Gesa Pickbrenner

هنرمند و طراح جواهرات سه بعدی

من Gesa Pickbrenner از آلمان هستم و عمدتاً به عنوان یک هنرمند و طراح مستقل جواهرات، مجسمه‌ها و تصاویر را خلق می‌کنم. من در مورد آن آموزش می دهم - رایگان و منبع باز است! بیاموزید که چگونه به طراح سه بعدی خود تبدیل شوید - فقط با ماوس و صفحه کلید خود!

من به زبان آلمانی و انگلیسی تدریس می کنم. Ich gebe Kurse in Deutsch und auf English.

هدف اصلی دوره های سه بعدی من این است که شما را قادر سازم تا طراح سه بعدی خود شوید. تمرکز من بر روی مدل‌های قابل چاپ است - با محبوبیت روزافزون چاپ سه بعدی، درک و ایجاد چنین طرح‌هایی یک مهارت ارزشمندتر و بیشتر است.

چه بخواهید مدل سازی سه بعدی را فقط برای سرگرمی یاد بگیرید، به عنوان یک مترجم آزاد یا با فروش دارایی های مختلف از طریق بازارهای آنلاین ، کلاس های من می توانند به شما در این راه کمک کنند. یا ایده های خود یا مشتریان خود را زنده کنید، و بیایید با هم چند هنر سه بعدی جالب خلق کنیم!

توجه: پیوندهای موجود در جمله مقدماتی یک ماه حق بیمه Skillshare را به صورت رایگان به شما می دهند.

علاقه مند به کمک به شما از ایده ها، استعدادها، پروژه های خود هستید!

برخی از مطالب بیوگرافی، در صورت علاقه (با نام مستعار "درباره من"):

از دوران جوانی، من مسحور هر چیز هنری بودم. طراحی، نقاشی و مجسمه سازی همیشه راهی برای بیان خودم بوده است. من همچنین گاهی اوقات عکاسی می کنم، عاشق ساختن موسیقی و آواز خواندن، تئاتر بازی می کنم و در یک موزیکال، داستان های کوتاه می نویسم، خودم و چند تن از دوستانم را خالکوبی می کنم، و حتی یک گروه مانگا (و یک کلوپ طرفداران پوکمون!) را در Gymnasium تأسیس می کنم. دبیرستان در آلمان :)

این من را به پاشنه آشیل خود نیز می‌رساند: برای مدت طولانی برای تمرکز بر روی هر چیزی مشکل دارم! اما من آموخته ام که اگر می خواهید در زندگی به جایی برسید، باید تمرکز کنید (حداقل کمی ;)

من در هنر سنتی زرگری فارغ التحصیل شدم که در آن بهترین فارغ التحصیل سال 2015 در کل شمال آلمان بودم. از آنجایی که شاگرد داشتن همیشه یکی از سرگرم کننده ترین بخش های صنعتگر بودن برای من بود، من مدرک رسمی تدریس برای هنر + صنایع دستی را نیز دارم. از سال 2019 من همچنین در حال کار برای یک لیسانس در اقتصاد هستم.

از سال 2017 که در مدل سازی و پرینت سه بعدی، به ویژه جواهرات و مجسمه سازی، به صورت اتودیدکت فعالیت می کنم، به طور کامل به صورت آزاد کار کرده ام و طرح های گرانبهایی مانند این خلق کرده ام:

(طراحی من از جایزه اولین چالش چاپ سه بعدی آلمان، همکاری با Max Hilscher GmbH.)

چند نمایش بیشتر:

(چهار حلقه بالا برای Juwelier Willer طراحی و ساخته شده اند)

خیلی ممنون Gesa! من یک مبتدی کاملاً بدون تجربه قبلی هستم و مطمئن بودم که نمی توانم آن را دنبال کنم، اما فوق العاده بود!!! خیلی ممنون! متشکرم!

"من مشتاقانه منتظر کلاس های اضافی از این مربی روشن و جذاب هستم. از اینکه این کلاس را کنار هم گذاشتید متشکرم!"

"مهارت های مختلف زیادی در این کلاس وجود دارد، اما Gesa موفق می شود همه آن را ساده کند تا یک مقدمه واقعا عالی برای مبتدیان ایجاد کند. من قطعا این کلاس را توصیه می کنم!"

"YOU ROCK Gesa .... چه آموزش عالی، بسیار خوب و آموزنده... با طنز جذاب."

متشکرم! می توانم به شما بگویم که در این کلاس تلاش و تلاش زیادی انجام دهید و این نشان می دهد! من واقعاً از آن لذت بردم و نمی توانم منتظر کارهای بیشتر شما باشم!

آموزش پیش‌نمایش آخرین کلاس من، ''، جایی که یاد می‌گیرید حلقه امضای اولیه را ایجاد کنید!

نحوه ایجاد یک حلقه خوشنویسی سه بعدی با Blender (ابزار اصلی من و مجموعه ایجاد سه بعدی منبع باز چند منظوره):

قبل از رفتن: بیایید در اینستاگرام وصل شویم!

، جایی که من همچنین به‌روزرسانی‌های کلاس‌هایم را پست می‌کنم، پیش‌نمایش‌ها و برنامه‌ریزی برای انجام برخی از هدایا در آینده.

ثانویه من.

فقط قرار است چیزهای جالب و مفیدی بفرستید و نه زیاد، قول بدهید.

خوش آمدید و به زودی شما را در کلاس می بینیم :)

دوره های این مدرس:

آموزش از طرح تا مدل: طراحی برای چاپ سه بعدی با بلندر

From Sketch to Model: Designing for 3D Printing with Blender

آیا می دانید یک مدل ساز سه بعدی در درون شما پنهان است که آرزوی ایجاد آن را دارد؟ فکر یادگیری یک برنامه سه بعدی کمی دلهره آور به نظر می رسد؟ سپس این کلاس برای y است. ..


آموزش لرن بلندر! طراحی سه بعدی برای Anfänger مطلق (دویچ)

Lern Blender! 3D Design für absolute Anfänger (Deutsch)

"Du würdest gern mit dem kostenlosen 3D Programm Blender loslegen, fühlst dich aber überwältigt vom Interface des Programs? Du hast vielleicht schon das ein ode. .."


آموزش Learn Blender - طراحی سه بعدی برای مبتدیان مطلق

Learn Blender - 3D Design for Absolute Beginners

"شما دوست دارید با برنامه رایگان سه بعدی Blender شروع کنید، اما از رابط برنامه غرق شده اید؟ شاید قبلاً چند آموزش انجام داده باشید. ..."


آموزش Learn Blender: طراحی خلاقانه و پرینت سه بعدی جواهرات

Learn Blender: Creative and 3D Printable Jewelry Design

"سلام! در این کلاس، شما همه چیز را در مورد مدل سازی سه بعدی حلقه های امضا یاد خواهید گرفت، چه برای چاپ، رندر، یا فقط برای سرگرمی! ما از ابزار متن باز Blende استفاده می کنیم. ..."


آموزش Blender 3D - هنر مجسمه سازی

Blender 3D - The Art of Sculpting

این کلاس در مورد هنر مجسمه سازی در برنامه متن باز Blender 3D است. در مورد همه ابزارها و تکنیک‌های ضروری برای ارائه به شما یاد خواهید گرفت. .."


آموزش پایه های بلندر: طراحی جواهرات به صورت سه بعدی

Foundations of Blender: Jewelry Design in 3D

" خوش آمدی! آیا می خواهید طراح جواهرات خود شوید؟ با پیچیدگی های رندر جواهرات و آماده سازی پرینت سه بعدی در Blender، منبع باز آشنا شوید (f. .."