارها او را برای برخی از پروژه های تمام شده بررسی کنید و برای خرید چاپ از او دیدن کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی خز در آبرنگ | بافت را به قطعات خود اضافه کنید

Painting Fur in Watercolor | Add Texture to Your Pieces

"یاد بگیرید که خز واقع گرایانه را در آبرنگ بکشید و بافت متقاعد کننده ای به قطعات حیوانات خود بیافزایید! در این کلاس، ما یاد می گیریم که چگونه چندین نوع خز را رنگ آمیزی کنیم - بنابراین ...."


آموزش بافندگی یک پتوی پشمی غول پیکر -- برای کمتر از 50 دلار!

knitting a giant fleece blanket -- for less than $50 !

آیا پتوهای عظیم الجثه ای را دیده اید که در اینترنت شناور هستند و سپس با فهمیدن اینکه قیمت مواد بیش از 500 دلار است، رویاهای مخمل خواب دار غول پیکر شما را خراب کرده اید؟ ..


آموزش کهکشان ها و مناظر ستاره ای با جوهر و آبرنگ

galaxies & starscapes in ink and watercolor

"کلاس او در حال ایجاد مناظر ستاره ای کهکشانی با جوهر و آبرنگ است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه جلوه فضای عمیق را ایجاد کنیم، چندین روش مختلف برای ایجاد sta. . .."


آموزش نقاشی ماه با آبرنگ

painting watercolor moons

در این کلاس یاد خواهید گرفت که نقاشی های ماه آبرنگ عرفانی از طرح کلی تا تزئینات خلق کنید. ما اصول استفاده از یکی از mos را مرور خواهیم کرد. ..


آموزش نقاشی آبرنگ در هوای معمولی

watercolor painting en plein air

"en plein air: صفت.  طراحی تابلویی که بیرون از در اجرا می‌شود و نشان‌دهنده پاسخی مستقیم به صحنه یا موضوع در مقابل هنرمند است. در این .."


آموزش TikTok برای هنرمندان

TikTok for Artists

TikTok یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی است و فقط برای دانش آموزان دبیرستانی نیست! یک انجمن خلاق عالی وجود دارد و منبع فوق‌العاده‌ای برای شماست. ..


آموزش ابزار غیر معمول برای آبرنگ

unusual tools for watercolor

" در این کلاس با ابزارهای غیرعادی برای آبرنگ از ابزارهایی که ممکن است قبلاً نامشان را شنیده باشید تا ابزارهایی که هرگز حدس نمی‌زنید، می‌آموزیم! ما یک zentangle i ایجاد می کنیم. .."


آموزش نقاشی آبرنگ مقاوم در برابر کریستال ها

painting watercolor resist crystals

" کریستال ها جادویی، زیبا، اسرارآمیز و همچنین از منظر علمی جذاب هستند! این کلاس همه چیزهایی را که برای c باید بدانید به شما آموزش می‌دهد. .."


آموزش نقاشی مناظر دریایی با آبرنگ

painting watercolor seascapes

به نقاشی کردن مناظر دریایی با آبرنگ خوش آمدید! در این کلاس به بررسی آناتومی امواج و نمونه‌های رنگی می‌پردازیم و مطالعات سریعی درباره انواع مختلف مناظر دریایی انجام می‌دهیم. ..


آموزش غلبه بر بلوک هنری: تمرینات برای هر بازه زمانی و سطح مهارت

Overcoming Art Block: Exercises for Every Timeframe & Skill Level

"این یک نفرین رایج برای هنرمندان حرفه ای و سرگرمی است - شما برای ساختن چیزی احساس خارش می کنید اما می نشینید روی بوم یا دفترچه نقاشی و کراوات های هنری..."


آموزش نقاشی گلهای جوهر آرام

painting relaxed ink florals

"کلاس او مقدمه ای برای مرکب زدن گل های آرام است، که با یک دسته گل رز ابتدایی شروع می شود. با الهام از سبک محبوب گل های آبرنگ، ما خلاق خواهیم شد."


آموزش نقاشی ابرهای آبرنگ

painting watercolor clouds

"یاد بگیرید که ابرهای کرکی واقع گرایانه را با آبرنگ نقاشی کنید. پوشش انواع آناتومی ابرها، و همچنین تکنیک هایی از مبتدی تا پیشرفته. چه به دنبال این باشید.


آموزش نقاشی های پر جنب و جوش | راهنمای مبتدیان برای اسرار رنگ

Vibrant Paintings | the Beginner's Guide to the Secrets of Color

"ایجاد نقاشی های پر جنب و جوش بدون پیش زمینه در تئوری رنگ می تواند دلهره آور باشد، اما فقط با اصول اولیه (و چند نکته و ترفندها!) می توانید کارهای زیبایی خلق کنید..."


آموزش نقاشی عقیق و ژئود با آبرنگ | کلاس مینی مبتدی

painting watercolor agates & geodes | mini beginner class

آموزش نقاشی ژئودهای آبرنگ برش های عقیق! از اشکال مختلف عقیق های ژئود، چگونه می توان جرقه های کریستالی دایره داخلی را ایجاد کرد. ..


آموزش نقاشی های پر جنب و جوش: راهنمای میانی رازهای رنگ

Vibrant Paintings: The Intermediate Guide to the Secrets of Color

"ساخت نقاشی با رنگ های زنده هدف بسیاری از نقاشان است، که در ظاهر بسیار ساده تر به نظر می رسد - بسیار فراتر از داشتن رنگ با اشباع بالا است. این ...."


آموزش شروع با گواش | یک پالت مرطوب، شیب های صاف ایجاد کنید و منظره ای را رنگ کنید

beginning with gouache | create a stay-wet palette, smooth gradients & paint a landscape

"در این کلاس ما اصول اولیه گواش را یاد می گیریم، با شروع از تفاوت آن با سایر محیط های محلول در آب، به چه لوازمی نیاز دارید، و چگونه می توانید گواش را درست کنید.


آموزش اثر هنری حصیر کاری | یک کلاس به اندازه لقمه

matting artwork | a bite-sized class

"کلاس کوچک او به شما روشی ساده برای چسباندن آثار هنری خود می آموزد - خواه عکس، چاپ یا اصل! ما برای محافظت از شما از موادی برای یافتن آسان استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش نقاشی غروب خورشید | آبرنگ در مقابل گواش

painting sunsets | watercolor v. gouache

" آغازگر تفاوت بین نقاشی با آمپر آبرنگ. گواش دارایی های هر دو رسانه و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد یک خورشید زیبا را بیاموزید. .."


آموزش نقاشی سفید با آبرنگ

painting white in watercolor

"نقاشی رنگ سفید در آبرنگ یکی از سخت ترین جنبه های این رسانه است، زیرا شما نمی توانید رنگ سفید را همانطور که می توانید در موارد دیگر مانند روغن amp؛ ac. .. لایه برداری کنید."