Meenakshi Muthuraman

هنرمند و تصویرگر

نام من میناکشی است. من یک هنرمند، مربی و کارآفرین خودآموخته هستم که در کویمباتور هند مستقر است. من عاشق بازی با رنگ ها هستم. من با روغن، اکریلیک و گاهی آبرنگ کار می کنم. من خیلی به اکریلیک وسواس دارم.

من از طبیعت الهام گرفته ام. فکر می‌کردم در هنر واقعاً خوب هستم تا اینکه شروع به مشاهده چیزهای اطرافم کردم. خالق در واقع بهترین هنرمند این جهان است. تمام نقاشی های من به طبیعت مربوط می شود. دوست داشتنی ترین قسمت نقاشی فشار دادن لوله و تماشای بیرون آمدن رنگ از آن است. فقط تماشای آن به من آرامش می دهد.

همچنین می‌توانید صفحه من را برای ویدیوهای رایگان کوتاه بررسی کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت به‌روزرسانی‌های منظم، من را در من دنبال کنید.

عشق به رنگ های ضخیم

من در حال حاضر روی نقاشی‌های Impasto کار می‌کنم که در آن رنگ‌ها به معنای واقعی کلمه از صفحه خارج می‌شوند. من این کار را با استفاده از چاقوهای پالت ساده، قاشق‌ها انجام می‌دهم و گاهی اوقات از دستانم برای ترکیب رنگ‌ها استفاده می‌کنم که به من اجازه می‌دهد با ابعاد بازی کنم. تکنیک من درست مثل "آیسینگ کاپ کیک" است. من شخصاً احساس می کنم نقاشی با چاقو بسیار آرامش بخش و مراقبه است.

می‌توانید انتظار کلاس‌هایی در مورد اکریلیک، نقاشی‌های گل، آبرنگ و سایر پروژه‌های سرگرم‌کننده داشته باشید. کلاس‌های من همه چیزهایی را که برای شروع کار با مواد و لوازم نقاشی و تکنیک‌ها و بهترین شیوه‌ها باید بدانید را پوشش می‌دهد. امیدوارم من را در Skillshare دنبال کنید تا از کلاس های جدید آینده من مطلع شوید. من تمام تلاشم را می کنم تا کلاس های با کیفیت ایجاد کنم. در صورت تمایل نظرات و سوالات خود را به من بدهید. من به شما پاسخ خواهم داد :) :) :)

دوره های این مدرس:

آموزش بیایید درختان را ترسیم کنیم- درختان کاج | درخت توس | درختچه ها | بوته ها - تصویر گل

Let's Sketch Trees- Pine Trees | Birch Tree | Shrubs | Bushes - Floral Illustration

"آیا تا به حال شده که بخواهید منظره ای بکشید، اما این کار را نکردید زیرا از ترسیم درختان می ترسیدید؟ این کلاس کوتاه تماماً درباره ترسیم درختان با استفاده از قلم‌های ریز است. من. .."


آموزش کشیدن گل: گل همیشه بهار فرانسوی + گل ماداگاسکار

Learn to draw Flowers: French Marigold + Madagascar Periwinkle

در این کلاس کوتاه به شما آموزش می‌دهم که با قلم‌های ریز گل‌های متنوع بکشید. من از اصول اولیه به شما آموزش خواهم داد. اگر می خواهید این کار را برای آرامش انجام دهید. ..


آموزش مقدمه ای بر دودل های معماری - چگونه ساختمان ها را ترسیم کنیم

Introduction to Architectural Doodles- How to draw Buildings

آیا تا به حال شده که بخواهید ساختمانی را ترسیم کنید، اما وقتی معماری پیچیده آن را مشاهده می کنید، می ترسید؟ این کلاس کوتاه همه چیز در مورد ترسیم ساختمان ها با استفاده از l است. ..


تصویر گل - آموزش طراحی گلهای متنوع - طراحی قلم جوهر

Floral Illustration- Learn to draw Assorted Flowers- Ink Pen Sketching

در این کلاس به شما آموزش می دهم که با قلم های ظریف گل های متنوع و زیبا بکشید. ما اکیناسه، شقایق و لاله ها را پوشش خواهیم داد. حتی اگر د. ..


آموزش تصویر جالب گیاه شناسی | سیاه و سفید | نقاشی های گل

Fun Botanical Illustration | Black and white | Floral Drawings

این کلاس کوتاه همه چیز در مورد یک پروژه گیاه شناسی خاص است. قرار است سیاه و سفید/نقاشی منفی مثبت باشد. من درست از th به شما آموزش خواهم داد. ..


آموزش مقدمه ای بر حروف گلدار - تصویر گیاه شناسی

Introduction to Floral Lettering - Botanical Illustration

"این کلاس کوتاه تماماً در مورد یک پروژه ویژه نامه نگاری گیاه شناسی است. من از اصول اولیه به شما آموزش خواهم داد. اگر تجربه قبلی ندارید اشکالی ندارد. . . ."


آموزش گلهای آبرنگ- نقاشی پوانستیا برای مبتدیان

Watercolor Florals- Painting Poinsettias for Beginners

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از آبرنگ، Poinsettia زیبا را نقاشی کنید. این کلاس برای هر کسی که دوست دارد سفر خود را در آب شروع کند، عالی است."


