Sharone Stevens

آبرنگ، تصویرسازی و حروف

** برنده یک سال عضویت اشتراک مهارت! **

برای وارد کردن:

  • هر یک از کلاس‌های من (من 20 کلاس دارم) را از هم‌اکنون تا 29 دسامبر 2022 تماشا کنید و یک پروژه را تا ساعت 23:59 به وقت گرینویچ در 29 روز آپلود کنید.
  • به من ایمیل بزنید تا به من اطلاع دهید که وارد شده اید و به من بگویید در کدام کلاس شرکت کرده اید تا بتوانم پروژه شما را بررسی کنم!

************

سلام! من شارون هستم - یک هنرمند آبرنگ، نویسنده، تصویرگر و خوشنویس مدرن.

من عاشق تدریس و الهام بخشیدن به دیگران برای خلاقیت هستم. ماموریت من این است که به شما نشان دهم خلاقیت چقدر ساده و قابل دسترس است و چگونه می تواند با ایجاد شادی و آرامش به زندگی شما معنا بدهد.

اولین کتاب من - - در سال 2022 منتشر شد و من به آن افتخار می کنم! این کتاب رویایی من است، پر از پروژه های ساده و زیبا برای مبتدیان، به علاوه نکات زیادی برای نقاشی برای آرامش، که بسیار خوشحالم که با شما به اشتراک می گذارم.

من در حال حاضر 20 کلاس در Skillshare دارم که امیدوارم الهام بخش شما باشد و از خلاقیت شما حمایت کند!

برای اطلاعات بیشتر از من، مرا در این آدرس بیابید:

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های جالب آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی آب نبات های یخی

Fun Watercolor Techniques: How to Paint Ice Lollies

" در این کلاس، تکنیک‌های مختلف آبرنگ را به شما نشان می‌دهم که می‌توانید برای نقاشی آب‌نبات‌های یخی استفاده کنید. ما 10 شیرینی یخی سرگرم‌کننده و رنگارنگ را نقاشی می‌کنیم. .."


آموزش ایجاد بافت در آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی تخم مرغ

Creating Texture in Watercolour: How to Paint Bird Eggs

"در این کلاس، من شما را از طریق فرآیند نقاشی ده تخم مرغ زیبا و منحصر به فرد با آبرنگ راهنمایی می کنم. اگر می خواهید در مورد نقاشی بیشتر بدانید د. .."


آموزش نقاشی گیاه شناسی برای آرامش: چگونه برگ های ساده را دودل کنیم

Botanical Drawing for Relaxation: How to Doodle Simple Leaves

"آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه مواد گیاهی ساده را دودل کنید تا بتوانید چند لحظه آرامش در روز خود پیدا کنید؟ برگ های ساده بهترین مکان برای شروع هستند! من. .."


آموزش 5 پروژه آبرنگ زمستانی سرگرم کننده و آسان

5 Fun & Easy Winter Watercolour Projects

"در این کلاس، ما پنج پروژه سرگرم کننده و ساده زمستانی را با آبرنگ نقاشی خواهیم کرد: یک مرد شیرینی زنجبیلی، یک لیوان کاکائو، یک پنگوئن کوچک زیبا، یک گلدسته با سه ...."


آموزش الگوهای کریسمس آبرنگ: در کنترل برس خود مسلط شوید

Watercolour Christmas Patterns: Master Your Brush Control

در این کلاس، ما الگوها را نقاشی خواهیم کرد! اگر می خواهید چیزی جشن بگیرید یا چند برچسب هدیه، کارت یا کارت نام برای آن بسازید، این یک موضوع عالی است. ..


آموزش نقاشی گیاه شناسی برای مبتدیان: نحوه کشیدن برگ های ساده گرمسیری

Botanical Drawing for Beginners: How to Draw Simple Tropical Leaves

"آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه برگهای ساده گرمسیری را ابله بکشید یا بکشید؟ در این کلاس، نحوه کشیدن هفت برگ محبوب از جمله Monstera، Banana را یاد خواهید گرفت.


آموزش Doodling for Relaxation: مقدمه ای برای مبتدیان

Doodling for Relaxation: An Introduction for Beginners

«آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه ابله سازی کنید تا بتوانید چند لحظه آرامش در روز خود پیدا کنید؟ در این کلاس، شارون استیونز به شما نشان می دهد که چگونه ابله زدن می تواند مفید باشد. .."


آموزش سبزی آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی درختان

Watercolor Greenery: How to Paint Trees

در این کلاس، تکنیک های مختلفی را که برای نقاشی درختان آبرنگ استفاده می کنم به شما نشان خواهم داد. اگر می‌خواهید خرج کنید، این کلاس برای مبتدیان یا افراد بهبود دهنده عالی است. ..


آموزش ایجاد بافت در آبرنگ: نحوه نقاشی صحنه خانه پرنده

Creating Texture in Watercolour: How to Paint a Birdhouse Scene

"در این کلاس، ما با نقاشی این صحنه زیبای خانه پرنده، نقاشی بافت در آبرنگ را تمرین می کنیم. کلاس به دنبال کلاس قبلی من در زمینه چوب است، که در آن..."


