Maria Lia Malandrino

داستان/تصویر/انیمیشن


من یک تصویرگر، انیماتور دوبعدی/سه بعدی و هنرمند داستان از تورین، ایتالیا هستم. کار تصویرسازی من توسط آژانس تصویرگری Advocate Art ارائه شده است.

من دارای مدرک کارشناسی در انتشارات مجله از دانشگاه هنر لندن هستم، انیمیشن سنتی را در مدرسه بین المللی کمیک در تورین مطالعه کرده ام و در یک کلاس کارشناسی ارشد 6 ماهه در زمینه داستان نویسی در مدرسه آنلاین CGMA شرکت کرده ام. من همچنین تجربه کاری متنوعی در بریتانیا، ایتالیا و چین دارم.

من از سال 2017 به عنوان یک تصویرگر مستقل کار می کنم و با بسیاری از ناشران و برندهای الهام بخش مانند Hachette، انتشارات دانشگاه آکسفورد و دیزنی همکاری می کنم.

در سال 2019 استودیوی indie-dev را تأسیس کردم - که من مدیر هنری آن هستم. به‌عنوان NAN، ما عاشق ایجاد تجربه‌های منحصربه‌فرد بازی با تمرکز بر جنبه‌های چندوجهی واقعیت هستیم و در حال حاضر روی آخرین عنوان خود Out Of The Hat کار می‌کنیم.

در وقت آزادم، دوست دارم روی پروژه های تصویرسازی شخصی و رمان های گرافیکی کار کنم که می توانید آنها را در فید من و اینستاگرام دنبال کنید.

من از سال 2018 در Skillshare هستم - هم دوره‌هایی را می‌گذرانم و هم ایجاد می‌کنم - و کاملاً عاشق این انجمن هستم! کلاس های من بیشتر بر روی هنر دیجیتال و طراحی کاراکتر متمرکز است، با این حال من یک دوره پرفروش را نیز در مورد ایجاد حساب هنری موفق خود در اینستاگرام منتشر کردم و یک کلاس آینده در مورد آبرنگ های قابل حمل دارم!

در اینجا چند چیز دوست داشتنی است که مردم تا به حال در مورد کلاس های من می گفتند!

دوره های این مدرس:

آموزش نورپردازی ساده برای تصویرسازی Procreate

Simple Lighting for Procreate Illustration

"شما یاد گرفته اید که چگونه طراحی کنید، از شکل و خط کاراکترهای خود کاملا راضی هستید، اما... وقتی نوبت به نورپردازی و سایه موثر می رسد، احساس گمراهی می کنید."


آموزش یک پرتره کارتونی Quick Chibi در Procreate بکشید

Draw a Quick Chibi Cartoon Portrait in Procreate

یاد بگیرید که چگونه یک دوست یا یکی از عزیزان خود را به زیباترین پرتره ای که تا به حال دیده اید تبدیل کنید! هنر چیبی سریع و آسان ساخته می شود، حتی اگر نسبتاً باشید. ..


آموزش Reels و TikTok برای هنرمندان دیجیتال: یاد بگیرید چگونه هنر خود را تقویت کنید

Reels and TikTok for Digital Artists: Learn how to Boost your Art

"آیا متوجه شده اید که چگونه اینستاگرام حلقه ها و محتوای ویدئویی را تقویت می کند؟ آیا کنجکاو هستید که TikTok را به عنوان یک هنرمند امتحان کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است! بسیاری از هنرمندان دارای s. .."


آموزش مدل مو 101: برای طراحی شخصیت موها را بکشید و رنگ کنید

Hairstyles 101: Draw and Colour Hair for Character Design

"مو - جنبه دردسرساز برای بسیاری از هنرمندان! در این کلاس من قصد دارم به مدل مو از منظر طراحی شخصیت و تصویرگری بپردازم. ..."


آموزش هنر برای نوزادان: مجموعه ای از کارت های کنتراست بالا برای نوزادان (سبک مونته سوری) ایجاد کنید.

Art for babies: Create a set of high contrast cards for newborns (Montessori style)

"اگر به تازگی بچه دار شده اید یا در حال خرید یک هدیه برای نوزاد بوده اید، ممکن است به طور تصادفی با تصاویری با کنتراست بالا مواجه شده باشید. نوزادان دارای محدوده دید حداقلی هستند، بنابراین این bl..."


آموزش آثار هنری خود را با iPad متحرک کنید

Animate your Artwork with an iPad

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک تصویر را با حرکات ساده لوپ متحرک کنید و یک گیف بسازید که می تواند برای عکس های آواتار، بنرهای رسانه های اجتماعی استفاده شود. ..


آموزش نقاشی در جاده - راهنمای ساده برای سفر با آبرنگ

Draw on the Road - A Simple Guide to Travel Watercolours

یاد بگیرید چگونه یک تعطیلات ساده را به یک سفر هنری تبدیل کنید! داشتن یک دفتر خاطرات در حین سفر به شما کمک می کند تا با مکان هایی که بازدید می کنید به طور منحصر به فرد ارتباط برقرار کنید. ..


آموزش با برنامه Procreate یک عکس را به یک اثر هنری کارتونی تبدیل کنید!

Turn a Photo into a Cartoony Artwork with Procreate App!

"آیا به تازگی iPad جدید و درخشان خود را دریافت کرده اید و می خواهید طراحی کنید؟ آیا قبلاً از Procreate استفاده کرده اید و می خواهید درباره براش ها، روش های ترکیب کردن و... بیشتر بدانید."


آموزش تبدیل یک عکس به یک اثر هنری کارتونی (در 3 مرحله آسان!)

Turn a Photo into a Cartoony Artwork (in 3 easy steps!)

آیا می‌خواهید یک پرتره زیبا به سبک دیزنی برای یک دوست یا یکی از عزیزانتان بکشید، زیرا یک هدیه عالی می‌سازد؟ می خواهید درباره طراحی و رنگ آمیزی در عکس بیشتر بدانید. ..


آموزش یک اکانت هنری موفق در اینستاگرام راه اندازی کنید

Start a Successful Art Account on Instagram

شما در حال ساخت آثار هنری عالی هستید، اما به نظر نمی‌رسد حساب کاربری اینستاگرام شما از بین برود؟ نسبت دنبال کردن/عدم دنبال کردن حسابتان راکد نگه می‌دارد؟ شما فالوورهای زیادی دارید ..