Kimberly Shrack

خوشنویسی و تصویرسازی مدرن

اوه، سلام! من کیمبرلی شراک هستم، خوشنویس و تصویرگر پشت هوپلا! حروف، خوشنویسی سابق مانایونک. من در خوشنویسی مدرن قلم مو و قلم نوک تیز تخصص دارم، و این فرصت را داشته ام که کارهای بسیار جالبی را برای افراد بسیار باحال انجام دهم، مانند Anthropologie، Crane Co.، Bachelorette Desiree Hartsock، Pure Barre و اوه خیلی چیزهای دیگر. اما یکی از کارهای مورد علاقه من این است که به سایر خانم های پرمشغله کمک کنم تا خلاقیت خود را از طریق خوشنویسی و حروف نویسی دوباره کشف کرده و پرورش دهند.

سفر خوشنویسی خودم در سال 2012 شروع شد، زمانی که یک جعبه قلم گسترده و کتابی به نام خوشنویسی برای آدمک ها خریدم - بله، واقعاً. می‌خواستم به دعوت‌نامه‌های عروسی‌ام بپردازم و فکر کردم که این یک پروژه سرگرم‌کننده خواهد بود. و این بود. اما (و من در آستانه دریافت وو ووو اینجا هستم، پس دست و پنجه نرم کنید) خیلی بیشتر هم بود. مدتی بود که این فرصت را داشتم که کار خلاقانه ای انجام دهم و با دستانم کار کنم - مانند بسیاری از مردم، فکر می کردم زمانی برای سرگرمی ندارم. اما معلوم شد، من فقط به مورد مناسب نیاز داشتم - و آن را در خوشنویسی یافتم.

آیا من در همان لحظه فوق العاده بودم؟ اوه نه. آیا آسان آمد؟ بله، یک "نه" بزرگ دیگر در مورد آن. اما مدیتیشن بود. جذب کننده بود. و اینکه بتوانم با دو دست خودم چیزی زیبا خلق کنم، بسیار قدرتمند بود. خلاصه دلم گرفته بود. مدت‌ها پس از پایان عروسی، یادداشت‌های تشکر فرستاده شد و هدایا به صورت نقدی برگردانده شدند (مثلاً شوخی می‌کنم)، من هنوز هم شب‌های زیادی را پشت میز IKEA که همیشه آغشته به جوهر است می‌گذراندم. به زودی، دوستان و خانواده از من خواستند که نامشان را بنویسم «همه زیبا»، و وقتی صندوق پستی خود را باز می‌کردند و یک پاکت دست‌نویس می‌دیدند، تماس‌ها و پیامک‌های هیجان‌انگیزی دریافت می‌کردم. این سرگرمی جدید نه تنها به زندگی من، بلکه برای اطرافیانم نیز شادی می آورد - و می تواند برای شما هم همینطور باشد.

می توانید خوشنویسی کنید. فرقی نمی کند راست گرا باشید یا چپ، یا دست خطتان وحشتناک است، یا باور ندارید که هنری هستید - می توانید خوشنویسی کنید. هدف من از این دوره های Skillshare این است که شما را با شکل هنری آشنا کنم که برای من بسیار مهم است. شاید شما از آن برای شروع یک شلوغی جانبی مانند من استفاده کنید، یا شاید به عنوان یک خروجی خلاقانه یا به عنوان راهی برای کلاس کردن فنجان های انفرادی قرمز در مهمانی های خانه خود. مهم نیست دلیل پیوستن شما به من در این ماجراجویی بزرگ و جوهری چیست، خوشحالم که اینجا هستید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر خوشنویسی مدرن قلم مو

Introduction to Modern Brush Calligraphy

آیا از حروف زیبا غمگین هستید؟ آیا ویدیوهای تایم لپس خوشنویسی شما را از ناحیه زانو ضعیف می کند؟ آیا دوست دارید بتوانید در این سرگرمی شرکت کنید؟ به کیم از هوپلا بپیوندید. ..


