Guitar Lessons By GuitArmy

معلم گیتار شخصی شما


اسم من کریس روپ است و من یک مربی گیتار و بنیانگذار GuitArmy هستم. من در حال حاضر در حال تدریس زنده زوم به دانش آموزان در سراسر جهان هستم. من فارغ التحصیل کالج موسیقی برکلی هستم و بیش از 20 سال است که به طور تمام وقت گیتار تدریس می کنم. من بیش از 35000 کلاس انفرادی گیتار را تدریس کرده ام. من عاشق آموزش گیتار هستم و می خواهم به دانش آموزان در Skillshare کمک کنم تا نوازندگان گیتار بهتری شوند.

دوره های این مدرس:

آموزش گیتار مبتدی: درس گیتار 1

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 1

آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. این درس اولین درس از مجموعه 10 درس گیتار توسط. ..


آموزش گیتار مبتدی: درس 8 گیتار

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 8

"آیا علاقه ای به یادگیری نحوه نواختن گیتار دارید؟ سپس به جای درست آمده اید. این درس هشتمین درس از مجموعه 10 درس گیتار است که..."


آموزش سه گانه برای گیتار روی سیم های 2،3 و 4

Triads for Guitar on Strings 2,3, and 4

"آیا کاش درک بهتری از یقه گیتار داشتید؟ آیا فقط از نواختن آکوردهای باز یا آکورد بارر خسته شده اید؟ آیا آماده اید تا ریتم خود را تند کنید؟ .."


آموزش گیتار مبتدی: درس گیتار 3

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 3

"آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید؟  پس به جای درست آمده اید. این درس سومین درس از مجموعه 10 درس گیتار است. . .."


آموزش یک پیشروی آکورد در یک کلید کوچک برای گیتار بنویسید

Write a Chord Progression in a Minor Key for Guitar

من این دوره را ایجاد کردم زیرا می دانم که بسیاری از نوازندگان گیتار مبتدی و متوسط ​​اغلب از خود می پرسند که چه آکوردهایی با چه کلیدهایی همراه هستند. دانش آموزان خصوصی من در بسیاری از. ..


آموزش گیتار مبتدی: گیتار درس 10

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 10

"آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید؟  پس به جای درست آمده اید. این درس دهمین درس از مجموعه 10 درس گیتار است که ...."


آموزش گیتار مبتدی: گیتار درس 5

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 5

"آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید؟  پس به جای درست آمده اید. این درس پنجمین درس از مجموعه 10 درس گیتار است که ...."


آموزش راهنمای نوازندگان گیتار برای مقیاس های اصلی

The Guitar Players Guide to Major Scales

آیا علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن ترازوهای اصلی خود هستید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. 50 درصد از تمام آهنگ هایی که احتمالاً می خواهید اجرا کنید در یک متر خواهد بود. ..


آموزش گیتار مبتدی: گیتار درس 6

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 6

"آیا به یادگیری نحوه نواختن گیتار علاقه دارید؟ سپس به جای درست آمده اید. این درس ششمین درس از مجموعه 10 درس گیتار است که..."


آموزش گیتار مبتدی: درس گیتار 4

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 4

آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. این درس چهارمین درس از سری 10 درس گیتار است. ..


آموزش گیتار مبتدی: درس گیتار 2

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 2

"آیا علاقه ای به یادگیری نحوه نواختن گیتار دارید؟ سپس به جای درست آمده اید. این درس دومین درس از مجموعه 10 درس گیتار است. ..."


آموزش گیتار مبتدی: گیتار درس 7

Beginner Guitar Lessons: Guitar Lesson 7

آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه نواختن گیتار هستید؟ سپس شما به جای مناسب آمده اید. این درس هفتمین درس از مجموعه 10 درس گیتار است. ..