Joey Bettenbroek

فیلمساز و ویرایشگر ویدئو

سلام، من جوی هستم. فکر می کنم همه می توانند فیلم ساز باشند. مهم نیست کجا زندگی می کنید، چقدر پول دارید، چه نوع وسایلی دارید یا چقدر باهوش هستید.

به همین دلیل است که من نکات و ترفندهای خود را برای فیلمسازی به اشتراک می گذارم. من می‌خواهم هر چیزی را که می‌دانم به اشتراک بگذارم تا با دوربین خود، برای خودتان، ویدیوهایی با ظاهر شگفت‌انگیز فیلم‌برداری کنم، یا شروع به کار برای دیگران کنم.

من از سال 2011 که اولین کانال YouTube خود را شروع کردم، ویدیو می‌سازم. با ساخت طرح های کمدی احمقانه در این کانال، اشتیاق خود را به حضور در پشت دوربین و ساخت خود ویدیو پیدا کردم. من به مدرسه فیلم رفتم اما از آنجا اخراج شدم زیرا از قبل بیش از حد مشغول تمرکز روی مشتریان ویدیو و دنبال کردن مسیر خودم بودم.

در سال 2015 یک کانال YouTube جدید راه اندازی کردم که در آن محصولات فنی و تجهیزات دوربین را بررسی کردم. این کانال به کانالی با بیش از 20000 مشترک، 4 میلیون بازدید و همکاری شگفت انگیز با LG، Aperture Lighting، Sony و GoPro تبدیل شد. اما من نتوانستم نیازهای فیلمسازی خود را در این کانال برآورده کنم.

اینگونه بود که ShootThatVideo متولد شد. علاوه بر اینکه برای مشتریان کار می‌کردم، هنوز هم می‌خواستم محتوای خودم را درباره فیلم‌سازی بسازم تا بتوانم هر آنچه را که از سال 2013 با آن‌ها تجربه کرده‌ام، به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارم. وب جهانی.

دوره های این مدرس:

آموزش متن ردیابی حرکت در Adobe After Effects، کلاس کامل

Motion Tracking Text in Adobe After Effects, the COMPLETE CLASS

اگر قبلاً از ردیابی حرکت استفاده نکرده‌اید، لطفاً کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید و این کلاس را تماشا کنید زیرا این جلوه ظریف را دوست خواهید داشت! متن ردیابی حرکت، یک. ..


آموزش فیلمسازی DSLR، فیلمبرداری حرفه ای | کلاس کارشناسی ارشد فیلمسازی

DSLR Filmmaking, Shoot PROFESSIONAL looking video | FILMMAKING MASTERCLASS

بیاموزید که چگونه با دوربین DSLR یا بدون آینه خود، با ظاهری حرفه ای فیلم بگیرید. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که به تجهیزات گران قیمت نیاز ندارید. ..


آموزش 15 میانبر Adobe Premiere Pro برای کار سریعتر و کارآمدتر

15 Adobe Premiere Pro Shortcuts to work faster and more efficient

"به این کلاس کوتاه اما بسیار ارزشمند در Skillshare خوش آمدید، جایی که من با شما به اشتراک می گذارم که چگونه توانستم بیش از 2 برابر سریعتر در داخل Premiere Pro با ... کار کنم."


آموزش نحوه ویرایش B-roll - گردش کار ویرایش کامل ویدیو

How to edit B-roll - FULL video editing workflow

"چگونه یک ویدیوی B-Roll را سریع و کارآمد در 9 مرحله ساده ویرایش کنیم! آیا می دانید آن ویدیوها فقط از کلیپ ها و موسیقی هستند؟ اینها اغلب ویدیوهای B-roll نامیده می شوند. ..."


آموزش Premiere Pro BEGINNER MASTERCLASS - همه چیز در 2 ساعت

Premiere Pro BEGINNER MASTERCLASS - Everything in 2 HOURS

گام به گام یاد بگیرید چگونه یک ویدیوی حرفه ای را در Adobe Premiere Pro CC ویرایش کنید، در حالی که روی یک پروژه واقعی کار می کنید، تنها در 2 ساعت! در این کلاس، شما کار خواهید کرد. .."


آموزش با تنظیمات دستی فیلم بگیرید! ISO، سرعت شاتر و دیافراگم توضیح داده شده است!

Shoot video with manual settings! ISO, Shutter Speed & Aperture Explained!

فیلمبرداری با دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه در حالت خودکار را متوقف کنید، اما فیلمبرداری را در حالت دستی شروع کنید و یاد بگیرید که دوربین شما چه کاری می تواند انجام دهد! در این کلاس. .."