Nianiani

آبرنگ و طراح گرافیک

سلام، من نیا هستم. من فارغ التحصیل طراحی گرافیک از دانشگاه کرتین، استرالیای غربی هستم و عاشق نقاشی با آبرنگ هستم. در سال آخر، معلمانم در دانشگاه متوجه شدند که بیشتر کارهای طراحی من از آبرنگ استفاده می کنند. بنابراین حدس می‌زنم به طور تصادفی این رسانه را انتخاب کردم، اما اکنون کاملاً عاشق آنها هستم. آنها بسیار همه کاره، انعطاف پذیر و در عین حال وحشی هستند. مواقعی وجود دارد که باید آنها را اهلی و کنترل کنید، اما مواقعی نیز وجود دارد که به آبرنگ اجازه می دهید کار خود را انجام دهد!

اواسط سال 2017 من یک کانال یوتیوب با آبرنگ راه اندازی کردم، nianiani و از پاسخ بسیار شگفت زده شدم، همچنین متوجه شدم که چقدر عاشق آپلود فیلم و اشتراک گذاری آموزش هستم. آموزش هنر و آبرنگ را از اواخر سال گذشته به کودکان و بزرگسالان به عنوان یک کار نیمه وقت شروع کردم و با خودم فکر کردم که چرا سرگرمی را با افراد بیشتری تقسیم نکنم!

چیزهای مورد علاقه من برای رنگ آمیزی غذا و گل به همراه چیزهای سرگرم کننده دیگر است. در اینجا من شما را با اصول تکنیک های آبرنگ همراه با پروژه های سرگرم کننده از آبرنگ های مبتدی تا پیشرفته همراه با نحوه دیجیتالی کردن نقاشی های خود برای ایجاد کارت ها و سایر کالاهای چاپی آشنا می کنم. پس به من در این سفر آبرنگ بپیوندید و با هم به نقاشی برسیم!

دوره های این مدرس:

آموزش Doodle کتاب طرح: جغدهای شاخدار بزرگ

Sketchbook Doodle: Great Horned Owls

"سلام به همه! نام من نیا است و برای کلاس امروز معلم شما خواهم بود. امروز می خواهم یک کلاس با موضوع پاییز را با شما به اشتراک بگذارم که در آن جغدها را بیرون می کشم، بو...."


آموزش با لوازم معمولی کاردستی یک دفترچه طراحی سفارشی ایجاد کنید

Create a Custom Sketchbook with Ordinary Craft Supplies

در این کلاس روش صحافی کتاب با دوخت کتری را با استفاده از لوازم کاردستی معمولی به شما آموزش می دهم. بدون نیاز به ابزارهای حرفه ای گران قیمت. ..


آموزش طراحی برای نقاشی خرس های رنگارنگ چسبناک با آبرنگ

Drawing to Painting Colourful Gummy Bears with Watercolors

"امروز می‌خواهم روند نقاشی این خرس‌های صمغی را به شما نشان دهم. در این کلاس، شما را از ابتدا با نگاه کردن به منابع، طراحی طرح‌ها، راهنمایی می‌کنم.


آموزش تصویر غذا: بستنی قیفی نرم بلوبری در آبرنگ

Food Illustration: Blueberry Soft Serve Ice Cream Cone in Watercolor

"سلام به همه! این نیا است و امروز من این بستنی قیفی نرم سرو بلوبری و وانیلی را نقاشی خواهم کرد. من عاشق این هستم که چقدر زیبا شد، و من فوق العاده دوست دارم..."


آموزش ایجاد کهکشان های جادویی با آبرنگ و گواش: قسمت 1

Create Magical Galaxies with Watercolors and Gouache: PART 1

این قسمت 1 از یک کلاس 2 قسمتی در مورد نحوه ایجاد کهکشان های جادویی با 3 پالت رنگ مختلف است که از ساده ترین پالت رنگ شروع می شود تا به متر برسد. ..


