Roman Muradov

تصویرگر

تصویرگر و کاریکاتوریست از مسکو، روسیه، که در حال حاضر در سانفرانسیسکو زندگی می کند. مشتریان عبارتند از نیویورکر، نیویورک تایمز، پنگوئن، گوگل و بسیاری دیگر. در انجمن تصویرگران (مدال طلا)، ADC Young Guns، American Illustration و نمایش های متعدد دیگر برجسته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی رسا: از ایده ها تا اجرا

Expressive Illustration: From Ideas to Execution

"با هنرمند رومن مرادوف همراه باشید تا نگاهی عمیق به روش خلاقانه‌ای که او برای خلق تصاویر روایی و مفهومی به کار می‌برد. با الهام از کار او برای The...."


آموزش تصویرسازی بداهه: سبک و تکنیک

Improvised Illustration: Style and Technique

«رومن مرادوف هنرمند برنده جایزه را در بداهه‌نویسی‌اش با موضوع «قبل و بعد» دنبال کنید و خودتان را امتحان کنید. این کلاس 90 دقیقه ای الهام بخش هر s را نشان می دهد. .."


آموزش تصویر برند: تصاویری فراموش نشدنی و تلطیف شده از برند ایجاد کنید

Brand Illustration: Create Unforgettable, Stylized Brand Imagery

با هنرمند برنده جوایز رومن مرادوف، تصاویر برند واقعاً اصلی را ایجاد کنید که از همه متمایز باشد! چه برای یک پروژه شخصی و چه برای شمایل مشتری. ..


آموزش تصویرسازی با جوهر: تکنیک هایی برای قلم مو و قلم

Illustrating with Ink: Techniques for Brush and Pen

"با راهنمای تصویرگر عمیق و گام به گام رومن مرادوف برای طراحی با قلم مو، نوک و سایر ابزارها در هنر جوهر تسلط پیدا کنید! حتی اگر معمولاً این کار را نمی کنید."


آموزش تصویر دیجیتال: طراحی با اشکال و لایه ها

Digital Illustration: Drawing with Shapes and Layers

با هنرمند برنده جایزه رومن مرادوف، ایجاد تصاویر دو رنگ و با دست در فتوشاپ را بیاموزید! با الهام از تکنیک های سنتی چاپ روی صفحه، Ro. ..