Annie Parsons

هنر و خلاقیت

نام من آنی پارسونز است، و من یک طراح، تصویرگر و معلم هستم که تمرکز بر خلق هنرهای آبرنگ جسورانه و زیبا برای استفاده روزمره دارم. . من از غذا، تاریخ مد، ادبیات کودکان و خانه ام در کوه های ویرجینیا الهام گرفته ام.


از طریق یک عمر طراحی و 6 سال آموزش حرفه ای، من عشق خود را به تجزیه مفاهیم به روشی سرگرم کننده و مشارکتی پیدا کردم. هدف من به عنوان یک معلم Skillshare این است که به شما کمک کنم تکنیک های هنری را رمزگشایی کنید، عشق خود را به ساختن افزایش دهید، و فرآیندهای خلاقانه ای را پیدا کنید که برای شما مفید باشد!

وقتی نقاشی نمی‌کنم یا تدریس نمی‌کنم، معمولاً مشغول آشپزی، تماشای تلویزیون کره‌ای یا بازی Animal Crossing هستم. من برای یادگیری و خلق با هم هیجان زده هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش Draw With Me: Character Illustration در آبرنگ و مداد

Draw With Me: Character Illustration in Watercolor and Pencil

"در این کلاس، شما روی فرآیند کامل من برای ایجاد یک تصویر شخصیت آبرنگ از ابتدا تا انتها می نشینید.  با هم در مورد مفهوم صحبت خواهیم کرد..."


آموزش حالات صورت: شخصیت ها را با احساس ترسیم کنید

Facial Expressions: Sketch Characters with Emotion

"شما بر اصول اولیه طراحی چهره با چهار شکل ساده تسلط دارید، و آماده هستید همه انواع شخصیت های رسا را ​​ترسیم کنید. پس چه چیزی؟ در "Facial Exp. .."


آموزش کارت تبریک کلاژ: هنر کاغذی ساده و زیبا ایجاد کنید

Collage Greeting Cards: Create Simple and Beautiful Paper Art

" برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده، آثار هنری کلاژ منحصر به فرد و تاثیرگذار ایجاد کنید! کلاژ یک رسانه فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد تصاویری زیبا و شخصی ایجاد کنید. .."


آموزش طراحی فیگور بی باک: از شکل های چوبی برای ترسیم بدن انسان استفاده کنید

Fearless Figure Drawing: Use Stick Figures to Draw Human Bodies

"اگر بتوانید یک شکل چوبی بکشید، می توانید بدن انسان را بکشید. طراحی فیگور لباس (هنر طراحی افراد) می تواند یکی از چالش برانگیزترین مهارت های هنری برای د. .."


آموزش هدیه خلاق: ساخت برچسب های هدیه آبرنگ

Creative Gifting: Making Watercolor Gift Tags

«با تگ‌های هدایایی آبرنگی که با دست نقاشی شده‌اند، در کمتر از 30 دقیقه یک حس زیبا و منحصر به فرد به هدایای خود اضافه کنید! در این کلاس با هم تگ های هدیه می سازیم و من...


آموزش شخصیت فانتزی اصلی خود را بکشید

Draw Your Original Fantasy Character

بیایید با هم شخصیت های فانتزی بکشیم! یاد خواهیم گرفت: چگونه مفهوم شخصیت اصلی خود را بگیرید و آن را به یک نقاشی تبدیل کنید. نحوه استفاده از رسپو تصاویر مرجع .."


آموزش کشیدن چهره با 4 شکل ساده

Learn to Draw Faces with 4 Simple Shapes

آیا تا به حال خواسته اید افراد را ترسیم کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این کلاس 15 دقیقه ای شما را گام به گام در فرآیند استفاده از 4 شکل ساده به شما راهنمایی می کند. ..