آموزش نقاشی همراه: گلکسی فاکس با آبرنگ و گواش

Paint along: Galaxy Fox with Watercolor and Gouache

"سلام! نام من نیا است و در این کلاس آموزش نقاشی گلکسی فاکس با آبرنگ و گواش خواهم بود. این کلاس ادامه کلاس قبلی من است. .."


آموزش تصویر غذا: شیرینی با آبرنگ

Food Illustration: Pastry With Watercolor

"اسم من Eugenia Sudargo است که در یوتیوب با نام nianiani نیز شناخته می شود، و من معلم شما برای این کلاس در مورد نحوه رنگ آمیزی شیرینی ها با آبرنگ خواهم بود، طبق درخواست ب. . .."


آموزش طراحی برای نقاشی غذا با آبرنگ: کوکی های اثر انگشت

Drawing to Painting Food with Watercolors: Thumbprint Cookies

"سلام به همه، نام من نیا است و امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه این کوکی های انگشت شست را با یک شیشه مربا در کناره خود رنگ می کنم. در این کلاس، y را نشان خواهم داد. ..."


آموزش طراحی برای نقاشی کاپ کیک بدون مرجع

Drawing to Painting Cupcakes Without Reference

سلام به همه، نام من نیا است و برای کلاس امروز معلم شما خواهم بود. از آنجایی که من چند درخواست از شما بچه ها برای کلاس کیک دارم. من بالاخره crea کردم. ..


آموزش مجموعه دسر توت فرنگی با من رنگ کنید قسمت 2: شیرینی پفکی

Strawberry Dessert Collection Paint with me PART 2: Puff Pastry

سلام بچه ها نام من یوجنیا است و معلم شما برای کلاس امروز خواهم بود. این دومین کلاس از مجموعه دسر توت فرنگی است و من یک s نقاشی خواهم کرد. ..


آموزش دودل آبرنگ پاییزی سرگرم کننده برای همه سطوح

Fun Autumn Watercolor Doodle for All Levels

"سلام به همه، من نیا هستم، و امروز شما را در کلاس امروز قرار خواهم داد. یک ابله پاییزی با قارچ، برگ های پاییزی، گل، اسنای نقاشی می کنم. ..."


آموزش آبرنگ های اولیه با لوازم کم هزینه

Basic Watercolors with Low Cost Supplies

"اسم من Eugenia Sudargo است که در یوتیوب با نام nianiani نیز شناخته می شود، و من معلم شما برای این دوره پایه آبرنگ خواهم بود. این کلاس موارد بسیار ابتدایی را پوشش می دهد. ..."


آموزش بیایید یک کوزه عسلی روستایی رنگ کنیم: طراحی برای نقاشی با آبرنگ

Let's Paint a Rustic Honey Jar: Drawing to Painting with Watercolors

"سلام به همه، نام من نیا است و امروز شما را از طریق کلاس امروزی که در آن یک کوزه عسل روستایی نقاشی می کنیم، می گذرانم. چند ماه پیش، یک کلاس برای شما ارسال کردم ..."


آموزش نقاشی مافین بدون مرجع

Learn to Paint Muffins Without Reference

"سلام به همه، نام من نیا است و در این کلاس، این مافین ها را بدون مرجع نقاشی می کنم. این بدان معنا نیست که ما به منابع نگاه نمی کنیم، اما من..."


آموزش مجموعه دسر توت فرنگی با من رنگ کنید قسمت 3: پودینگ کاستارد

Strawberry Dessert Collection Paint with me PART 3: Custard Pudding

سلام بچه ها نام من یوجنیا است و برای کلاس امروز معلم شما خواهم بود. این سومین کلاس و آخرین کلاس از مجموعه دسرهای توت فرنگی است، و من پای خواهم داشت. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی تارت میوه ای با جزئیات زیاد

How To Paint Fruit Tart In Great Detail

سلام! نام من Eugenia Sudargo است که در یوتیوب با نام nianiani نیز شناخته می شود، و من معلم شما برای کلاس امروز در مورد نحوه رنگ آمیزی تارت میوه ای با جزئیات خواهم بود. در هفتم ..


