Jennet Liaw

طراح

جنت لیاو یک گرافیست مستقر در شهر نیویورک است که بیشتر به خاطر نقاشی های دیواری و کار با تایپوگرافی مصور شناخته شده است. او قبلاً در نایک دیزاین نقش داشته است و در حال حاضر برای ضبط هنرمندانی که توسط یونیورسال موزیک نمایندگی می‌شوند، کارهای بصری ایجاد می‌کند. او به‌عنوان یک هنرمند مستقل در طول زندگی حرفه‌ای خود به اداره استودیوی خود ادامه داده است، و به‌عنوان یک فریلنسر، نامه‌های بزرگ و کارهای کمپین برندش مشتریانی را ایجاد کرده است که شامل آدیداس، پوما، REI، هارپر کالینز، فیلیپ لیم، ادوبی، نتفلیکس، Airbnb می‌شود. ، UFC و اپل در میان بسیاری دیگر.

برای پیوستن به کلاس Jennet همه چیز درباره ایجاد تایپوگرافی گویا و بازیگوش با Adobe Fresco!

قفل اسرار ترسیم تصاویر پیچیده و الهام گرفته از iPad را با Adobe Fresco و طراح جنت لیاو باز کنید! با استفاده از Adobe Fresco از ابتدا تا انتها، Jennet یک رویکرد کاملاً فردی را برای ساخت تایپوگرافی گویا در iPad نشان می دهد. شما خواهید فهمید که چگونه:

  • در Adobe Fresco شروع کنید
  • راهنماهای سه بعدی سفارشی برای حروف خود بسازید
  • شکل حروف خوانا را از تصاویر منحصر به فرد بسازید
  • به سرعت رنگ کار خود را تغییر دهید
  • قطعه خود را در برنامه های مختلف اعمال کنید

به‌علاوه، جنت نکات و ترفندهای مورد علاقه‌اش در مورد نقاشی‌های دیواری را به اشتراک می‌گذارد و چرا فکر می‌کند Pinterest بهترین مکان برای شروع تحقیقات شما برای هر پروژه است.

هنگامی که وارد فرآیند حروف نویسی خلاقانه جنت شدید، دوباره به همان شیوه به iPad خود نگاه خواهید کرد.

برای پیوستن!

از قبل به کلاس جنت پیوسته اید؟

ما با چهار تصویرگر دیگر همکاری کرده ایم تا قدرت این برنامه رایگان جدید را به نمایش بگذاریم و به الهام بخشیدن به کارهای شگفت انگیز خود کمک کنیم. به هر کلاس زیر بپیوندید!

  • Illustrator Lisk Feng شما را از طریق ملزومات Fresco راهنمایی می کند و در عین حال رویکرد منحصر به فرد خود را برای خلاقیت و یک پیشنهاد سرگرم کننده به اشتراک می گذارد: استودیو رویاهای خود را بکشید.
  • طراح جنت لیاو روند حروف مصور خود را از مفهوم تا قطعه نهایی فاش می کند و همه را تشویق می کند تا یک قطعه تمام شده با الهام از شهری که دوست دارند بسازند.
  • تصویرگر Dylan Mierzwinski به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک قطعه حروف ساده و در عین حال خیره کننده ایجاد کنید که با گل ها احاطه شده است، که برای بازی یا نمونه کارها عالی است.
  • Ira Marcks Illustrator شما را به دنیای تصویرسازی فانتزی دعوت می‌کند، با به اشتراک گذاشتن ملزومات داستان‌گویی و در عین حال قدرت قلم‌های فرسکو برای خلق صحنه‌های تخیلی را به نمایش می‌گذارد.
  • ریچ آرمسترانگ ایلاستریتور بازی آزاد را تشویق می‌کند و از ابزارهای Fresco به روش‌های غیرمنتظره‌ای استفاده می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه تکنیک‌هایی مانند دست‌سازی و دوخت با آب می‌توانند هنر انتزاعی دوستانه ایجاد کنند.

بالا: عکس‌ها و آثار هنری با حضور معلم نقاشی دیواری جنت لیاو

پایین: از چپ به راست، تصاویر توسط معلمان نقاشی دیواری جنت لیاو، ریچ آرمسترانگ، دیلان میرزوینسکی

دوره های این مدرس:

آموزش تایپوگرافی تصویری دیجیتال: بازی با Adobe Fresco

Digital Illustrative Typography: Playing With Adobe Fresco

"رازهای طراحی تصاویر پیچیده و الهام گرفته از iPad را با Adobe Fresco و طراح جنت لیاو باز کنید! تایپوگرافی گویا را با Je ایجاد خواهید کرد. .."


آموزش Live Encore: طراحی هنر دیجیتال با معنا

Live Encore: Designing Digital Art With Meaning

یاد بگیرید که کار طراحی کنید که عالی به نظر می رسد و به انتشار پیام های مهم کمک می کند! علاوه بر این که به خاطر ایجاد جذاب ترین کالاها برای نوازندگان مورد علاقه شما و i. ..