آموزش آبرنگ برای آرامش: پروژه های ساده برای کمک به شما

Watercolour for Relaxation: Simple Projects to Help you Unwind

در کلاس، من با به اشتراک گذاشتن برخی از نکات برتر خود برای استفاده از هنر برای آرامش با شما شروع می کنم و نحوه انتخاب بهترین رنگ ها و بهترین تمرینات را برای rela توضیح می دهیم. ..


آموزش آبرنگ سبزی قسمت 2: برگ ها و شاخه های اصلی

Watercolour Greenery Part 2: Basic Leaves & Branches

" این کلاس قسمت 2 از مجموعه آبرنگ سبزی من است و بر روی برگ ها و شاخه های اصلی تمرکز دارد که می توانیم با استفاده از ضربه های قلم مو ساده ایجاد کنیم. من تو رو میبرم .."


آموزش پاییز در آبرنگ

Autumn in Watercolour

" این کلاس در مورد پاییز در آبرنگ است. چیزهای بسیار زیبایی برای نقاشی در پاییز وجود دارد، من همیشه الهام می‌گیرم که رنگ‌هایم را بیرون بیاورم و امیدوارم شما آن را نقاشی کنید. .."


آموزش سبزی آبرنگ قسمت 1: نحوه ترکیب سبزی برای مبتدیان

Watercolour Greenery Part 1: How to Mix Greens for Beginners

"این کلاس قسمت 1 از مجموعه من در مورد سبزی آبرنگ است. این کلاس بر نحوه ترکیب انواع سبزی با پالت خود تمرکز می کند و به شما امکان می دهد حرکت و عمق را اضافه کنید. . .."


آموزش نقاشی گیاه شناسی برای مبتدیان: چگونه گل های ساده بکشیم

Botanical Drawing for Beginners: How to Draw Simple Flowers

"آیا دوست دارید یاد بگیرید که چگونه گل‌های ساده را برای استراحت یا برای پروژه‌های سرگرم‌کننده بکشید، مانند ساختن برچسب‌های هدیه یا تزئین دفتر گلوله‌تان؟ این کلاس..."


آموزش ایجاد بافت در آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی چوب

Creating Texture in Watercolour: How to Paint Wood

در این کلاس، من شما را از طریق فرآیند نقاشی روی چوب واقعی با آبرنگ راهنمایی خواهم کرد. ما با توضیح نحوه مخلوط کردن قهوه‌ها شروع می‌کنیم و سپس به ادامه می‌پردازیم. ..


آموزش اصول اولیه آبرنگ: نحوه اضافه کردن اسپلتر به کار خود

Watercolour Basics: How to Add Splatters to Your Work

" این کلاس معرفی کوتاهی از ابزارها و تکنیک هایی است که می توانید برای اضافه کردن آبرنگ به کار خود استفاده کنید. اسپری ها و اسپری ها برای اضافه کردن عالی هستند. .."


آموزش نحوه ویرایش و دیجیتالی کردن آبرنگ در Adobe Photoshop

How to Edit & Digitise Watercolour in Adobe Photoshop

" در این کلاس ما فرآیند دیجیتالی کردن آثار هنری آبرنگ شما را از ابتدا تا انتها طی خواهیم کرد. دیجیتالی کردن آثار هنری آبرنگ به شما این امکان را می دهد. .."


آموزش پروژه های آرامش بخش آبرنگ برای مبتدیان: آسمان های ساده و سیلوئت ها

Relaxing Watercolour Projects for Beginners: Simple Skies & Silhouettes

"در این کلاس، ما آسمان‌ها و سیلوئت‌های ساده را نقاشی می‌کنیم. به دنبال موفقیت کلاس "آبرنگ برای آرامش"، می‌خواستم بیشتر به شما ارائه دهم.


آموزش آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی گلوب برفی

Watercolour: How to Paint Snow Globes

«در این کلاس، من شما را در روند نقاشی‌ام با استفاده از رنگ‌های آبرنگ سه کره مختلف برفی راهنمایی می‌کنم. من با ارائه یک نمای کلی از شما شروع خواهم کرد. .."


آموزش آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی گل های سفید

Watercolour: How to Paint White Flowers

" این کلاس بر روی نحوه رنگ آمیزی گل های سفید متمرکز است. من با ذکر لوازمی که به آن نیاز خواهید داشت، شروع می کنم و سپس نکاتی را برای رنگ آمیزی سو سفید بیان می کنم. .."


آموزش تکنیک های آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی پرها

Watercolour Techniques: How to Paint Feathers

" در این کلاس، من شما را در فرآیند ایجاد پنج نوع مختلف پر با استفاده از رنگ‌های آبرنگ راهنمایی می‌کنم. من با دادن یک overv به شما شروع خواهم کرد. .."


آموزش طرز فکر برای هنرمندان: چگونه خلاقیت خود را پرورش دهیم

Mindset for Artists: How to Nurture your Creativity

"شرح کلاس در این کلاس ما بر این تمرکز خواهیم کرد که چگونه می‌توانیم خلاقیت خود را پرورش دهیم و به آن اجازه دهیم شکوفا شود. هنر می تواند برای ما فواید زیادی به ارمغان بیاورد، از شادی و. .."