Spencer Falls

گلفروش بعید

اسپنسر فالز اصالتاً اهل نیوزلند است، پسر یک باغدار و یک هنرمند خوب است. پدر و مادرش، جان و لزلی، قدردانی از خلاقیت و زیبایی طبیعت را در او القا کردند. این عشق او به ماجراجویی بود که او را حدود 10 سال پیش به ایالات متحده آورد. دریاچه تاهو اولین بندر مسافرتی او بود، جایی که اسپنسر روز به روز پودر را دنبال می کرد. چند سال و چند جراحت بعد، او راه خود را در سراسر کشور به مین رساند، جایی که شدت کار به عنوان یک ماهیگیر خرچنگ، معتادان آدرنالین درون او را تغذیه کرد. آن فصل مسیر خود را طی کرد و زمان بازگشت به هوای گرم سواحل غربی، به ویژه لس آنجلس فرا رسید. قرار بود اسپنسر یک منظره ناشناخته دیگر را آغاز کند، هالیوود و همه فرصت‌های توهم‌آمیز و دیوانه‌کننده‌ای که ارائه می‌داد. مانند هر حرفه بازیگری دیگری، اسپنسر هم قله ها و هم دره ها را تجربه کرد. در یکی از آن دره ها بود که او شروع به جستجوی بیان خلاق در رسانه دیگری کرد. گل فروشی برای سال ها یک شوخی بود اما در این مرحله تنها انتخاب منطقی به نظر می رسید. در آن لحظه طعنه آمیز، او بزرگترین نقش زندگی خود را دریافت کرد. نقشی که اشتیاق او را تغذیه می کند، اشتیاق او برای خلق کردن. نقشی که او را همان طور که خودش فرض می کند، بر عهده می گیرد.

نقش، گلفروش نامحتمل - یک گلفروش غیرقانونی که مرزهای بین اجرا، گل فروشی و هنرهای زیبا را محو می کند. با Untho، ون 1980 VW او پر از گل، به عنوان یک صحنه، نقش ساده است. گل ها را برای مردم می آورد. با استفاده از چوب بازیافتی به عنوان ابزاری، او پیوسته به دنبال راه‌های جدیدی برای ارائه گل‌ها می‌گردد و هر روز که وارد استودیوی خود می‌شود، تلاش می‌کند تا مطابقت را زیر سوال ببرد و با استفاده از مثبت بودن بسیار زیاد گل‌ها، آگاهی را القا کند. شعار او: "سادگی قانون طبیعت برای انسان است و همچنین گل."

دوره های این مدرس:

آموزش گل های روزمره: چیدمان های ساده و خیره کننده برای هر مناسبتی

Everyday Flowers: Simple, Stunning Arrangements for Any Occasion

به دنبال الهام تازه یا فرار خلاقانه هستید؟ فراوان ترین و در دسترس ترین رسانه طبیعت - گل ها را کشف کنید! به عنوان یک گل فروشی خودآموخته که شروع به فروش کرد. ..


آموزش Live Encore: مراقبت از گیاهان آپارتمانی

Live Encore: Caring for Your Houseplants

مراقبت از گیاه لازم نیست سخت یا گیج کننده باشد، و Spencer Falls اینجاست تا به شما نشان دهد چگونه با اطمینان بیشتری به آن نزدیک شوید. اسپنسر فالز به طور کلی k. ..