Aisha Borel

طراح آموزشی | عاشق نقشه ذهنی

سلام! نام من عایشه (تلفظ EYE-sha) است.

علاوه بر اینکه مادر دو انسان کوچک فوق العاده شگفت انگیز هستم (جایدا 9، جان آرتور 3)، من یک طراح گرافیک و طراح آموزشی هستم.

من برای طراحی گرافیک به مدرسه رفتم و بیش از 20 سال است که انواع چیزها را طراحی و خلق کرده ام. من عاشق طراحی گرافیک هستم، اما مهمتر از آن، من واقعاً دوست دارم که این فرصت هفتگی را به دست بیاورم تا اشتیاق خود را برای طراحی به کاری که انجام می دهم بیاورم و درآمد خوبی کسب کنم که به حمایت از خانواده ام در این فرآیند کمک می کند.

این سرگرم کننده است و از این بابت سپاسگزارم.

در مورد قدردانی و چیزهایی که دوست دارم، حدود 12 سال پیش از طریق معلمی در آن زمان وارد دنیای نقشه برداری ذهنی شدم که هنوز هم تا به امروز او را تحسین می کنم.

آنچه در کلاس‌های او یاد گرفتم، ذهنم را از طرق مختلف گسترش داد! یکی از چیزهایی که او به من یاد داد روش کاملاً جدیدی برای حل مسئله، طوفان فکری و خلاقیت از طریق فرآیندی به نام "نقشه ذهنی" بود.

این ابزار تازه یافته چقدر شگفت انگیز بود!

دیگر به یک روش فکری خطی و منفرد وابسته نبودم! به جای گیر افتادن، به ذهنم اجازه داده شد آزادانه پرسه بزند. تابناک فکر کردن. و برای کشف قلمروهای جدید فراتر از سلسله مراتب سنت.

از زمان یادگیری این تکنیک ارزشمند، صدها نقشه ذهنی ایجاد کرده ام.

نقشه های ذهنی لیست کارهای انجام شده. نقشه‌های ذهنی به من کمک می‌کنند که گیر نکنم، ایده‌ها را طوفان فکری کنم و به درک روشنی از پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنم برسم. و حتی نقشه های ذهنی را برای ارتباط بهتر با جزئیات دقیق کار معلق همکارانم در نظر بگیرید.

در طول سال‌ها، من نقشه‌های ذهنی برای همه چیز ایجاد کرده‌ام. این چیزی است که من به طور طبیعی به آن علاقه دارم.

من عاشق نقشه برداری ذهنی نیستم، اما فرآیند ایجاد نقشه های ذهنی را نیز فوق العاده مفید دانستم. آنقدر مفید بود که در ژانویه 2017 شروع کردم به آموزش افرادی مانند شما که چگونه درخشان فکر کنند و ذهن خود را در این قلمرو جدید تفکر آزاد کنند، درست همانطور که دیگری سال ها قبل به من آموخته بود.

با این سپاسگزاری، اشتیاق و سالها تجربه است که همه کلاس هایی را که در زیر لیست شده است را برای شما آورده ام. لطفا آنها را تماشا کنید. نظرات صادقانه را بگذارید. و آنچه را که ایجاد کرده اید در بخش پروژه های کلاس هر دوره آپلود کنید.

و البته، نقشه‌برداری ذهنی شاد!

:D عایشه

دوره های این مدرس:

آموزش فتوشاپ را فراموش کنید - به سرعت هر پس زمینه را با استفاده از PicMonkey حذف کنید

Forget Photoshop - Quickly Remove Any Background Using PicMonkey

برای حرفه ای جلوه دادن تصاویر خود به نرم افزارهای گران قیمت ویرایش عکس مانند Adobe Photoshop نیاز ندارید. در این دوره آموزشی سریع به شما یاد می دهم که چگونه. ..


آموزش دوره Doodle - ایجاد نمادهای Doodle با دست با استفاده از iPad + Procreate

Doodle Course - Create Hand Drawn Doodle Icons Using Your iPad + Procreate

Doodling یک هنر است که من در تمام زندگی ام از آن لذت برده ام. یکی از دلایلی که من عاشق دودلینگ هستم این است که تخیل من را باز می کند و به من امکان می دهد در ارتباط باشم. ..


آموزش تسلط بر نقشه ذهنی – چگونه با نقشه برداری ذهنی کارهای بیشتری انجام دهیم

Mind Map Mastery — How to Get More Done with Mind Mapping

اگر تا به حال می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه کارها را سریع‌تر، سریع‌تر و با حس سازماندهی واقعی انجام دهید، این دوره آموزشی نقشه‌برداری ذهن برای شما مناسب است. سی بودن ..


آموزش دوره طوفان فکری - با نقشه برداری ذهنی مشکلات را سریعتر حل کنید

Brainstorming Course — Solve Problems Faster by Mind Mapping

سلام و به «طوفان فکری برای ذهن خلاق» خوش آمدید  ابزارها و تکنیک‌های طوفان فکری مهارت‌های مهمی هستند که باید داشته باشید، زیرا در مقطعی از فعالیت‌های شما. ..


آموزش پاورپوینت - ارائه های جذاب و موثر ایجاد کنید

PowerPoint - Create Engaging & Effective Presentations

تسلط بر پاورپوینت کمی طول می کشد. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، آن را دستکاری کنید و در چارچوب محدودیت‌های آن کار کنید، بیشتر می‌توانید نوع عرشه‌هایی را ایجاد کنید. ..


آموزش فتوشاپ به طور خلاصه - راهنمای مبتدیان برای حذف آسان پس زمینه (مانند یک حرفه ای!)

Photoshop in a Nutshell - Beginner's Guide to Easily Remove Any Background (Like A Pro!)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که هنگام یادگیری فتوشاپ و انجام کارهای جالب از کجا شروع کنید؟ آیا دوست دارید عکس‌های خود را بگیرید و آرزو می‌کنید بتوانید آن را حذف کنید. ..


آموزش دوره نقشه برداری ذهن - راهنمای مبتدیان

Mind Mapping Course — Beginners Guide

" به سرعت یاد بگیرید که چگونه یک نقشه ذهنی را از یک علاقه مند به نقشه برداری ذهنی ایجاد کنید! سلام، نام من عایشه است و بسیار هیجان زده هستم که شما اینجا هستید. در این راهنمای کامل به mi. .."


آموزش نقشه برداری ذهن خلاق - روش های نقشه ذهنی ضروری را بیاموزید

Creative Mind Mapping - Learn Essential Mind Map Methods

نقشه‌برداری ذهنی مؤثر لازم نیست دشوار باشد. در واقع، افزایش مهارت های یادداشت برداری، طوفان فکری ایده های جدید و جلب توجه مخاطب با s. ..


آموزش دوره طراحی اینفوگرافیک - راهنمای غیر طراحان برای اینفوگرافیک های حرفه ای با استفاده از Canva

Infographic Design Course — Non Designers Guide to Professional Looking Infographics Using Canva

از یک طراح حرفه ای بیاموزید که چگونه با استفاده از Canva از فتوشاپ به سرعت اینفوگرافیک های با کیفیت را از ابتدا بسازید. آیا می‌دانستید که 93 درصد از کل ارتباطات. ..


آموزش دوره نقشه برداری ذهنی - تسریع در یادگیری با کلمات کلیدی

Mind Mapping Course — Accelerate Learning w/ Keywords

" سلام! به Complete Mind Mapping - آموزش تسریع با کلاس کلمات کلیدی خوش آمدید. در این کلاس، ما در حال بررسی عمیق این موضوع هستیم که چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از نقشه ذهنی ببرید. .."