آموزش با آبرنگ آزادانه رنگ کنید: جغد شاخدار بزرگ

Paint Loosely with Watercolor: Great Horned Owl

"به قسمت 2 کلاس نقاشی جغد خوش آمدید، نام من نیا است و امروز معلم شما خواهم بود. اگر قسمت 1 را بررسی نکرده اید، به شما توصیه می کنم این کار را انجام دهید."


آموزش راهنمای گام به گام نقاشی زنبور عسل واقعی با آبرنگ

Step by Step Guide to Paint Realistic Honeybee with Watercolors

"سلام به همه! من نیا هستم و معلم شما برای این کلاس زنبور عسل خواهم بود! تصمیم گرفتم این موضوع را به روشی بسیار دقیق نقاشی کنم که یک دانشمند را به تصویر می کشد. ..."


آموزش سبد پیک نیک پیچیده با آبرنگ: 8 روز جلسات کوتاه نقاشی

Intricate Picnic Basket with Watercolors: 8 Days of Short Painting Sessions

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش بیایید رنگ کنیم: دونات شکلاتی با آبرنگ

Let's Paint: Oozy Chocolate Donut with Watercolors

"سلام به همه! نام من نیا است و برای کلاس امروز معلم شما خواهم بود. امروز می خواهیم این دونات شکلاتی واقعی را نقاشی کنیم، این یکی خیلی خوب بود..."


آموزش بیایید کرپ های درخشان هلو را با آبرنگ رنگ کنیم

Let's Paint Glistening Peach Crepes with Watercolors

سلام به همه! این نیا است و من معلم شما برای کلاس امروز خواهم بود! امروز قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه این کرپ های پر از هلو و خامه را رنگ کنید. از آنجا که. ..


آموزش پالت رنگ قهوه ای طلایی عالی برای آبرنگ

The Perfect Golden Brown Colour Palette for Watercolours

"سلام نام من یوجنیا است و من اینجا با یک کلاس دیگر هستم. امروز قصد دارم رفتن به پالت رنگی و ترکیبات خود را با شما به اشتراک بگذارم تا عالی را ایجاد کنم. . .."


آموزش انواع کوکی ها از طراحی تا نقاشی با آبرنگ

Assorted Cookies from Drawing to Painting with Watercolours

سلام به همه نام من نیا است و برای کلاس امروز معلم شما خواهم بود. برای این کلاس، من روند خود را در مورد نحوه رنگ آمیزی این کوکی های مختلف به شما نشان خواهم داد. ..


آموزش نقاشی 9 نوع گل با آبرنگ برای همه سطوح

Learn To Paint 9 Types of Flowers With Watercolors For All Levels

"سلام به همه، نام من نیا است و شما را در کلاس امروز راهنمایی خواهم کرد، جایی که به اصول اولیه باز می گردم و 9 نوع گل آبرنگ را رایگان نقاشی می کنم. . .


آموزش توت قرمز گازدار: از طراحی تا نقاشی با آبرنگ

Fizzy Red Currant: From Drawing to Painting with Watercolors

"امروز قرار است یک نوشیدنی بیدانه قرمز گازدار نقاشی کنیم. من مدت زیادی است که نوشیدنی ها را رنگ نکرده ام و فراموش کرده ام که رنگ کردن آنها چقدر لذت بخش است. در این کلاس .."


آموزش تصویر غذا: طراحی برای نقاشی برش کیک تمشک

Food Illustration: Drawing to Painting Raspberry Cake Slice

"سلام به همه، نام من نیا است و امروز به شما نشان خواهم داد که چگونه یک تکه کیک تمشک را نقاشی کنید. در این کلاس، من با نشان دادن لوازم به شما شروع می کنم، ...."


