Jessica Wesolek

هنرمند/معلم

اسم من جسیکا وسولک است و من یک هنرمند، معلم، طراح نقاشی و صاحب گالری هستم که در شهر هنری افسانه ای سانتافه، نیومکزیکو زندگی می کنم.

کلاس‌های من درباره هنر طراحی، آبرنگ و طراحی است - در زندگی واقعی و دیجیتال. آنها برای همه سطوح هستند زیرا مبتدیان می توانند پروژه ها را به راحتی انجام دهند و هنرمندان موفق ایده های جدید و برخی نکات و تکنیک های بسیار پیشرفته را با رسانه های آبی یاد خواهند گرفت.

من ایده های پیچیده را به روشی ساده و منطقی آموزش می دهم و هرگز نتوانسته ام به دانش آموز یاد بدهم که نقاشی بکشد و از نتایج آنها راضی باشد. من حتی در کلاس های حضوری خود این را تضمین می کنم.

کار من در هنر طولانی، متنوع و پر حادثه بوده است. مدارک تحصیلی من از دانشگاه میشیگان، UC برکلی و دانشکده طراحی پارسونز است. وقتی از مدرسه خارج شدم، به خودم قول دادم که هرگز «کار روزانه» پیدا نخواهم کرد و تنها از راه هنر امرار معاش خواهم کرد. من به این قول وفا کرده ام و زخم ها و ستاره هایی برای اثبات آن دارم.

اما من هرگز تدریس را رها نکردم زیرا دوست دارم لذت ناب هنرسازی را به اشتراک بگذارم. من زیاد در «سیستم‌های مدرسه» دوام نیاوردم، اما به تدریس خصوصی ادامه دادم و یکی از اولین کسانی بودم که در حدود سال 2005 تدریس آنلاین هنر را شروع کردم.

من همچنین عاشق یادگیری هستم و چند سالی است که در Skillshare دانشجو هستم. از آنجایی که از آن بسیار لذت بردم، تصمیم گرفتم خودم روی پلت فرم تدریس کنم.

ساختن کتابهای طراحی Life-Book (ژورنال نویسی مصور) علاقه من است. من آن را خیلی دوست دارم که یک گروه بزرگ فیس بوک در این زمینه به نام .

راه اندازی می کنم

از کلاس‌های من می‌توان به هر ترتیبی لذت برد - هر کدام در خود کامل هستند - اما با هم، آنها یک آزمایشگاه یادگیری بزرگ از مهارت‌ها، تکنیک‌ها، نمایش‌های نمایشی، نکات استودیویی، و دستورالعمل‌های گام به گام ایجاد می‌کنند که ایده‌هایی را برای آنچه باید ارائه می‌دهد. انجام دهید، و همچنین ابزارهایی برای انجام آن.

شما می توانید بسیاری از کارهای من را در صفحه من بیابید و از وب سایت جدید کافه هنری سانتافه لذت خواهید برد، جایی که من موارد رایگان، منابع، آموزش های کوتاه و دموها، و یک گروه انجمن را برای صحبت از هنر عضویت کاملا رایگان است.

من همچنین یک خبرنامه/وبلاگ دارم - که افکار، منابع، نکات، تکنیک‌ها و داستان‌های کوچک را ارائه می‌کند - می‌توانید در اینجا مشترک شوید: .

من دانش‌آموزان را تشویق می‌کنم پروژه‌های خود را پست کنند و ما می‌توانیم در مورد آنها ارتباط برقرار کنیم.

بیشتر از همه، امیدوارم که در کلاس‌های من به شما خوش بگذرد، یک عادت کتاب طراحی در خود ایجاد کنید، و ساختن این هنر برای شما شادی بی‌نهایت به ارمغان می‌آورد.

دوره های این مدرس:

آموزش کتاب اسکیس گشت و گذار در خانه - مواد غذایی

Sketchbook Excursions at Home - Groceries

"سفرهای ما در خانه سفرهای خیالی در طول قرنطینه ویروس ما بوده است، اما در بیشتر جاها، شما واقعاً می توانید به خواربار فروشی بروید، بنابراین این یک اسکی است..."


آموزش طراحی از پایه

Learning to Draw from the Ground Up

"یادگیری انجام هر کاری به معنای شروع از پایه است - ایجاد یک پایه محکم خوب و سپس ساختن بر روی آن، گام به گام. این همان چیزی است که شروع می شود. .."


