Nino Via

طراح مد، مدرس و مشاور


"دستورالعمل‌های بسیار واضح و مختصر - نه خیلی مبهم و نه خیلی لفظی. نمونه های صوتی و تصویری عالی که به راحتی قابل دنبال کردن بود. اگر نیاز به مرور مرحله‌ای از قبل در دوره/فیلم داشتید، مدرس بدون ایجاد وقفه در جریان درس به کجا بروید. آقای ویا یک معلم با تجربه و سازنده فیلم است و این نشان می دهد. من واقعاً قدردانی می کنم که او ایمیل خود را درج کرده است، بنابراین می توانید مستقیماً با او در مورد سؤالات بعدی تماس بگیرید. همچنین، بخش‌های موزیکال «اخبار شبانه» بین هر بخش از ویدیو را نسبتاً دوست‌داشتنی یافتم.

~ ملیسا هولوا

«من سال‌هاست که با استفاده از الگوهای تجاری خیاطی می‌کنم و هرگز نفهمیدم چگونه این الگوها توسعه یافته‌اند. اکنون که با این دانش مسلح شده‌ام، احساس می‌کنم که بهتر می‌توانم الگوها را به گونه‌ای تغییر دهم که با من مطابقت داشته باشد و بله، حتی برای ساختن الگوهای خودم جرأت می‌کنم. این برای من الهام بخش بود زیرا من برای به دست آوردن آن تناسب عالی تلاش کرده ام. اکنون من مسلح هستم و آماده پیشرفت هستم.»

~ ربکا یودر

"به سادگی شگفت انگیز است، ای کاش او می توانست هر ماه پست بگذارد، من قطعاً او را همیشه تماشا خواهم کرد. من توان پرداخت مدرسه مد را ندارم، از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. لطفا از ساختن این درس ها دست نکشید :) “

~ علی المکداد

"نینو یک مربی فوق العاده است. رفتار او بسیار دلنشین است، من واقعاً از گوش دادن به تدریس او لذت بردم. او فوق العاده آگاه است و من از دوره های او چیزهای زیادی یاد گرفتم. از شما، نینو، سپاسگزاریم که این اطلاعات را در اختیار ما قرار دادید.»

~ کاترینا دژاردین

"این کلاس بسیار مفید بود! بینش زیادی در مورد فرآیند با برنامه های کاربردی عملی که من آماده درخواست هستم! خیلی خوشحالم که در این کلاس شرکت کردم. با تشکر از شما آقای ویا".

~ تیفانی ساویج

«من واقعاً نمی‌توانم درس‌ها را ایراد بگیرم. من از کوتاه بودن و کندی سریع آنها از یک موضوع به موضوع دیگر لذت بردم. امتیازها کار نشد. کوتاهی به من کمک کرد که درگیر و مشتاق حرکت به منطقه بعدی باشم. هزار آفرین. متشکرم».

~ بریجت ام.

«این کلاس بهترین کلاس برای مبتدیان بود! من به‌تازگی اولین فرم لباسم را سفارش دادم و می‌خواستم پیش از اینکه فرمم برسد، برخی از تکنیک‌های درپوش را یاد بگیرم... این کلاس با دستورالعمل‌های واضح و مثال‌های مناسب فراتر از انتظارات من بود! من همچنین اطلاعات اضافی را که در مورد پارچه ها و فرم لباس آموختم را دوست دارم. خیلی قشنگ اجرا شد! نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم Nino Via چه کلاس‌های دیگری را ارائه می‌کند…”

~ بریتنی ارین

دوره های من در مورد یادگیری چگونگی تبدیل شدن به یک طراح مد بزرگ است. چه یک دانش آموز مبتدی یا یک طراح حرفه ای مد باشید، یادگیری مهارت ها و تکنیک ها در طراحی یک فرآیند مداوم است: همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد، حتی اگر تکنیک های اولیه طراحی مد را بلد باشید، ساختن روی آن برای گسترش خود ضروری است. دانش صنعت در کل.

امروزه یادگیری طراحی مد به صورت آنلاین فرصت شگفت انگیزی است: می توانید مد را در راحتی در خانه خود، با سرعت دلخواه خود، با دسترسی کامل مادام العمر مطالعه کنید. در هزینه شهریه بالا صرفه جویی کنید، به جای آن با تماشای این ویدیوهای با کیفیت بالا یاد بگیرید، که می توانید آن ها را به عقب برگردانید و بارها و بارها در برنامه زمانی خود تماشا کنید.