آموزش جلوه های ویژه آبرنگ با استفاده از لوازم خانگی

Watercolor Special Effects using Household Supplies

"سلام به همه! نام من یوجنیا است و به آبرنگ علاقه زیادی دارم. برای کلاس امروز، تصمیم گرفتم چیزی ساده و سرگرم کننده داشته باشم تا همه از همه سطوح از جمله ...."


آموزش کنترل آبرنگ: نقاشی Forget Me Fot Flowers

Watercolor Control: Painting Forget Me Fot Flowers

"اسم من Eugenia Sudargo است که در یوتیوب با نام nianiani نیز شناخته می شود، و برای این کلاس در مورد کنترل آبرنگ: نقاشی فراموشم کن نه گل، معلم شما خواهم بود. آ. .."


آموزش کیک توت مخلوط: گام به گام رنگ آبرنگ در کنار

Mixed Berries Cupcake: Step by Step Watercolor Paint Along

در کلاس امروز با شما به اشتراک می‌گذارم که چگونه یک کیک وانیلی روی آن را با خامه توت‌فرنگی سبک و توت‌های تازه تزئین شده با چند شکلات رنگ می‌کنم. ..


آموزش مجموعه دسر توت فرنگی با من رنگ کنید قسمت 1: رول سوئیسی توت فرنگی

Strawberry Dessert Collection Paint with me PART 1: Strawberry Swiss Roll

"سلام بچه ها! نام من نیا است و من معلم شما برای کلاس امروز خواهم بود. این کلاس یکی از مجموعه های عجیب و غریب مجموعه دسرهای توت فرنگی خواهد بود. فو. .."


آموزش کشیدن و رنگ آمیزی یک فنجان شکلات داغ با آبرنگ

Learn to Draw and Paint a Cozy Cup of Hot Chocolate with Watercolors

"امروز روند نقاشی این فنجان هات چاکلت را با شما به اشتراک خواهم گذاشت. مدتی است که یک تصویر کامل از غذا نقاشی نکرده ام، بنابراین فکر کردم که این ...."


آموزش نقاشی تابستانی سریع و سرگرم کننده: برش هندوانه

Quick and Fun Summer Painting: Watermelon Slice

سلام، من یوجنیا هستم و معلم شما در این کلاس خواهم بود. من یک علاقه مند به آبرنگ هستم که عمدتاً روی تصویرسازی غذا تمرکز می کنم. در این کلاس من شیاطین خواهم بود. ..


آموزش تصویر غذا: رول دارچین دنج با قهوه - طراحی و نقاشی

Food Illustration: Cozy Cinnamon Roll with Coffee - Drawing and Painting

"سلام به همگی! نام من نیا است و عاشق غذا و نقاشی کردن غذا هستم. امروز تصمیم گرفتم یک تصویر غذای دنج و راحت از این رول دارچینی را به اشتراک بگذارم..."


آموزش تصویر غذا: مربا روی نان تست با من رنگ کنید

Food Illustration: Jam on Toast Paint with me

سلام، من یوجنیا هستم و معلم شما برای کلاس امروز خواهم بود. من یک علاقه مند به آبرنگ هستم که عمدتاً روی تصویرسازی غذا تمرکز می کنم. این کلاس گام به گام است. ..


آموزش رنگ آمیزی توت فرنگی واقعی بدون مرجع

Learn to Paint Realistic Strawberries Without Reference

سلام به همه! نام من نیا است و شما را در این کلاس راهنمایی خواهم کرد. در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه بدون ما نقاشی بکشید و همچنین توت فرنگی را رنگ کنید. ..


آموزش تمرینات کنترل برس آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Brush Control Exercises for Beginners

"در این کلاس به اصول اولیه کنترل برس آبرنگ برای برس های گرد می پردازم. برس های گرد دارای شکم گرد با نوک هستند و احتمالاً بیشترین استفاده را دارند. . .