Imani S.

هنرمند و طراح، جوهر پیش نویس زندگی

سلام! اسم من ایمانی از Life Draft Ink است. من یک نیویورکی متولد و بزرگ شده هستم که در سن خوزه، کالیفرنیا در قلب سیلیکون ولی زندگی می کنم. سابقه من در زمینه های بیوشیمی، بیوتکنولوژی و روانشناسی است که الهام بخش کار من است. من همچنین از طیف وسیعی از منابع الهام می‌گیرم، از جمله مکان‌هایی که به آن‌ها سفر کرده‌ام و در آنها زندگی کرده‌ام، تصاویر قدیمی، طبیعت، افرادی که ملاقات می‌کنم و فیلم‌های قدیمی. من عمدتاً در گواش، آبرنگ و جوهر کار می کنم.

اگر سازمانی هستید که با خانواده‌های پرورش‌دهنده و جوانان بی‌خانمان کار می‌کند، من کارگاه‌های رایگان ارائه می‌دهم. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت. من این پروژه را با این اعتقاد شروع کردم که هر فردی بدون توجه به وضعیت اجتماعی و اقتصادی خود باید به بیان خلاقانه خود دسترسی داشته باشد.

کار من را ببینید @:

نمونه کارها

برای همه سوالات لطفاً با:

تماس بگیرید

hello@lifedraftink.com

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک صفحه مجله هنری معنادار ایجاد کنیم

How To Create A Meaningful Art Journal Page

"در این کلاس شما از طریق یک فرآیند ژورنال هنری که ذهن آگاهی را تمرین می کند، قدم خواهید گذاشت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از یک ژورنال درخواست کنید و آن را به یک صفحه هنری تبدیل کنید. .."


آموزش مجله هنری با گواش: شروع یک تمرین خلاق

Art Journaling With Gouache: Starting a Creative Practice

این یک دوره مقدماتی برای شروع یک تمرین خلاق با مجله هنری با استفاده از گواش است. کلاس برای چه کسانی است؟ این کلاس برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. ..


آموزش مجله هنری زین: چگونه با استفاده از گواش یک زینت بسازیم

Art Journal Zine: How To Make A Zine Using Gouache

"دلایل زیادی برای ساختن زینت وجود دارد! در این کلاس یاد می گیریم که چگونه با استفاده از گواش یک مجله هنری بسازیم. "


آموزش ذهن آگاهی و هنر

Mindfulness and Art

سلام! این کلاس برای هرکسی است که آماده است تا یک روش جدید مراقبت از خود را شروع کند. ما تکنیک هایی را یاد خواهیم گرفت که در زندگی روزمره شما مفید هستند. اگر عاشق هنر و هنر هستید. ..


آموزش ایجاد یک صفحه ژورنالی هنر انتزاعی گل

Creating An Abstract Floral Art Journaling Page

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش پرورش تمرین خلاق خود

Nurturing Your Creative Practice

"در این کلاس Skillshare نحوه ایجاد و حفظ یک تمرین خلاقانه پر رونق را کشف کنید. چه هنرمند مشتاقی باشید یا یک فرد خلاق، شما..."