Visual Mind

هنرمند


سلام! من ملا نی هستم.

من یک هنرمند و معلم هستم و اشتیاق زیادی به کتاب‌های طراحی و مجلات هنری دارم. من بیشتر با آبرنگ و گواش کار می کنم و آموزش های زیادی برای این رسانه ها ایجاد می کنم.

من در اتریش زندگی می کنم، کشوری کوچک زیبا در اروپا. ما آلمانی صحبت می کنیم - اگر فکر می کنید لهجه من از کجا آمده است.

من کنجکاوی خود را به هر کجا که من را هدایت می کند دنبال می کنم. ماموریت من الهام بخشیدن به دیگران برای انجام همین کار است. آن برس های رنگی را دریافت کنید و شروع به ایجاد کنید. از هر دقیقه آن لذت ببرید زیرا زندگی بسیار کوتاهتر از آن است که بتوانید غیر از این انجام دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش تمرینات کتاب طراحی آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Sketchbook Practices for Beginners

"در این دوره به شما ایده هایی در مورد کارهایی که باید در دفترچه نقاشی آبرنگ خود انجام دهید را نشان خواهم داد - به خصوص اگر برای اولین بار شروع به کار کرده اید. امیدوارم این به شما کمک کند و الهام بخش باشد.


آموزش نقاشی مناظر مصور با گواش

Painting Illustrative Landscapes with Gouache

"در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه قطعات منظره ساده و سبک شده را با گواش نقاشی می کنم. من به شما گواش و محصولات مورد علاقه خود را نشان می دهم که ...."


آموزش چگونه یک کانال هنری موفق در یوتیوب ایجاد کنیم

How to Grow a Successful Art Channel on Youtube

"سلام! در این کلاس می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه یک کانال یوتیوب را به عنوان یک هنرمند با موفقیت رشد دهید. من هر آنچه را که می دانم در کوتاه ترین زمان ممکن به اشتراک می گذارم. .."


آموزش گواش 101 | راهنمای مبتدی

Gouache 101 | A Beginner's Guide

در این کلاس همه چیزهایی که در مورد گواش می دانم را به شما آموزش می دهم. این که آیا در رسانه کاملاً تازه کار هستید یا قبلاً چند چیز را می دانید، نمونه های من است. ..


آموزش نحوه پر کردن یک کتاب اسکچ از ابتدا تا پایان

How to fill a Sketchbook from Start to Finish

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک Sketchbook را از ابتدا تا پایان پر کنید. من نوع صحیح Sketchbook را به شما نشان خواهم داد، چند ایده در مورد نحوه شروع و شروع..."


آموزش نقاشی منظره گواش | گام به گام

Painting a Gouache Landscape | Step by Step

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه این دو منظره گواش را نقاشی کنید. تقریباً زمان واقعی است و من هر مرحله را به شما نشان خواهم داد. نقاشی ها به طوری ساده شده اند. ..


آموزش گل های آبرنگ برای مبتدیان | نحوه رنگ آمیزی گلهای ساده

Watercolor Florals for Beginners | How to Paint Simple Flowers

در این کلاس قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید به راحتی تکه های گل خود را با آبرنگ بسازید. ما قرار است روی برگ ها و گل ها به صورت جداگانه کار کنیم. ..