Jenni Ahlberg

تصویرگر، حروف دستی و طراح




من یک تصویرگر، یک دست نامه، یک طراح داخلی و یک مصرف کننده قهوه هستم. من همچنین به طراحی الگوی سطح، Procreate، صنایع دستی از همه نوع، رنگ، گیاه، ژاکت کش باف پشمی، تی شرت و قهوه با هزاران شیر علاقه دارم (بله، می دانم که این دومین باری است که به قهوه اشاره می کنم. این فقط به شما نشان می دهد که چگونه یک چیز بزرگ برای من است :D).

اخیراً، من بیشتر و بیشتر در حال به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم هستم. من همیشه نقطه نرمی برای کمک به مردم داشته ام. اگر کسی با چیزی دست و پنجه نرم می کند که من احساس می کنم می توانم به او کمک کنم، تمایل دارم به او کمک کنم. به همین دلیل است که در Skillshare تدریس را در اینجا شروع کردم. :)

در اوقات فراغت، با دخترم کاردستی می‌کنم، با پسرم Minecraft بازی می‌کنم یا قصد دارم با شوهرم بدوم. هدف سلامتی من شروع به مدیتیشن روزانه است.

تعطیلات رویایی من چند هفته در یک بانوج در کنار یک خانه ییلاقی دنج ساحلی است که با ماسه های سفید، گیاهان سرسبز و دریای فیروزه ای احاطه شده است. فقط iPad من و تمام لوازم هنری مورد علاقه ام (گواش و قلم موی آکریلا هلبین) با من و زمان زیادی برای تصویرسازی و شرکت در کلاس های Skillshare معلمان دیگر.

من در اینستاگرام با نام . پس بیا و در آنجا هم بگو "سلام!" :)
اگر می خواهید مطمئن شوید که من می توانم زیبایی های شما را در اینستا ببینم، می توانید از هشتگ #skillsharewithjeah استفاده کنید

اگر علاقه مند به سرگرمی های خلاقانه و رایگان هستید، از سایت من در .

دیدن کنید

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه Punch Needle - نحوه ایجاد پروژه Punch Needle در Swoosh

Punch Needle Basics - How to Create a Punch Needle Project in a Swoosh

آیا می خواهید چیزی سرگرم کننده و آسان برای تزئین خانه یا هدیه به یک دوست یاد بگیرید؟ اگر بله، پس این می تواند کلاس برای شما باشد. تکنی سوزن پانچ. ..


آموزش انیمیشن های فوق العاده ساده در Procreate

Super Simple Animations in Procreate

"در این کلاس، چندین تکنیک بسیار ساده برای متحرک کردن تصاویر یا حروف دستی خود در برنامه Procreate در iPad خواهید آموخت.