Thomas Dajer

ویرایشگر ویدیو برای نظریه بله

سلام، من توماس هستم و یکی از سردبیران اصلی کانال یوتیوب به نام "تئوری بله" هستم که در حال حاضر بیش از 5 میلیون مشترک دارد. من ویرایش را از 13 سالگی شروع کردم و از آن زمان به ویژه برای یوتیوب، مهارت داستان سرایی را تقویت کردم. در طول راه، من یکسری ترفندها را برای گفتن یک داستان عالی، بدون توجه به فیلم، انتخاب کرده‌ام و آنها را در دوره آموزشی خود به اشتراک خواهم گذاشت!

اگر می‌خواهید با من و Yes Theory آشنا شوید، ویدیویی را که در تایلند فیلمبرداری و ویرایش کردم را پیوست کرده‌ام، جایی که سعی کردم ۲۴ ساعت در خیابان‌های بانکوک بدون کیف پولم زندگی کنم... بله، اینطور است. هر چقدر هم که اعصاب خردکن به نظر می رسد، اما نمونه خوبی از سبک فیلمبرداری و تدوینی است که من استفاده می کنم.


من همچنین روی ویدیوهایی کار کرده‌ام که از چند دقیقه تا 60 متغیر بوده و با مارک‌هایی مانند Google، Honey، Bumble، Audible، Skillshare و موارد دیگر همکاری کرده‌ام!

دوره های این مدرس:

آموزش داستان سرایی از طریق فیلم: نحوه ایجاد ویدیوهای جذاب برای یوتیوب

Storytelling through Film: How to Create Engaging Videos for Youtube

آیا می‌خواهید رازهای پشت ایجاد ویدیوهای جذابی که توجه میلیون‌ها نفر را به خود جلب می‌کند، بیاموزید؟ به توماس داجر، ویرایشگر ویدیو در کانال YouTube Yes بپیوندید. ..