Amber Vittoria

هنرمند و تصویرگر

می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه فرم‌های انتزاعی و روان مانند آمبر ویتوریا را نقاشی کنید—و مهم‌تر از آن، چگونه الهام‌بخش خلاقانه در اطراف خود پیدا کنید؟ در کلاس آینده، امبر شما را در تمام مراحل خود از الهام گرفته تا نقاشی نهایی راهنمایی می کند، از جمله:

  • مکان‌های منحصربه‌فرد برای یافتن الهام، و نحوه دیدن جهان به روش‌های جدید برای خلق آثار انتزاعی
  • راه هایی برای ترکیب آزمایش در حین برنامه ریزی قطعه خود، بازی با فرم ها و رنگ های مختلف در طول مسیر
  • تکنیک‌های خاص نقاشی اکریلیک که او برای خلق آثار خود استفاده می‌کند

بهتر از همه، فرآیند آسان و سرگرم‌کننده او برای هنرمندان در هر سطحی قابل دسترسی است - و حتی اگر ترجیح می‌دهید در رسانه‌ای متفاوت کار کنید، الهام‌بخش است! شما با یک کار انتزاعی تمام شده و یک روش کاملاً جدید برای دیدن جهان اطرافتان کنار خواهید رفت.

امبر ویتوریا هنرمندی است که در شهر نیویورک کار می کند. قطعات او بر روی زنانگی و فرم زنانه تمرکز دارند و از ویژگی‌های فیزیکی مانند اندام‌های کشیده و ویژگی‌های گرد استفاده می‌کنند.

آمبر دریافت‌کننده فوربس 30 زیر 30 سال، One Club Young Gun، برنده مدال طلای انجمن تصویرگران، برنده برگزیده تصویرسازی آمریکا، هنرمند فهرست نهایی تصویرسازی جهانی AOI و برنده جایزه سالانه ADC است. آثار او توسط مجله Print، It s Nice That، Computer Arts، HuffPost، Teen Vogue و Man Repeller شناخته شده است. برخی از مشتریان او عبارتند از فیس بوک، واربی ​​پارکر، نیویورک تایمز، NBC، گوگل، K-Swiss، Refinery29، Marc Jacobs، Gucci، Condé Nast، Adidas و Snapchat.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویر بصری: 4 تمرین سریع و سرگرم کننده برای باز کردن قفل خلاقیت

Intuitive Illustration: 4 Quick, Fun Exercises to Unlock Creativity

در این کلاس سرگرم‌کننده و قابل دسترس از هنرمند آمبر ویتوریا، با امتحان کردن چیزهای جدید و کمی احمقانه، عضلات الهام‌بخش خود را به کار بگیرید! ..


آموزش Live Encore: تمرینات خلاقانه سریع برای الهام بخشیدن به شما

Live Encore: Quick Creative Exercises to Get You Inspired

با تمرین‌های جریان خلاقانه هنرمند برنده جایزه امبر ویتوریا برای باز کردن قفل خلاقیت بازیگوش باشید! در این کلاس 30 دقیقه‌ای Skillshare Live که با استفاده از آن ضبط شده است. ..


آموزش Live Encore: از دنیای اطراف خود الهام بگیرید

Live Encore: Get Inspired by the World Around You

"در این کلاس آرامش بخش و آموزنده به الهام و آرامش دسترسی پیدا کنید! امبر ویتوریا هنرمند و تصویرگر مستقر در شهر نیویورک، یک متخصص الهام بخش است. اچ..."


آموزش نقاشی اکریلیک: بازی با الهام، رنگ و فرم

Acrylic Painting: Playing with Inspiration, Color, and Form

یاد بگیرید که با تبدیل الهام به هنر انتزاعی، جهان اطراف خود را متفاوت ببینید. امبر ویتوریا هنرمند به خاطر فرم های روان و انتزاعی که خلق می کند شهرت دارد. ..