Pauline Greuell

طراح، چاپگر و سازنده پارچه

من Pauline Greuell هستم و یک چاپگر پارچه، سازنده و طراح پارچه هستم. برای 5 سال گذشته من با علاقه روی پارچه چاپ می کردم. من عاشق طراحی و چاپ هستم که همیشه برای من جادویی خواهد ماند. و من عاشق این واقعیت هستم که می توانم با دستانم چیزهای زیبایی بسازم که کاملاً با سلیقه و رنگ من مطابقت دارد.

به‌جز اینکه برای خودم چیزهایی درست می‌کنم، چندین سال است که محصولاتم را به صورت آنلاین در فروشگاه خودم و در چندین فروشگاه آجر و ملات در هلند و بلژیک به فروش می‌رسانم.

من یک یادگیرنده بزرگ هستم، من عاشق یادگیری چیزهای جدید هستم و متوجه شده ام که عاشق اشتراک گذاری و آموزش هستم. من این ایده را دوست دارم که چیزهایی را که آموخته ام و دوست دارم به دنیا برسانم تا دیگران از آنها لذت ببرند! برای من آموزش چاپ پارچه فقط یادگیری برخی از ترفندها نیست، البته شما تکنیک هایی را در کلاس های من یاد خواهید گرفت. با این حال، مهمترین چیز برای من کمک به شما برای پیدا کردن و توسعه طراح داخلی است.

در کلاس‌هایم روی تکنیک‌های چاپی تمرکز می‌کنم که به راحتی از خانه انجام می‌شوند، بدون تجهیزات گران قیمت یا پیچیده و بدون مواد شیمیایی که سیاره را آلوده می‌کنند.

بیشتر کشف کنید

اگر علاقه مند به یافتن اطلاعات و الهام بیشتر هستید، می توانید به وب سایت من بروید، جایی که من در مورد چاپ و فرآیند خلاقیت پست می گذارم. در وب‌سایت شما همچنین می‌توانید در «من هرزنامه نیستم» مشترک شوید، اما وقتی اخباری درباره کلاس‌ها، مجموعه‌ها، وبلاگ‌ها و غیره وجود دارد، نامه‌هایی ارسال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش چاپ استنسیل پارچه خود را. تکنیک های آسان برای الگوهای زیبا

Stencil print your own fabric. Easy techniques for beautiful patterns

اگر می خواهید پارچه خود را با الگوهای زیبا چاپ کنید، اما نمی خواهید برای چاپ به استودیو بروید و نمی خواهید تجهیزات گران قیمت بخرید. ..


آموزش ماجراجویی در اواسط قرن برای چاپگرهای پارچه (جدید).

A Mid Century Adventure for (new) Fabric Printers

" ماجراجویی در اواسط قرن برای چاپگرهای پارچه (جدید). کلاس چاپ استنسیل برای چاپگرهای جدید و متوسط اگر دوست دارید روی پارچه چاپ کنید یا اگر می خواهید لیسه کنید. .."