Louise De Masi

هنرمند - شکار زیبایی با آبرنگ

من یک هنرمند حرفه ای آبرنگ و یک معلم مدرسه واجد شرایط از استرالیا هستم.

من دارای مدرک لیسانس آموزش و پرورش هستم و به عنوان معلم مدرسه در استرالیا کار کرده ام. من یکی از نویسندگان کتاب آموزش نقاشی با آبرنگ توسط والتر فاستر هستم با عنوان ". کارهای من در مجله پالت هنرمند استرالیایی، مجله صنایع دستی استرالیا و The Sydney Morning Herald به نمایش درآمده است.

نقاشی‌های آبرنگ من بازتابی از همه چیزهایی است که دوست دارم. من به سمت نور و سایه و بافت های زیبا کشیده می شوم. من عاشق رنگ هستم، چه ملایم و چه پررنگ، و به دنبال سادگی هستم. همه اینها را من سعی می کنم در کارم منتقل کنم. رویکرد منحصر به فرد من برای نقاشی با آبرنگ تضمین می کند که نقاشی های من پر از نور هستند.

برای دنبال کردن کار من، من را کاوش کنید. من مرتباً عکس‌های پیشرفت و ویدیوهای کوتاه کارم را در اینستاگرام پست می‌کنم. همچنین آموزش‌های هفتگی آبرنگ را در

خود پست می‌کنم.

به من بپیوندید.

لوئیز به مدت چهار سال در دانشگاه تحصیل کرد تا معلم مدرسه شود. او در سال 2009 با درجه اول افتخارات فارغ التحصیل شد و مدال معتبر دانشگاه را برای برتری علمی به دست آورد.

مطالعات و تجربه لوئیز در کلاس درس در محتوای ویدیوهای آموزشی آنلاین او مشهود است.

لیسانس آموزش
دانشگاه صلیب جنوبی
فوریه 2006 - اکتبر 2009

دوره های این مدرس:

آموزش رز آبرنگ

Watercolor Rose

"کاوش کنید که چگونه هنرمند حرفه ای آبرنگ و معلم لوئیز د ماسی آبرنگ های زیبای خود را زنده می کند. در این آموزش 58 دقیقه ای لوئیز شما را راهنمایی می کند..."


آموزش تکنیک های اصلی آبرنگ: یاد بگیرید که یک ساکولنت آبرنگ را نقاشی کنید

Master Watercolor Techniques: Learn to Paint a Watercolor Succulent

آبرنگ یک رسانه محبوب برای کار است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد، زیرا کار کردن با آن لذت مطلق است. از بین همه رسانه ها، مورد علاقه من است. ..


آموزش گیاهان آبرنگ

Watercolor Herbs

هنرمند و معلم آبرنگ حرفه ای لوئیز د ماسی به جزئیات توجه دارد. او سبکی از نقاشی را توسعه داده است که در آن با خیس بر روی خیس شروع می کند. ..


آموزش تکنیک های اصلی آبرنگ: یاد بگیرید که یک گالا را در آبرنگ نقاشی کنید

Master Watercolour Techniques: Learn to Paint a Galah in Watercolour

"از بین تمام نقاشی‌هایی که می‌فروشم، نقاشی‌های پرنده‌ام محبوب‌ترین و یکی از محبوب‌ترین نقاشی‌های پرنده‌ای است که می‌فروشم گالاهای من است. بسیاری از مردم از من پرسیده‌اند.


آموزش رز آبرنگ: استفاده از لبه های گمشده برای ایجاد فرم و عمق

Watercolor Rose: Using Lost Edges to Create Form and Depth

لبه‌ها عنصر مهمی از یک نقاشی هستند و آگاهی از اینکه چگونه لبه‌های مختلف می‌توانند به ایجاد عمق و فرم در نقاشی‌های ما کمک کنند، مهارت مهمی برای ... است.


آموزش روباه آبرنگ - اضافه کردن عنصر بافت به نقاشی های آبرنگ شما

Watercolor Fox - Adding the Element of Texture to your Watercolor Paintings

در این کلاس 49 دقیقه ای یک روباه آبرنگ زیبا را با هنرمند و معلم آبرنگ حرفه ای لوئیز د ماسی نقاشی کنید. لوئیز شما را از طریق دو مشخصات راهنمایی می کند. ..


تکنیک های آبرنگ استاد: آموزش نقاشی رابین آبرنگ

Master Watercolor Techniques: Learn to Paint a Watercolor Robin

استفاده از آبرنگ به دلیل ماهیت غیرقابل کنترلش می تواند وسیله ای دشوار باشد. این ذهن خود را دارد و اغلب غیرقابل پیش بینی است، اما ویژگی های گریزان آن است. ..


آموزش تکنیک های اصلی آبرنگ: نقاشی گل داودی آبرنگ را روی تخته بکشید

Master Watercolour Techniques: Paint a Watercolour Chrysanthemum Painting onto a Board

"نقاشی اشتیاق من در 22 سال گذشته بوده است. من با رنگ اکریلیک نقاشی می کردم و بیش از 10 سال در کلاس تدریس می کردم. با این حال، عشق من به نقاشی کمرنگ شد."


آموزش سرناد صدف دریایی: تسلط بر تکنیک های ضروری آبرنگ برای مبتدیان

Seashell Serenade: Mastering Essential Watercolour Techniques for Beginners

"با این کلاس جذاب که هم برای هنرمندان مبتدی و هم برای هنرمندان باتجربه که مشتاق بهبود مهارت های خود هستند، به دنیای نقاشی آبرنگ شیرجه بزنید. این دوره..."


آموزش زرافه آبرنگ

Watercolor Giraffe

" هنرمند و معلم حرفه ای لوئیز د ماسی شما را قدم به قدم در نقاشی این زرافه آبرنگ زیبا در این کلاس راهنمایی می کند. آبرنگ حدودا .."


آموزش تکنیک های اصلی آبرنگ: یاد بگیرید که یک آفتابه آبرنگ را نقاشی کنید

Master Watercolor Techniques: Learn to Paint a Watercolor Sun Conure

کشف کنید که چگونه هنرمند حرفه ای لوئیز دی ماسی از انواع تکنیک های مختلف آبرنگ برای نقاشی این سان کانور زیبا استفاده می کند. در این 58 دقیقه قدم به قدم. ..


آموزش نقاشی خز - تسلط بر تکنیک مرطوب روی مرطوب

Painting Fur - Mastering the Wet on Wet Technique

در این کلاس گام به گام نقاشی با آبرنگ، خلاقیت خود را کشف کنید و مهارت های نقاشی آبرنگ خود را تقویت کنید. ما بر درک ما تمرکز خواهیم کرد. ..


آموزش تکنیک های اصلی آبرنگ: یاد بگیرید که یک رز آبرنگ صورتی رنگ کنید

Master Watercolor Techniques: Learn to Paint a Pink Watercolor Rose

نقاشی با آبرنگ، برای من، تماماً در مورد شفافیت است. من دوست دارم نقاشی‌های آبرنگی بکشم که پر از نور هستند و به نظر می‌رسند که از روی کاغذ پرتاب می‌شوند. ..


آموزش نقاشی یک موضوع سفید در آبرنگ: کاکادو سفید

Painting a White Subject in Watercolor: White Cockatoo

"اگر عاشق نقاشی با آبرنگ هستید اما در تلاش برای نقاشی موضوعات سفید مردد هستید، در این کلاس نکات ساده ای را پیدا خواهید کرد که به ساختن شرکت شما کمک می کند..."