آموزش خوشنویسی دیجیتال در Procreate: اسکریپت خیره کننده از صفحه به پیکسل

Digital Calligraphy in Procreate: Stunning Script from Page to Pixel

"در این دوره*، خوشنویس حرفه ای Kimberly Shrack of Hoopla! Letters به ​​شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Procreate برای iPa، خوشنویسی دیجیتالی زیبا ایجاد کنید. ..."


آموزش چگونه شکوفا شویم: اضافه کردن "Oomph" به خوشنویسی شما

How to Flourish: Adding "Oomph" to Your Calligraphy

آیا تا به حال به یک قطعه خوشنویسی زیبا نگاه کرده اید و از خود پرسیده اید: "چطور این کار را کردند؟" شکوفایی می تواند یکی از ترسناک ترین باشد. ..


Merrier Mail Art: 6 آموزش پاکت تعطیلات

Merrier Mail Art: 6 Holiday Envelope Tutorials

"ارسال کارت های تعطیلات یکی از سنت های مورد علاقه من در تعطیلات سالانه است.  و امسال، ما با آن به EXTRA می رویم و هنر پستی ایجاد می کنیم که شادتر از همیشه باشد! . .."


آموزش با Adobe Illustrator & Cricut یک کیک خوشنویسی بسازید

Create a Calligraphy Cake Topper with Adobe Illustrator & Cricut

ببین، من کاغذ را به اندازه دختر بعدی دوست دارم. اما گاهی اوقات،  من می‌خواهم از رسم الخط خود به شکل دیگری استفاده کنم. گاهی دلم می خواهد آن را از صفحه بردارم و بیاورم. ..


آموزش مقدمه ای بر هنر گچ دستی

Intro to Hand-Lettered Chalk Art

آیا می خواهید شاهکار گچی با حروف دستی خود را بسازید؟ شما جای درست آمده اید! در این کلاس، به هنرمند گچ کیمبرلی شرک از Hoopla بپیوندید! نامه ها. ..


آموزش یک لوگوی خوشنویسی ساده در Adobe Illustrator برای iPad ایجاد کنید

Create a Simple Calligraphy Logo in Adobe Illustrator for iPad

"برای خوشنویسان، طراحی لوگو یک راه خلاقانه و سودآور برای استفاده از مهارت های اسکریپت نویسی شماست. . . . اگر می دانید که چگونه بردارید. با تشکر از Illustrator برای iPad، th. .."


آموزش خوشنویسی خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید

Turn Your Calligraphy Into a Work of Art

آیا دوست دارید خط خود را به یک اثر هنری برای خانه خود تبدیل کنید؟ یا شاید از فروش چاپ های هنری خوشنویسی خود به صورت آنلاین یا در l پول بیشتری کسب کنید. ..


آموزش خوشنویسی براش مدرن: ملزومات پاکت

Modern Brush Calligraphy: Envelope Essentials

"یکی از بهترین راه‌ها برای نمایش و تمرین مهارت‌های خوشنویسی از طریق پاکت نامه است. و در حالی که مراسم عروسی در زمان فرا رسیدن، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند..."


آموزش هنر پست مبارک: کارت های تعطیلات خود را ارتقا دهید

Merry Mail Art: Level Up Your Holiday Cards

"ارسال کارت های تعطیلات یکی از سنت های مورد علاقه من در تعطیلات سالانه است.  و امسال، ما با چند هنر پست الکترونیکی به طور جدی خیره کننده آن را ارتقا می دهیم! در این. .."


آموزش سبک خوشنویسی خود را توسعه دهید

Develop Your Own Calligraphy Style

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه دانش خود را از اصول خوشنویسی به دست آورید و آنها را به سبک منحصر به فرد خود تبدیل کنید! کیمبرلی شرک هوپلا! لی ..