Molly Suber Thorpe

خوشنویس و طراح

من برای برندها و افراد طراحی می‌کنم، برس‌ها را تولید می‌کنم برای هنرمندان، برای طراحان، و ابزارهای مستقل برای خلاقان. من نویسنده چهار کتاب برای هنرمندان حروف نویس هستم و این هنر را هم به صورت آنلاین و هم حضوری آموزش می دهم.

من خوش شانس هستم که در طول این سال ها با تعدادی از مشتریان عالی کار کرده ام، از جمله Google Arts Culture، مارتا استوارت، Fendi، و مایکل کورس. کارها و سخنان من در نشریاتی مانند گاردین، وال استریت ژورنال، عروسی مارتا استوارت، لس آنجلس تایمز و بازفید منتشر شده است.

من عاشق ارتباط با دانش آموزانم هستم، بنابراین لطفاً پروژه های خود را با من به اشتراک بگذارید. اگر این کار را در اینستاگرام انجام می دهید، من را با آن تگ کنید تا مطمئن شوم که آن را ببینم!

من نویسنده چهار کتاب برای هنرمندان حروف نویس هستم:

  1. یک راهنمای مبتدی است که اصول خوشنویسی خط را پوشش می دهد.
  2. راهنمای ایجاد یک شغل آزاد پر رونق بدون حروف دستی است.
  3. از جایی شروع می شود که اولین کتاب من به پایان می رسد. با بیش از 2700 شکل حروف و لیگاتور، تمرینات سکته مغزی، تمرینات گرم کردن، شکوفایی، و کلمات و عبارات ساده، همراهی عالی برای خوشنویسان نوک تیز و دیجیتال است.
  4. یک کتاب رنگ آمیزی برای علاقه مندان به حروف و تصویرسازی در تمام سنین است.

یکی از تلاش‌های خلاقانه مورد علاقه من طراحی براش‌های Procreate برای حروف و تصویر iPad است. اینها ابزارهایی هستند که برای خودم ایجاد می‌کنم تا در کارهایم استفاده کنم و در دسترس هنرمندان دیگر و فریلنسرهای خلاق قرار داده‌ام.

همه قلم‌ها و قلم‌های من را بررسی کنید و در صورت خرید بیش از یک، در من تخفیف بگیرید.

My کتابخانه‌ای از دانلودهای رایگان است - از برگه‌های تمرین خوشنویسی گرفته تا برس‌های Procreate - که هر ماه گسترش می‌یابد.در فهرست پستی من مشترک شوید برای دسترسی مادام العمر، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های مربوط به صندوق ورودی رویدادهای زنده، کلاس‌های جدید و محصولات من هر شنبه.

پروژه جانبی من است (و کار عظیمی از عشق).

Calligrafile یک کتابخانه رایگان و مدیریت‌شده از ابزارها و منابع مورد اعتماد برای خوشنویسان، هنرمندان حروف‌نویسی دستی، علاقه‌مندان به تایپ، و مترجمان آزاد خلاق است. با بیش از 500 محصول و خدمات توصیه شده در ده‌ها دسته، این بزرگترین منبع اینترنت در نوع خود است و آن را به ابزاری هیجان‌انگیز و ارزشمند برای هر کسی که عاشق حروف است و با آن کار می‌کند - از هنرمند حرفه‌ای گرفته تا علاقه‌مند آخر هفته تبدیل می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش طرح‌بندی خوشنویسی شکوفا شده در Procreate

Flourished Calligraphy Layouts in Procreate

«این کلاس پروژه‌محور نمایشی هدایت‌شده از طرح‌بندی خوشنویسی شکوفا با استفاده از iPad Pro و Procreate است. نمایش از شروع تا پایان است، و. .."


آموزش جلوه حروف سه بعدی در Adobe Photoshop

3D Lettering Effect in Adobe Photoshop

"یاد بگیرید که یک افکت متنی زیبا و سه بعدی در Adobe Photoshop بسازید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از حروف دستی خود یا هر نوع تایپ دیجیتالی استفاده کنید. شما می توانید ...."


آموزش سبک خوشنویسی مدرن خود را یک مرحله در یک زمان تغییر دهید

Transform Your Modern Calligraphy Style One Step at a Time

رویکرد "یک مرحله در یک زمان" تمرین مورد علاقه من برای هنرمندان حروف نویس مدرن است که به دنبال تغییر سبک خود یا اضافه کردن سبک های بیشتری به نماینده خود هستند. ..


