Luz Elena Caballero

نقاش و تصویرگر

من Luz Elena Caballero هستم، من یک نقاش و یک تصویرگر هستم. من یک هنرمند تمام وقت هستم، با استفاده از روغن نقاشی می‌کنم و عاشق استفاده از جوهر و آبرنگ برای تصویرسازی‌هایم هستم. من از مد، تماشای مردم، گل‌ها، فصول، غذا الهام می‌گیرم... بنابراین تقریباً هر چیزی را حدس می‌زنم... من عاشق سفر و غوطه‌ور شدن در فرهنگ‌های مختلف هستم (همچنین منبع بزرگ الهام است!). من در کلمبیا، جایی که به دنیا آمدم و بزرگ شدم، و همچنین در ایالات متحده، ایتالیا و آرژانتین زندگی کرده ام. من اکنون با شوهر و دو پسرم در هلند زندگی می کنم.

اگر می‌خواهید درباره من بیشتر بدانید، لطفاً از اینستاگرام من دیدن کنید، جایی که من اطلاعات بیشتری در مورد تمرین هنری روزانه‌ام به اشتراک می‌گذارم یا وب‌سایتی که در آن نقاشی‌هایم را با کلیک کردن روی پیوندهای سمت چپ به اشتراک می‌گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ رسا: نقاشی آسان و پررنگ با آبرنگ و جوهر

Expressive Watercolor: Painting Easy, Bold Figures With Watercolor and Ink

"آیا همیشه می خواستید با آبرنگ یا جوهر (یا هر دو!)، بدون نگرانی زیاد در مورد تناسبات و جزئیات واقعی، فیگورها را نقاشی کنید؟ و آیا دوست دارید..."


آموزش پرتره های آبرنگ رسا: نمایه های مدرن و رنگ های پوست

Expressive Watercolor Portraits: Fresh Modern Profiles and Skin Tones

"اگر عاشق آبرنگ هستید و همیشه می خواستید پرتره بسازید، اما جرأت نکردید زیرا از اشتباه می ترسید یا شاید نمی خواهید هزینه زیادی کنید..."


آموزش پرتره های آبرنگ رسا: ایجاد پرتره های مدرن تازه

Expressive Watercolor Portraits: Creating Fresh Modern Portraits

این کلاس در مورد یادگیری کار آزادانه با آبرنگ برای ایجاد یک پرتره، کاوش بازیگوش، به جای شروع با یک ایده از پیش تعیین شده است. ما خواهیم کرد. ..