وب سایت من را بررسی کنید و همه دوره ها را مشاهده کنید:

آموزش طراحی مد، و دراپینگ مد و الگوسازی (طراحی الگو) یا می خواهید کسب و کار مد را کشف کنید، و جنبه تجاری مد را یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چگونه یک مجموعه مد را کنار هم قرار دهید و یاد بگیرید با استفاده از پارچه و صنعت نساجی، این دوره‌ها فرصتی شگفت‌انگیز برای گسترش دانش شما، ارتقای مهارت‌های مد و اضافه کردن به مجموعه کارهای فعلی شما هستند.

چه ساختن لباس سرگرمی شما باشد و چه تولید کننده درآمد مالی، این دوره ها به شما قدرت می دهد تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و از شما طراح بهتری بسازید. صرف نظر از اینکه اولین نمونه کار طراحی مد خود را جمع آوری می کنید، یا وب سایت مد خود را می سازید، یا یاد می گیرید که چگونه خط مد خود را بازاریابی کنید، این دوره ها به شما این توانایی را می دهد که همه اینها را به انجام برسانید، به خصوص به این دلیل که در هزینه های گران شهریه صرفه جویی خواهید کرد. span>

محتوای هفتگی جدید:

پیوند را دنبال کنید ...یا با من تماس بگیرید...

* اشتیاق من الهام بخشیدن و توانمند ساختن مردم برای زندگی در بهترین نسخه از خود است. استفاده از مد به عنوان وسیله ای برای آموزش و توسعه خود و تلاش برای تعالی. هدف اساسی من: آموزش دادن به شما برای اینکه یک طراح مد عالی باشید.

* یک متخصص صنعت مد -- از مفهوم تا تکمیل: از تابلوی چشم انداز تا طراحی الگو، تا بسته های فناوری، تا رسانه های اجتماعی.

* به‌عنوان مربی سابق و هماهنگ‌کننده توسعه برنامه درسی برنامه طراحی مد در FIDM (موسسه مد مارکتینگ طراحی، لس آنجلس)، تمام مهارت‌های من در طراحی مد به کار گرفته شده است.

* به عنوان مشاور SAMSUNG C T America، من این فرصت را دارم که مارک های جدید را به منابع بی نهایت موجود سامسونگ معرفی کنم تا برندها را در معرض دید جهانی قرار دهم.

* متولد و بزرگ شده در رم (ایتالیا)، صحبت کردن به ایتالیایی هنگام کار در RALPH LAUREN، زمانی که مسئولیت‌ها شامل نظارت بر نمونه‌های تولید شده در ایتالیا بود، یک مزیت محسوب می‌شد.

~ PS: در کانال YouTube من مشترک شوید: برای محتوای هفتگی.

~ موجود در:

دوره های این مدرس:

آموزش یک طراح مد باشید، یک مجموعه ایجاد کنید و نام تجاری خود را راه اندازی کنید

Be a Fashion Designer, Create a Collection & Launch Your Own Brand

"یاد بگیرید چگونه یک مجموعه مد (خط) طراحی کنید و برند خود را راه اندازی کنید. یک "سریال 8 ویدئویی" گام به گام با تمام عناصر لازم برای شروع یک مد. .."


آموزش چگونه یک نام تجاری مد را تبلیغ کنیم - بازاریابی مد: استراتژی هایی برای تبلیغ و برندسازی طرح های شما

How To Promote a Fashion Brand - FASHION MARKETING: Strategies for Promoting & Branding your Designs

این دوره در مورد توسعه و اجرای استراتژی ها برای یک برند مد قوی و موفق است. این طراحی شده است تا شما را الهام بخشد، به شما آموزش دهد و suppo. ..


آموزش الگوسازی طراحی مد - قسمت 1: دستکاری دارت، یوکس، خطوط سبک، دارت، خطوط پرنسس

Fashion Design PATTERN MAKING - Part 1: Dart Manipulation, Yokes, Stylelines, Darts, Princess Lines

"اگر در مورد طراحی مد جدی هستید، این دوره برای شما مناسب است. طراحی الگو (یا الگوسازی) یک مهارت ضروری در ایجاد یک مجموعه مد است. . .."


