Suzanne Abraham

هنرمند



من سوزان هستم، یک هنرمند حرفه ای آبرنگ و ترکیبی که نقاشی های پر جنب و جوش و خاطره انگیز و طرح های شهری خلق می کنم. من الهام بخش مردم برای طراحی و نقاشی هستم. عمدتاً برای لذت بردن از فرآیند درمانی که به شما احساس سرزندگی و آمادگی برای مقابله با چالش های روزمره می دهد!

نقاشی راهی است که برای آرامش و آسودگی خاطر به کار می‌روم. من عاشق این واقعیت هستم که جریان رنگدانه روی کاغذ چیزی است که نمی توان آن را کنترل کرد. در طول سال ها، من توانسته ام این کیفیت خاص آبرنگ را با زندگی خودم مرتبط کنم. درست مانند آبرنگ، زندگی ما چیزی نیست که همیشه بتوانیم آن را کنترل کنیم. بیشتر اوقات، ما باید چیزهای کوچک را رها کنیم و فقط با جریان حرکت کنیم تا بتوانیم از دنیایی که در آن زندگی می کنیم لذت ببریم. درک زندگی در مقایسه با آبرنگ باعث می شود تجربه من با متوسط ​​بسیار آرامش بخش و درمانی است.

به عنوان یک هنرمند، من اینجا هستم تا نکاتی را در مورد نحوه مشاهده اشیاء اطرافتان و ایجاد و توسعه مهارت‌هایی در طراحی و نقاشی راهنمایی و به اشتراک بگذارم که به ایجاد سبک خود و ادامه روند خلاقیت شما کمک می‌کند. من دوست دارم به دیگران کمک کنم لذت مشاهده آنچه در اطراف ما برای طراحی و نقاشی وجود دارد را تجربه کنند.

از طریق کلاس های Skillshare من امیدوارم که افراد بیشتری را برای نقاشی و کشف استعدادهای پنهان خود ترغیب کنم.

وب سایت

اینستاگرام


من همچنین به طراحی شهری علاقه دارم و از بیرون رفتن برای مشاهده و طراحی لذت می برم. عناصر معماری مانند پنجره‌ها، درها، سردر مغازه‌ها، کوچه‌ها، گیاهان، گل‌ها و مناظر مواردی هستند که من در طرح‌های خود گنجانده‌ام. با این حال، من در تلاش هستم تا با عناصر متحرک مانند مردم و حیات وحش در یک محیط شهری راحت تر باشم. اسکیس ها بیشتر به روش خط سنتی و شست و شو با قلم و آبرنگ انجام می شود. من همچنین سایر رسانه های طراحی مانند مداد رنگی، چوب زغال چوب و پاستل را برای هماهنگی با آبرنگ بررسی کرده ام.

بیشتر این طرح‌ها اساس نقاشی‌های آبرنگ بزرگ‌تر را تشکیل می‌دهند که به‌عنوان نسخه اصلی از طریق وب‌سایت من فروخته می‌شوند یا به عنوان نقاشی‌های سفارشی توسعه داده می‌شوند. این ایده ها همچنین پایه ای قوی برای کلاس های Skillshare من تشکیل می دهند.

می‌توانید چاپ‌های با کیفیت بالا و سایر محصولات هنری را در Etsy یا فروشگاه آنلاین من خریداری کنید.

Etsy

فروشگاه آنلاین

من برای کارگاه های گروهی حضوری و آنلاین و کلاس های یک به یک که برای رزرو از طریق وب سایت من در دسترس هستند، در دسترس هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش لذت نگهداری از یک کتاب اسکچ: طرح‌های پاییزی ترکیبی برای شروع تمرین کتاب طراحی

The Joy of Keeping a Sketchbook: mixed media autumn sketches to kickstart a sketchbook practice

لذت نگهداری از کتاب اسکچ را کشف کنید: تصاویر شاد پاییزی در خط رسانه های ترکیبی و تکنیک شستشو. سلام! من از به اشتراک گذاشتن تجربیات خود هیجان زده هستم و. ..


آموزش طراحی شهری از یک عکس: گنبد شهر خیره کننده را در یک ردیف نقاشی کنید و بشویید

Urban Sketching from a Photograph: Paint the Stunning City Dome in line and wash

" به دوره من در مورد طراحی شهری در خط و شستشو خوش آمدید. در این دوره، من شما را از طریق فرآیند گام به گام ایجاد یک نقاشی خیره کننده از th راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش طراحی برای مبتدیان: نقاشی های خطی آزاد و رسا ایجاد کنید

Sketching For Beginners: Create Loose & Expressive Line Drawings

بیایید یک خودکار برداریم و روی کاغذ علامت بگذاریم! این دوره برای کسانی که مایلند تکنیک‌های اولیه طراحی مانند نحوه نگه داشتن ابزار خود را یاد بگیرند، عالی است. .."


آموزش نحوه ترسیم میوه ها و سبزیجات با استفاده از آبرنگ و خودکار پویا

How To Sketch Fruits & Veggies Using Dynamic Watercolour & Pen

"تکنیک‌های اولیه طراحی را از طریق طراحی مشاهده‌ای ساده از میوه‌ها و سبزیجات واقعی بیاموزید. در استفاده از خودکار و آبرنگ کاوش کنید و اعتماد به نفس پیدا کنید. ..."


آموزش درختان توس در آبرنگ (شامل نکاتی در مورد مهارت های اولیه طراحی!)

Birch trees in watercolour (Includes tips on basic drawing skills!)

