Olga Sorokina

هنرمند، نویسنده کتاب، معلم

سلام، من اولگا سوروکینا هستم!

من به طراحان داخلی و معماران آموزش می دهم که چگونه ایده های خود را با دست ترسیم کنند تا بتوانند به حداکثر پتانسیل خود دست یابند و بهترین پروژه های خود را ایجاد کنند.

من یک طراح داخلی، هنرمند، مربی و نویسنده کتابی در مورد طراحی طراحی داخلی با نشانگر هستم (موجود در آمازون و در برنامه دانشگاه دنور، ایالات متحده آمریکا). من جوایز بین المللی متعددی برای طراحی و معماری دریافت کرده ام و بسیار خوشحالم که دانش خود را در زمینه طراحی و طراحی با شما به اشتراک می گذارم!

ماموریت من: ماموریت من این است که تا حد امکان الهام بخش افراد زیادی باشم تا یاد بگیرند که چگونه با دست طراحی کنند تا بتوانند خلاقیت خود را آشکار کنند.

من به طراحان داخلی، معماران و خلاقان از همه اقشار کمک می‌کنم تا پتانسیل هنری خود را از طریق هنر نقاشی دستی و طراحی به حداکثر برسانند.

زمینه: پس از یادگیری معماری داخلی به مدت 6 سال در آکادمی هنر روسیه پیشرو در جهان (آکادمی دولتی هنر و طراحی سنت پترزبورگ استیگلیتز) و بیش از 10 سال کار برای برخی از بزرگترین شرکت های طراحی داخلی و معماری در روسیه، من از نزدیک دیدم که چگونه طراحی می‌تواند ابزاری فوق‌العاده ارزشمند برای طراحان باشد تا ایده‌های خود را بیان کنند و در عمل خلاقانه خود رشد کنند.

در اصل من اهل سنت پترزبورگ، روسیه هستم، به مدت 3 سال در کپنهاگ، دانمارک زندگی کردم، اکنون با همسرم در اوکلند، نیوزلند زندگی می کنم.

مدرسه آنلاین طراحی من:

من مدرسه آنلاین طراحی خود را برای به اشتراک گذاشتن اسرار رندر دستی توسعه دادم، بنابراین طراحان داخلی، معماران و همه خلاقان می توانند یاد بگیرند که چگونه از طریق هنر رندر دستی طراحی کنند و خود را بیان کنند، بدون اینکه به ابزارهایی مانند CAD تکیه کنند. ، 3Ds Max و سایر نرم افزارهای تجسم سازی که می توانند واقعاً طاقت فرسا باشند و خلاقیت ما را قفل کنند. درباره دوره های طراحی من بیشتر بیاموزید.

به چالش ترسیم پرسپکتیو رایگان من بپیوندید:

با چالش دوره ویدیویی من، اصول اولیه چشم انداز 1 و 2 نقطه ای را از ابتدا فرا بگیرید.

بزرگترین اشتیاق: اشتیاق من این است که طراحی و ایجاد کنم که در آن به طراحان داخلی و دانشجویان طراحی داخلی آموزش می دهم که چگونه پروژه های خود را با استفاده از پرسپکتیو و به شیوه ای حرفه ای ترسیم کنند.

من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید:

در رسانه های اجتماعی مانند یا با من ارتباط برقرار کنید و برای الهام بیشتر از وب سایت من دیدن کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش در طراحی داخلی با چشم انداز 2 نقطه ای شگفت انگیز تسلط پیدا کنید

Master an Amazing 2-Point Perspective Interior Sketching

سلام، من اولگا هستم و به این جشن طراحی چشم انداز خوش آمدید! آیا این کلاس برای شماست؟ این کلاس برای مبتدیان کاملاً طراحی داخلی و افراد مناسب است. ..


آموزش جادوی طراحی داخلی: اسرار یک چشم انداز یک نقطه و اصول تکنیک طراحی نشانگر

Interior Drawing Magic: Secrets of a One-Point Perspective and Marker Sketch Technique Basics

سلام، من اولگا سوروکینا هستم و به کلاس Skillshare جدید من در مورد طراحی پرسپکتیو برای طراحی داخلی خوش آمدید! این کلاس برای چه کسانی است؟ طراحی داخلی/معماری. ..