Sophia Chang™

طراح، تصویرگر، دوست

نسل جدیدی از کارآفرینان پیشگام به واسطه عصر اطلاعات در حال ظهور هستند و تمام جهان در حال تماشای آن هستند. سوفیا چانگ اهل ناحیه کوئینز، نیویورک است و در کمتر از یک دهه توانست نامی برای خود در هنر، طراحی و جامعه لباس خیابانی در سراسر جهان به دست آورد. با BFA خود از دانشکده طراحی پارسونز همراه با ذکاوت طبیعی برای تجارت، او با نام‌های فهرست‌شده در زمینه‌های مختلف مانند سامسونگ، نایک، Refinery29، Adidas، Apple، Footlocker، HBO و NBA همکاری کرده است.

یکی از بزرگ‌ترین افتخارات او تا به امروز، طراحی مجموعه شخصی‌اش با پوما بود که از سبک زندگی پرفروش شماره یک آن‌ها حمایت می‌کرد و در موزه‌های بین‌المللی مختلف به نمایش گذاشته شد که توسط فدراسیون هنرهای آمریکا سرپرستی می‌شد. او همچنین در کتاب‌ها و انتشارات کلکسیونی در سراسر جهان به نمایش درآمده است.

به‌عنوان یک داستان‌نویس چندرسانه‌ای با استعداد با توانایی خلق تصاویر شفاف و الهام‌آمیز، او در حال گسترش مرزهای بازار و تعریف واژگان واضح و بصری جدید است. او می فهمد که حضور ابعادی دارد. آنلاین یا در زندگی واقعی، سوفیا الهام بخش ارتباط است. او که علاقه زیادی به داستان همه دارد، آن داستان ها را گوش می دهد و تفسیر می کند تا جامعه ای را که دوست دارد و به آن احترام می گذارد توانمند کند. سوفیا یک موتور خلاق است که زندگی می کند تا دوستان و مشتریان خود را به سمت عظمت سوق دهد.











>

دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات خلاقانه کسب و کار کوچک: راه هایی برای ساده کردن گردش کار شما

Creative Small Business Essentials: Ways to Streamline Your Workflow

"مدیر پروژه داخلی خود را با این کلاس 15 دقیقه ای با طراح و تصویرگر سوفیا چانگ، با نام مستعار @esymai کانالی کنید. سوفیا روند خود را در مورد نحوه برخورد با او به اشتراک می گذارد. . .."


آموزش تجزیه و تحلیل و اعتبار در اینستاگرام: ایجاد حضور دیجیتالی شما

Analytics & Authenticity on Instagram: Crafting Your Digital Presence

"با این کلاس 45 دقیقه ای با طراح و تصویرگر سوفیا چانگ، خود را در اینستاگرام بشناسانید. تا سوفیا شما را در مورد نحوه انجام کارتان راهنمایی می کند."


آموزش بوت کمپ استراتژی برند: چشم انداز کسب و کار خود را معمار کنید

Brand Strategy Bootcamp: Architect Your Business Vision

سوفیا چانگ با نام مستعار @esymai به عنوان صاحب یک کسب‌وکار کوچک مدت‌هاست که می‌داند که دائماً در حال زیاده‌روی کردن چیست. به عنوان صاحبان مشاغل کوچک، ما انتظار داریم. ..