Monika Kanokova

استراتژیست جامعه و محتوا


من به عنوان یک انجمن مستقل و استراتژیست محتوا با مشتریانی مانند Kickstarter، Virgin Money از طریق Hanzo Studio، Veganz و بسیاری دیگر کار می کنم. درباره کار من در همچنین می‌توانید راهنماهای روشنگر من برای فریلنسرهای خلاق را در اینجا بیابید، یا با کارهایی که من هر روز در اینستاگرام انجام می‌دهم آشنا شوید.

وقتی برای اولین بار کار آزاد را شروع کردم، یک .

نوشتم

بیشتر برای کمک به خودم و یادگیری نحوه کار آزاد. با گذشت زمان، کتاب(هایی) که من نوشتم و ایجاد کردم به نمادی برای دسترسی به اطلاعات برای افرادی که به دنبال آن هستند تبدیل شد.

هر وقت کسی از من می‌پرسید به چه چیزی علاقه دارم، می‌گفتم می‌خواهم بفهمم مردم چگونه از A به B رسیدند.

زیرا من معتقدم اگر شما - یا هر بچه‌ای دیگر - بفهمید که چگونه از A به B برسید، احساس قدرت خواهید کرد که خودتان آن مسیر را امتحان کنید.

هر وقت مردم از من می‌پرسیدند به چه چیزی اهمیت می‌دهم، می‌گفتم دسترسی داشته باشم.

زیرا تحرک اجتماعی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که افراد برای دسترسی به اتاق‌ها، حلقه‌ها و جوامع مختلف احساس قدرت کنند.

و هرگاه کسی از من می‌پرسید که چگونه یک دانشجوی معماری داخلی به یک استراتژیست جامعه تبدیل شد، همیشه می‌گفتم که شباهت‌های قوی در نحوه تفکر این حرفه‌ها می‌بینم.

زیرا هر دو باید به نحوه حرکت افراد در فضاها (دیجیتال و فیزیکی) و نحوه ملاقاتشان فکر کنند. هر دو حرفه با پویایی اجتماعی سروکار دارند. و من همیشه به این فکر می‌کردم که چگونه وارد اتاق‌هایی شوم که شاید «در آن‌ها به دنیا نیامده‌اید». منظورم این است که نسل من Pretty Woman را دیده است. حقیقت زیادی در آن نهفته است.

در ماه‌های اخیر، من بیشتر درباره پایداری می‌نویسم، زیرا موضوعی است که سال‌ها، حتی دهه‌ها با توجه به موضوعات تحقیقات دانشگاهی‌ام، درباره آن تحقیق کرده‌ام. با این حال، ابتدا باید کاری انجام دهم: ابتدا باید دسترسی را پیدا می کردم. برای من، برای دیگران. و سپس قدرتی را که توانستم به دست بیاورم به اشتراک بگذارم.

سال‌ها، من به انتشار راهنماهای فریلنسری ادامه دادم. و بعد از پنج سال نوشتن در مورد مشاغل آزاد، فکر می کنم همه چیز را گفتم. اما من هرگز روی یک موضوع، که قراردادها و صورتحساب است، صحبت نکردم.

بنابراین، اینجا یک کلاس Skillshare است که حدس می‌زنم هنوز به جامعه فریلنسرها «مدیون» هستم: چگونه تخمین هزینه‌ها را تهیه کنیم و به‌عنوان فریلنسر حقوق بگیریم!

اگر در 60 روز آینده از این پیوند استفاده کنید، می توانید آن را به صورت رایگان تماشا کنید:

لطفاً این خبر را پخش کنید. متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه خلاقیت را در زندگی خود ایجاد کنید و خود را در رسانه های اجتماعی برندسازی کنید

How To Establish Creativity in Your Life & Brand Yourself on Social Media

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه از رسانه های اجتماعی به طور موثر استفاده کنید؟ آیا گاهی اوقات احساس می کنید که همه در حال انجام یک کار سرگرم کننده هستند در حالی که شما فقط در حال پیمایش هستید؟ ..


آموزش راهنمای فریلنسرها: ساختار وب سایت خود را

A Guide for Freelancers: Structure Your Website

"آیا شما یک فریلنسر هستید؟ آیا گاهی فکر می کنید که چگونه کسب و کار خود را به بهترین شکل آنلاین معرفی کنید؟ آیا در مورد آنچه در وب سایت خود بگویید احساس ناامنی می کنید؟ من ایجاد کرده ام. .."


آموزش آشپزی شهودی: 8 اصل برای غذاهای خوشمزه بدون دستور غذا

Intuitive Cooking: 8 Principles for Tasty Meals Without Recipes

"از آنجایی که همه ما در خانه گیر کرده ایم و به احتمال زیاد چندین بار در روز آشپزی می کنیم، احتمالاً پختن چیزهای هیجان انگیز یک چالش است. چگونه می توانید غذاهای متنوع درست کنید..."


آموزش ویرایش و کسب درآمد از عکاسی با گوشی هوشمند

Editing and Monetizing your Smartphone Photography

"آیا گاهی اوقات تعجب می کنید که چگونه برخی افراد موفق به گرفتن عکس های خیره کننده می شوند؟ آیا کمی دلسرد می شوید زیرا نمی توانید تمام تجهیزات حرفه ای گران قیمت را بپردازید..."


آموزش راهنمای روشنگری برای تبدیل شدن به یک مترجم آزاد

An Insightful Guide to Becoming a Freelancer

آیا در فکر رفتن به شغل آزاد هستید؟ در کلاس Monika Kanokova ثبت نام کنید تا در مورد راه اندازی یک کسب و کار آزاد در صنایع خلاق بیشتر بدانید. این کلاس ..


آموزش نحوه پیش نویس برآورد هزینه و دریافت حقوق به عنوان یک فریلنسر

How to Draft Cost Estimates And Get Paid as a Freelancer

"یک مشتری بالقوه با شما تماس گرفت و شما اولین گفتگوی خود را در مورد اینکه چگونه می توانید با هم کار کنید داشتید. عالی است! اکنون همه شما هیجان زده هستید و نمی توانید منتظر بمانید. .."


آموزش چگونه در کیک استارتر موفق شویم

How To Succeed on Kickstarter

آیا تا به حال یک ایده شگفت انگیز داشته اید، اما پولی برای تحقق بخشیدن به ایده خود ندارید؟ آیا تا به حال پروژه ای در ذهن داشته اید که فقط به صورت دسته ای کار کند (مثلاً کوچک ...


آموزش راهنمای مبتدی برای انتشار خود (غیرداستانی)

The Beginner’s Guide to Self-Publishing (Nonfiction)

"آیا نسخه خطی آماده ای دارید و به این فکر می کنید که در مرحله بعد چه اقداماتی را انجام دهید و چگونه کلمات خود را به صورت شخصی منتشر کنید؟ در کلاس Monika Kanokova ثبت نام کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. ..."


آموزش هدف گذاری برای پروژه های خلاقانه

Goal-Setting for Creative Projects

وقتی خلاق هستید، به احتمال زیاد ایده های زیادی برای پروژه ها دارید. در حالی که برخی از پروژه ها محقق می شوند، اغلب پروژه های دیگر ممکن است پنهان بمانند. ..


آموزش راهنمای Introvert برای یافتن مشتریان به عنوان یک فریلنسر

The Introvert’s Guide to Finding Clients as a Freelancer

فریلنسر بودن با پاداش ها و چالش های زیادی همراه است. یکی از چالش برانگیزترین چیزهای فریلنسینگ، یافتن کار جدید است. این ماهیت f است. ..