Cameron Cole

شاد باشید و به رقصیدن ادامه دهید!

سلام Skillshare! این کامرون کول وابسته به رقص شماست!

من یک رقصنده هیپ هاپ خودآموخته از شهر کوچکی در آیووا هستم. در سن 19 سالگی در کالج شروع کردم و بعد از سالها کار سخت و مداوم حرفه ای شدم. در نهایت، من معلم شدم و اکنون در کازینو محلی خود به صورت حرفه ای فعالیت می کنم و جعل هویت مایکل جکسون و خیلی چیزهای دیگر را انجام می دهم! من حتی این شانس را پیدا کردم که با هنرمندان مختلف پلاتین مانند Twista، The Ying Yang Twins صحبت کنم. ویدیوی رقص My Git Up Challenge در یوتیوب در جوایز انتخاب نوجوانان 2019 نمایش داده شد که 1 میلیون بازدید از یوتیوب را به خود اختصاص داد!

رقص یک علاقه بزرگ من است و زندگی را برای من و تیمم هیجان انگیزتر می کند. من عاشق این هستم که چگونه قدرت رقص همه مرزها و کلیشه ها را می شکند در حالی که همه را به شیوه ای مثبت دور هم جمع می کند.

من اینجا هستم تا به شما یاد بدهم که چگونه یک رقصنده تاثیرگذار شوید. با من بمانید و در نهایت می توانید خانواده و دوستان خود را در رویداد بعدی خود شوکه کنید!

خوشبخت بمانید و به رقصیدن ادامه دهید!

کامرون کول

دستاوردها:

-فینالیست مسابقه رقص Kia Dubstep 2012

-یک شرکت کننده در 2013 آمریکا استعداد دارد

-2016 برنده انتخاب داوران آمریکا استعدادهای درخشانی دارد سبک دوبوک

-در جوایز انتخاب نوجوان 2019 برگزیده شد

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه می توان رقص را بهم زد و رقص را با سرود راک پارتی در هم آمیخت

How To Shuffle Dance & Learn Party Rock Anthem Shuffle Choreography

در این کلاس،   من قصد دارم به شما یاد بدهم که چگونه رقص پرطرفدار شافل را انجام دهید. هنگامی که مراحل اولیه نحوه رقص زدن را دریافت کردید، من به شما s را آموزش می دهم. ..


آموزش NSYNC بای بای بای موزیک ویدیو رقص رقص

LEARN NSYNC BYE BYE BYE MUSIC VIDEO DANCE CHOREOGRAPHY

"به کلاس رقص بای بای بای NSYNC خوش آمدید آیا می خواهید بهترین رقصنده گروه پسر باشید؟ یا آن را با دوستان خود در مراسم عروسی یا شب بزرگ بعدی خود اجرا کنید. .."


آموزش رقص هیپ هاپ: نحوه رقص آزاد و خیابانی برای مبتدیان - Moonwalk، Waving، Tutting، و بیشتر!

Hip Hop Dance: How To Freestyle & Street Dance For Beginners - Moonwalk, Waving, Tutting, & More!

"  رقص خیابانی/رقص هیپ هاپ یکی از هیجان‌انگیزترین سبک‌های رقص است.   بسیار اجتماعی است و مورد علاقه مردم است.   در این دوره به شما رقص را آموزش می‌دهم.