آموزش Fauxsaics in Procreate: Make a Digital Mosaic Illustration

Fauxsaics in Procreate: Make A Digital Mosaic Illustration

" ➤  شرح کلاس نحوه ساخت موزاییک های دیجیتال (معروف به "fauxsaics") در iPad Pro با Procreate را بیاموزید. این یک تکنیک تصویرسازی فوق العاده سرگرم کننده است. .."


آموزش تجارت خوشنویسی: قیمت گذاری و مشاغل آزاد برای هنرمندان حروف نویس

The Business of Calligraphy: Pricing & Freelancing for Lettering Artists

آیا شما یک هنرمند خوشنویس یا حروف نویس هستید که سعی می کنید در دنیای فریلنسینگ حرکت کنید؟ در مورد قیمت گذاری سردرگم هستید؟ آیا برای تنظیم سیاست های محکم شرکت تلاش می کنید؟ فروس. ..


آموزش جلوه حروف گچی در Adobe Photoshop

Chalk Lettering Effect in Adobe Photoshop

"این یک تکنیک فوق العاده سرگرم کننده، سریع و آسان برای مبتدیان و حرفه ای ها است! طرحی از حروف دست خود را با مداد اسکن کنید و مانند جادو، آن را به واقعیت تبدیل کنید. .."


آموزش Digital Letterpress: ایجاد جلوه های چاپی خیره کننده در Adobe Photoshop

Digital Letterpress: Create Stunning Printed Effects in Adobe Photoshop

"به جلوه های Letterpress خیره کننده در Adobe Photoshop خوش آمدید! در طول سال‌ها، من ترکیبی از جلوه‌های Adobe Photoshop را به‌عنوان کامل کرده‌ام - در ارتباط با واقعی. .."


آموزش الگوهای بدون درز در Procreate: طرح های تکراری را در چند دقیقه بسازید

Seamless Patterns in Procreate: Make Repeating Designs in Minutes

آیا می‌دانستید که می‌توانید الگوهای تکراری و بدون درز را در Procreate بسازید؟ من به شما نشان خواهم داد که چگونه! با این آموزش شروع تا پایان، یک صفحه با وضوح بالا ایجاد خواهید کرد. ..


آموزش دیجیتالی کردن خوشنویسی از طرح به وکتور

Digitizing Calligraphy from Sketch to Vector

«در سال‌های اخیر خوشنویسان تقاضای فزاینده‌ای برای دو مهارت منحصربه‌فرد احساس کرده‌اند: طرح‌های خوشنویسی صیقلی و سفارشی و خوشنویسی دیجیتالی که می‌توانیم ما باشیم.


آموزش 5 هک برنامه نویسی Squarespace برای افزایش دنبال کنندگان شما

5 Squarespace Programming Hacks to Grow Your Following

" + نمای کلی کلاس: در این کلاس، من 5 نکته ارزشمند برنامه‌نویسی را برای جذب آدرس ایمیل بازدیدکنندگان سایت و ترویج مطالب رایگان به اشتراک می‌گذارم. .."


آموزش Master iPad Lettering with Procreate: Pro Techniques for Artists

Master iPad Lettering with Procreate: Pro Techniques for Artists

" این کلاس شروع تا پایان به شما ملزومات نوشتن حروف دستی در iPad با Procreate را می‌آموزد، به علاوه درس‌های عمیقی درباره جلوه‌های محبوب ارائه می‌کند (مانند ..)


آموزش تصویرسازی مرز در Procreate: راهنمای تقارن برای هنر زیبا

Border Illustration in Procreate: Symmetry Guides for Beautiful Art

"به طراحی تصویرسازی مرزی در Procreate خوش آمدید! امروز یک تکنیک جالب طراحی با امکانات بی پایان را یاد خواهید گرفت. این راهی است برای نشان دادن با استفاده از s...."


آموزش برای مبتدیان مطلق تولید کنید: مقدمه ای عمیق برای طراحی iPad

Procreate for Absolute Beginners: An In-Depth Intro to iPad Drawing

" Procreate for Absolute Beginners دوره‌ای است که شما را از همان ابتدا شروع می‌کند. این برای کسانی است که هنوز تجربه استفاده از Procreate را ندارند، اما wh. .."


آموزش انتشار کتاب رنگ آمیزی: چگونه کتاب خود را به صورت آنلاین به تصویر بکشید و بفروشید

Publish A Coloring Book: How to Illustrate and Sell Your Book Online

"آیا به دنبال راهی سرگرم کننده برای کسب درآمد از تصاویر خود هستید؟ آیا تا به حال خواسته اید کتابی منتشر کنید؟ در این دوره جامع، من به شما آموزش می‌دهم. .."