Lea Schumm

گیف هنرمند و سازنده کمیک

سلام، من لیا هستم و در حال حاضر در آلمان زندگی می کنم.

من به عنوان مدیر ارشد خلاقیت در cabuu GmbH که در سال 2017 یکی از بنیانگذاران آن بودم، کار می کنم. من مسئول انیمیشن هستم، تصویرسازی، طراحی رابط کاربری و هر چیز خلاقانه دیگری که می توانید تصور کنید!

از زمانی که کارم را به‌عنوان انیماتور شروع کردم، انتخاب واضحی بود که در سال 2018 ساخت GIF را امتحان کنم. من یک تقویم GIF-advent-calendar برای فالوورهای اینستاگرام خود ساختم و همه استیکرها را در Giphy آپلود کردم. خیلی زود من یک هنرمند تأیید شده در Giphy شدم و اکنون بیش از 6B بازدید در آنجا دارم. ساختن گیف برای من فقط یک راه واقعا خلاقانه برای آرامش است، و من دوست دارم که افراد زیادی بتوانند از استیکرهای من برای برقراری ارتباط و تزئین داستان‌هایشان استفاده کنند.

2019 من یک وب کمیک به نام «Doodleship» در وب‌تونز شروع کردم و واقعاً واقعاً وارد ساخت کمیک شد قسمت‌های جدید هر یکشنبه منتشر می‌شوند!

من عاشق چای، کتاب‌های خوب و دنج بودن روی کاناپه‌ام هستم، امیدوارم بتوانم به برخی از شما الهام بخشم که راحت باشید و چند گیف عالی بسازید!

دوره های این مدرس:

آموزش استیکرهای متحرک گربه خود را با Procreate بسازید - برای مبتدیان

Make Your Own Animated Cat Stickers With Procreate - For Beginners

در این دوره آموزشی برای ایجاد استیکرهای گیف در Procreate به انیماتور Lea Schumm بپیوندید. شما گردش کار اولیه برای ایجاد انیمیشن در Procreate را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش ایجاد انیمیشن برای مبتدیان: کارت تبریک کریسمس را متحرک کنید

Procreate Animation for Beginners: Animate a Christmas Greeting Card

برای ساختن یک کارت کریسمس متحرک در تولید مثل به انیماتور Lea Schumm در این دوره بپیوندید. شما گردش کار اولیه برای ایجاد انیمیشن در Pro را یاد خواهید گرفت. .."