آموزش مجله سفر بی‌خطر

The Foolproof Travel Journal

به پایان رساندن دفتر خاطرات سفر در هنگام سفر کاری دشوار است. بیشتر به دلیل زمان - یا بهتر است بگوییم کمبود آن. ما به سفر می رویم تا استراحت کنیم و داشته باشیم. ..


آموزش نحوه استفاده از عکس ها در کتاب نقاشی خود

How to Use Photos in Your Sketchbook Art

این دومین کلاس از سری کتاب طراحی سفر در خانه ما است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توان از عکس های شما به عنوان ابزاری برای طراحی بهتر و به عنوان یک برداشت موثر استفاده کرد. ..


آموزش کتاب راهنمای استودیو، فصل اول

The Studio Handbook, Chapter One

"شما نمی توانید 45 سال حرفه ای در هنرسازی داشته باشید، 25 سال از آن ها نیز به عنوان صاحب گالری، بدون یادگیری چیزهای زیادی در مورد هنر، لوازم هنری، تکنیک های هنری و هنر ...."


آموزش کتاب راهنمای استودیو - فصل دوم

The Studio Handbook - Chapter Two

من تمام عمرم هنر می کنم و از راه هنرم امرار معاش می کنم. شما نمی توانید چیزهای زیادی در مورد لوازم هنری و تکنیک ها و اشتباهات و نحوه ی ف. ..


آموزش یک کتاب طراحی دیجیتال واقعی ایجاد کنید

Create a REAL Digital Sketchbook

"بله، می‌توان یک کتاب طراحی واقعی را در iPad خود نگه داشت. من در مورد مجموعه‌ای از طرح‌های منفرد ایجاد شده در یک برنامه هنری صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد ac... صحبت می‌کنم."


آموزش کتاب طراحی صورت های گل در باغ شما

Flower Faces in Your Garden Sketchbook

"آیا دوست دارید گلهایی را ترسیم کنید که واقعاً شبیه آنچه هستند؟ به نظر می رسد بسیار پیچیده است، اما با طرح گل ساده ما و توانایی تشخیص ba...."


آموزش ایجاد مهدکودک - شروع طراحی دیجیتال

Procreate Kindergarten - Beginning Digital Sketching

این کلاس برای شما مناسب است اگر می‌دانید که چگونه روی کاغذ نقاشی بکشید و طراحی کنید، اما هرگز سعی نکرده‌اید طراحی دیجیتال را در Procreate امتحان کنید. آن را نیز برای شما اگر شما. ..


آموزش اوه گواش من! 4 روش فوق العاده برای استفاده از گواش در کتاب طراحی

Oh My Gouache! 4 Fantastic Ways to Use Gouache in Your Sketchbook

گواش در گذشته یک رسانه نسبتا مبهم بود که بیشتر در تصویرسازی و طراحی تبلیغاتی استفاده می شد. به دلیل شباهت نزدیک آن به هنر تولید شده توسط Adobe Illus. ..


آموزش پیوند تصویر - هر یک از آثار هنری خود را به کتاب طراحی خود منتقل کنید

Image Transplants - Move Any of Your Art Into Your Sketchbook

من فردی هستم که همیشه به سوالات "چه می‌شد اگر؟" که در مسیر هنرسازی مطرح می‌شوند پاسخ می‌دهم. گاهی اوقات پاسخ‌ها ارزش تلاش را دارند و این ...


آموزش هنر آنالوگ خود را در Procreate دیجیتالی و تمیز کنید - آماده چاپ سریع و آسان

Digitize and Clean Up Your Analog Art In Procreate - Ready for Print Quick and Easy

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که از برنامه Procreate برای صیقل دادن و تمیز کردن آثار هنری که با ابزارهای دنیای واقعی ایجاد می کنید استفاده کنید - بنابراین برای چاپ یا غیره آماده است.


آموزش چگونه با مدادهای آبرنگ نقاشی کنیم

How To Paint With Watercolor Pencils

"مدادهای آبرنگ چیزی است که بسیاری از هنرمندان را مورد توجه قرار می دهد، زیرا شما رنگ را مانند مدادهای رنگی خشک می کنید و سپس آن را خیس می کنید و رفتار خوبی پیدا می کند."


آموزش A Is For Apple - ماجراجویی در فرآیند خلاق

A Is For Apple - An Adventure in Creative Process

فرآیند خلاقانه بسیار شبیه به دنبال کردن یک مسیر خرگوش است - اجازه می دهد افکار شما از چیزی به چیز دیگر سرگردان شوند، زیرا تداعی و تخیل نقش مهمی را ایفا می کند. ..