آموزش الگوسازی و دراپینگ پیشرفته قسمت 5: تعصب، نامتقارن، دامن گیره دار، دامن روسری، اندازه های الگو

Pattern Making AND Advanced Draping PART 5: Bias, Asymmetrical, Peg Skirt, Cowl Skirt, Pattern Sizes

این دوره قسمت 5 از: الگوسازی برای طراحی مد و دراپینگ پیشرفته است، … این دوره ترکیبی از الگوسازی و درپینگ پیشرفته است. اگر ندارید. ..


آموزش الگوسازی برای طراحی مد - قسمت 3 - یقه ها، یقه ها، یقه های جانبی، رو به رو، دکمه های بیرونی.

Pattern Making for Fashion Design - PART 3 - Collars, Necklines, Bias Necklines, Facing, Button Ext.

آیا می خواهید الگوسازی در طراحی مد را یاد بگیرید؟ این دوره "بخش 3" از الگوسازی برای طراحی مد است. به شما نشان می دهد که چگونه یقه و یقه را پیش نویس کنید. ..


آموزش طراحی مد -- طرح ایده های مد خود - کلاس مبتدی با استانداردهای صنعتی.

Fashion Design -- SKETCHING your fashion ideas - a beginner Class with industry standards.

"این کلاس طراحی مد (ماژول های 7-ویدیویی) برای مبتدیان است: پیر و جوان، با علاقه و اشتیاق به طراحی مد.   در این کلاس دانش آموزان می خواهند ...."


آموزش طراحی مد - DRAPING - تکنیک های اساسی (و برخی پیچیده) را برای ایجاد ایده های مد جدید بیاموزید.

Fashion Design - DRAPING -- Learn basic techniques (and some complex) to create new fashion ideas.

یک کلاس مبتدی با تکنیک های پایه (و برخی پیشرفته) برای ایجاد ایده های جدید طراحی مد. مهارت های draping را بیاموزید تا بیشتر توسعه دهید و به مد خود اضافه کنید. ..


آموزش طراحی مد - الگوسازی، قسمت 2 - یوک، راه راه، دانه بندی، گردآوری، درز شاهزاده خانم و غیره.

Fashion Design - Pattern Making, Part 2 - Yokes, Stripes, Grainlines, Gathers, Princess Seams, etc.

"در این دوره آموزشی در مورد Yokes و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد ایده ها و طرح های جدید، به ویژه هنگام استفاده از Stripes، خواهید آموخت.


آموزش الگوسازی برای طراحی مد ~ قسمت 4 ~ آستین. بازو. کاف. اسقف، بل، پاف و غیره

Pattern Making for Fashion Designing ~ PART 4 ~ Sleeves. Armholes. Cuff. Bishop, Bell, Puff, etc.

"پیش نویسی آستین ها. قرار دادن آستین ها در بازو. پیش نویس سرآستین. آستین زنگی. آستین پف دار. آستین اسقف و غیره. این دوره "بخش 4" از الگوسازی برای فش است. .."


آموزش Bodice Basic For Fashion Design: Pattern Making Tutorial - چگونه یک الگوی اساسی را از ابتدا ترسیم کنیم

Basic Bodice For Fashion Design: Pattern Making Tutorial - How To Draft A Basic Pattern From Scratch

«تصور کنید که بتوانید برای خود یا برای یک شخص/مشتری خاص طرح بسازید، چگونه است. اگر تا به حال می خواهید یاد بگیرید که چگونه اندازه گیری کنید، آیا. .."


آموزش نام تجاری خود را به یک ماشین پول ساز تبدیل کنید - کسب و کار مد - فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

Turn Your Brand into a Money Making Machine - The BUSINESS of FASHION - Start Your Own Online Store

"این دوره به دانش‌آموز قدرت می‌دهد تا طرح‌ها/شرکت خود را به یک برند موفق مالی تبدیل کند. یک مجموعه/خط مد عالی برای موفقیت کافی نیست. O..."


آموزش پارچه برای طراحی مد: یادگیری ضروری برای طراحان ~ الهام بخش پارچه برای یک مجموعه

Fabrics for Fashion Design: Essential Learning for Designers ~ Fabrics Inspiration for a Collection

این دوره انواع مختلف پارچه و نحوه استفاده از آنها را در توسعه یک طرح، یک گروه یا یک مجموعه تعریف می کند. در این دوره شما Chara پارچه را یاد می گیرید. ..