"چگونه دوست دارید نقاشی خود را روی دیوار داشته باشید؟ در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک نقاشی تقسیم شده از منظره درخت توس رنگارنگ درست کنید. . .."


آموزش صحنه شهری ونیزی از طرح تا نقاشی: تکنیک خط و شستشو برای مبتدیان

Venetian Urban Scene From Sketch to Painting: Line & Wash Technique for beginners

" کوچه ها قلب و روح یک شهر هستند. اگر شما ناظر مشتاق هستید و عاشق گشت و گذار در این کوچه ها هستید، از نقاشی این صحنه از ونیز لذت خواهید برد! بی. .."


آموزش شاخ و برگ های شل را با آبرنگ و قلم رنگ کنید

Paint Loose Foliage In Watercolour And Pen

" سلام، به دوره بسیار آرامش بخش نقاشی شاخ و برگ با آبرنگ و خودکار خوش آمدید. این دوره طوری طراحی شده است که همه از آن لذت ببرند. آرامش و استراحت با. .."


آموزش تصویرسازی پویا گل با آبرنگ و جوهر

Dynamic floral illustration in watercolours and ink

گل ها همه را خوشحال می کنند. شکل های ساده گل ها و برگ ها به قدری آسان به دست می آیند که اکثر ما از نقاشی آنها برای سرگرمی لذت می بریم. تجربه درمانی ..


آموزش خانه های ابله با آبرنگ و جوهر

Watercolour and ink doodle houses

" سلام، در اینجا یک پروژه سرگرم کننده برای شما وجود دارد که در آخر هفته یا روزهایی که می خواهید در خانه بمانید با یک نوشیدنی گرم و سرگرمی استراحت کنید. چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ ..."


آموزش طراحی شهری: پنجره ها و درها

Urban Sketching: Windows and doors

" سلام، به کلاس من در زمینه طراحی شهری: پنجره ها و درها خوش آمدید. این دوره برای هر کسی که دوست دارد کمی رنگ بپاشد و کمی سرگرم شود عالی است. به عنوان یک بو. .."


آموزش مینی دوره: یک غرفه بازار کریسمس را با خط و آبرنگ به تصویر بکشید

Mini-Course: Illustrate a Christmas Market Stall in Line and Watercolour

" سلام، به یک دوره آموزشی کوچک در مورد نحوه به تصویر کشیدن غرفه بازار کریسمس در صف و آبرنگ خوش آمدید. این یک پروژه بسیار ساده برای انجام در این جشن است. .."


آموزش آسمان آبی و ابرهای فوق العاده ساده در آبرنگ (پاداش: نکاتی در مورد مهارت های مشاهده)

Super simple blue skies and clouds in Watercolours(Bonus: Tips on observational skills)

" سلام و به کلاس من در مورد نقاشی آسمان آبی و ابرها با آبرنگ خوش آمدید! آسمان آبی روشن و ابرهای مبهم و نرم، تماشای آن بسیار لذت بخش است. Mos. .."


آموزش طراحی شهری در پارک های سلطنتی

Urban Sketching In The Royal Parks

" چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ در طراحی شهری مبتنی بر پروژه به من بپیوندید یاد بگیرید که چگونه خود و مواد هنری خود را برای طراحی در فضای باز آماده کنید. نحوه مشاهده الف. .."


آموزش یک درخت شکوفه گیلاس عجیب و غریب را با استفاده از آبرنگ و نمک رنگ کنید

Paint a Whimsical Cherry Blossom Tree Using Watercolour And Salt

"جادوی استفاده از نمک را برای ایجاد بافت زیبا در آبرنگ ها تجربه کنید. تکنیک های اساسی در آبرنگ را بیاموزید، رسانه ها را کشف کنید و جریان را تماشا کنید..."


آموزش تصویرسازی تعطیلات با آبرنگ: یک دکور اسکیت روی یخ را بکشید و رنگ کنید

Watercolour Holiday Illustration: Draw & Paint an Ice Skate Decor

"راهنمای گام به گام برای ایجاد یک تصویر شاد جشن تعطیلات از دکور اسکیت روی یخ. آموزش تکنیک های اساسی طراحی مشاهده ای، شستشوی آبرنگ a. .."


آموزش طراحی بی باک و آزمایشی. با استفاده از ابزارهای غوطه وری، جوهر و رنگ های طبیعی، اشکال و بافت را ثبت کنید

Fearless & Experimental Sketching; Capture Shapes & Texture Using Dipping Tools, Inks & Natural dyes

"طراحی بی باک و آزمایشی را با استفاده از ابزارهای طبیعی مانند شاخه ها، پرها و رنگ های خانگی کاوش کنید. این یک دوره عالی برای مبتدیان مطلق برای ماه. .."


آموزش تصویرسازی ریون در خط آرامش بخش و تکنیک شستشوی آبرنگ

Raven Illustration in a relaxing line and watercolour wash technique

"چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ این کلاس در مورد یادگیری خودکار و آبرنگ برای ایجاد تصاویر مشخص است! خط و شستشو تکنیکی است که از ما استفاده می کنیم. .."


آموزش صحنه کوچه: طراحی شهری با آبرنگ و جوهر

Alleyway Scene: Urban Sketching in watercolour and Ink

"سلام، به کلاس من در صحنه کوچه خوش آمدید: طراحی شهری با آبرنگ و جوهر. این دوره برای هرکسی که دوست دارد کمی رنگ بپاشد بسیار عالی است. .."