آموزش با Procreate در عرض چند دقیقه هنر خود را به کارت تبریک چاپ شده تبدیل کنید - بدون نیاز به تجربه

Make Your Art into Printed Greeting Cards in Minutes with Procreate - No Experience Needed

«همه کارت‌های تبریک را دوست دارند، و چقدر خوب است که کارت‌های تبریک خود را در چند دقیقه تولید کنید، به صورت دسته‌ای یا هر بار در صورت نیاز. می‌توانید کارت مناسب را درست کنید.


آموزش DRAW SIMPLE - سیلندر

DRAW SIMPLE - Cylinders

استوانه‌هایی مانند قوطی‌های سوپ به اندازه کافی آسان می‌شوند اگر مستقیم به آن‌ها نگاه کنید. آنها فقط شبیه یک مستطیل هستند. اما اگر زاویه نگاهمان را تغییر دهیم...


آموزش کتاب طراحی سفر برای ماندن در خانه

A Travel Sketchbook for Staying at Home

«در این کلاس، ما یک کتاب طراحی سفر برای یک سفر بسیار غیرمعمول ایجاد خواهیم کرد - سفری که در طی آن در خانه می مانیم. خانه های ما واقعاً به همان اندازه جالب هستند. .."


آموزش صفحه آرایی و طراحی در Procreate with Rulers and Guidelines

Page Layout and Design in Procreate with Rulers and Guidelines

""


آموزش طراحی لکه های قابلمه ترا کوتا

Sketching Terra Cotta Pot Spots

«تصویرهای نقطه‌ای اساس ژورنالینگ مصور هستند و وقتی تصاویر نمادین را در بر می‌گیرند، نمادگرایی آن تصاویر حتی روایت بیشتری را به داستان اضافه می‌کند.»


آموزش داستان های کتاب طرح - چگونه زندگی خود را به تصویر بکشید

Sketchbook Stories - How to Illustrate Your Life

سلام. نام من جسیکا وسولک است و پانزده سال است که کتاب‌های طراحی را پر می‌کنم و به سایر افراد چگونه می‌آموزم، چه آنلاین و چه غیرحضوری. این اولین Skillsh من است. ..


آموزش ویرایش آسان عکس برای همه - همه عکس های خود را با استفاده از ابزارهای برنامه عکس خود بهتر کنید

Easy Photo Editing for Everyone - Make All Your Photos Better Using Your Photo App Tools

"این کلاس به شما می آموزد که چگونه عکس های خود را ویرایش کنید تا آنها را بهتر کنید - بدون استفاده از فتوشاپ یا لایت روم یا هر نرم افزار گران قیمت. هر چیزی که نیاز دارید I. است."


آموزش داستان های کتاب اسکچ - طراحی صرفه جویی در روز

Sketchbook Stories - Save the Day Sketching

ما نوع صفحه کتاب طرح را بررسی خواهیم کرد که لحظات زندگی روزمره شما را با نقاشی‌های کوچکی از چیزهایی که در طول روز شما اتفاق می‌افتد، ثبت می‌کند. چند وقت. ..


آموزش داستان های کتاب طرح - ترسیم تصاویر نقطه ای ساده

Sketchbook Stories - Sketching Simple Spot Illustrations

" بیشتر کلاس های Skillshare من درباره هنر Sketchbooking است. به‌جای استفاده از کتاب‌های طراحی برای تمرین برای چیزهای دیگر، طراحان طراحی طرح خود را در نظر می‌گیرند. .."


آموزش چگونه هنر خود را به کارت تبریک تبدیل کنید

How to Turn Your Art into a Greeting Card Business

"آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید هنر خود را روی کارت های تبریک بفروشید؟ این یک راه خوب برای هنر شما برای کسب درآمد است. اما همیشه بسیار پیچیده به نظر می رسید و من ...."


آموزش نقاشی های کوچک آبرنگ برای تفریح ​​تابستانی

Tiny Watercolor Paintings for Summer Fun

"در این کلاس، ما شش نقاشی کوچک با آبرنگ با موضوعات سرگرم کننده تابستانی ایجاد خواهیم کرد - هر کدام در کمتر از نیم ساعت. آنها روشن و سرگرم کننده هستند و ما پول خواهیم داد.