Dalibor Dzurilla

معمار استراتژیک ارائه دهنده

سلام، من دالیبور هستم.

من یک معمار هستم که از طریق تدریس الهام می‌گیرم.

من به معماران کمک می‌کنم تا با مدیریت زمان، فناوری، هویت و مهارت‌های گرافیکی مناسب در مشاوره ما، آثار خود را به‌طور مؤثر نمایش دهند. مستقر در پراگ. 10 سال قبل.

من در چندین مدرسه تدریس می کنم (ARCHIP)، صحبت می کنم، و همچنین دکترا هستم. محقق (FA CTU) با موضوع معماری "طرح دیجیتال به عنوان ابزار ارتباطی بین معمار و مشتری."

من تاکنون در مورد این موضوع نوشته و ارائه کرده ام.

بهتر است ویدیو را تماشا کنید

من عاشق فناوری (مانند اپل) و اثربخشی (مانند پومودورو) در ترکیب با طراحی معماری هستم.

سفر من با طراحی و طراحی در 5 سالگی شروع شد و تا کنون ادامه دارد. من فقط دیوارهای آشپزخانه را با کاغذها، کتاب های طراحی، نقاشی و طرح های اولیه با iPad و نقاشی های واقعیت مجازی جایگزین کردم.

من هدفم این است که هر فضاساز را به خاطر منحصر به فرد بودن در کار خود مشتاق کنم. من می خواهم تمام دانش خود را در اختیار شما بگذارم تا نحوه ارائه کارهای خود را افرادی مانند شما تغییر دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم آکسونومتری با استفاده از برنامه مفاهیم (و iPad)

Axonometry Drawing Using Concepts App (& iPad)

"نمای کلی کلاس به راحتی یاد بگیرید که یک نمودار ساختمان آکسونومتری را در برنامه مبتنی بر برداری به نام Concepts App در iPad (یا Windows Surfaces، Android تا...) بکشید.


آموزش 12 عادت هنگام انجام تصاویر بصری از معماری

12 Habits When You Do Visual Pictures of Architecture

چه ساعتی؟ وقتی یک تصویر بصری روی ۲ ابزار دیجیتال (کامپیوتر یا iPad) انجام می‌دهید، این کلاس تقریباً ۳ دسته است و همه چیز در ۱ چک لیست جمع‌آوری می‌شود. ..