آموزش نقاشی رز آبرنگ - 2 نوع

Painting Watercolor Roses - 2 Types

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از آبرنگ، گل رز را نقاشی کنید. من دو روش مختلف برای نقاشی گل رز را توضیح داده ام. این کلاس برای هر کسی که..."


نقاشی اکریلیک - آموزش رنگ آمیزی آفتابگردان های زیبا با استفاده از رنگ های اکریلیک - تکنیک های نقاشی آسان

Acrylic Painting- Learn to paint beautiful Sunflowers using Acrylic Paints- Easy painting techniques

"در این کلاس، من به شما نشان می دهم که چگونه با استفاده از رنگ های اکریلیک، گل های آفتابگردان زیبا را نقاشی کنید. این یک کلاس نقاشی نیمه واقعی است، زیرا دقیقا شبیه به یک ... نیست."


آموزش رنگ آمیزی میدان خشخاش با استفاده از اکریلیک

Learn to Paint Poppy Field using Acrylics

شما هیچ تجربه قبلی در نقاشی ندارید، اما می خواهید شروع کنید؟ اونوقت این همون کلاسی که دنبالش میگردی!! در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک b را نقاشی کنید. ..


آموزش کشیدن گل | نقاشی گام به گام گل | پانسی

Learn to Draw Flowers | Step-by-Step Floral Drawings | Pansies

"این کلاس همه چیز در مورد Pansies است ;) من به شما یاد خواهم داد که این گل های کوچک زیبا را از ابتدا تا انتها بکشید. اگر می خواهید این کار را برای آرامش انجام دهید یا حتی اگر y. .."


آموزش بیایید درختان را رنگ کنیم - نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

Let's paint TREES - Acrylic Painting for Beginners

شما همیشه می خواستید منظره را نقاشی کنید، اما این کار را نکردید، زیرا نمی دانید که درختان را نقاشی کنید؟ اونوقت این همون کلاسی که دنبالش میگردی!! در این کلاس به شما نشان خواهم داد. ..


آموزش ترسیم دنیای طبیعی | گام به گام یاس بنفش + شکوفه گیلاس + تصویر گل کیهان

Sketching the Natural World | Step By Step LILAC + CHERRY BLOSSOM + COSMOS Floral Illustration

در این کلاس کوتاه به شما آموزش می‌دهم که با قلم‌های ریز گل‌های متنوع بکشید. من از اصول اولیه به شما آموزش خواهم داد. اگر می خواهید این کار را برای آرامش انجام دهید. ..


آموزش نقاشی پروانه های آبرنگ جادویی از ابتدا | نقاشی گام به گام با آبرنگ

Learn to Paint Magical Watercolor Butterflies from Scratch | Step by Step Watercolor Painting

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از آبرنگ، پروانه های زیبا و رنگارنگ را نقاشی کنید. روش های بسیار سرگرم کننده و آسان نقاشی پروانه را توضیح داده ام..."


تصویر گل - آموزش کشیدن دسته گل - طراحی قلم جوهر

Floral Illustration- Learn to draw a Flower Bouquet- Ink Pen Drawing

"در این کلاس کوتاه 20 دقیقه ای، به شما یاد خواهم داد که یک دسته گل زیبا با استفاده از خودکارهای خطی بکشید. من از ابتدا به شما آموزش خواهم داد. اگر می خواهید ..."


آموزش نقاشی اکریلیک گل سه بعدی آسان برای مبتدیان - نحوه رنگ آمیزی گل های سه بعدی بافت با استفاده از رنگ های اکریلیک

Easy 3D flower acrylic painting for beginners-How to paint textured 3D flowers using acrylic paints

در این کلاس، من به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از رنگ‌های اکریلیک، گل‌های بافت سه بعدی زیبا را نقاشی کنید. این کلاس برای هر کسی که دوست دارد h را شروع کند عالی است. ..


آموزش طراحی قلم جوهر: ترسیم گل آفتابگردان برای مبتدیان (استیپلینگ، جوجه کشی و موارد دیگر...)

Ink Pen Sketching: Drawing Sunflowers for beginners (Stippling, Hatching and much more...)

در این کلاس کوتاه 20 دقیقه ای، به شما یاد می دهم که با قلم های ظریف، یک گل آفتابگردان زیبا بکشید. حتی اگر نقاشی پیچیده به نظر می رسد، هیچ دانش قبلی وجود ندارد. ..


آموزش کشیدن گل از ابتدا: ادریسی + خشخاش

Learn to Draw Flowers from Scratch: Hydrangea + Poppy

در این کلاس کوتاه به شما آموزش می‌دهم که با قلم‌های ریز گل‌های متنوع بکشید. من از اصول اولیه به شما آموزش خواهم داد. اگر می خواهید این کار را برای آرامش انجام دهید. ..


آموزش تصویر برگ ها و توت ها- طراحی قلم جوهر (نقطه زدن و خیلی چیزهای دیگر...)

Leaves and Berries Illustration- Ink Pen Sketching (Stippling and much more...)

"در این کلاس کوتاه 20 دقیقه ای، من به شما آموزش می دهم که با Ink Pen Illustration شروع کنید. هیچ دانش قبلی لازم نیست. اگر می خواهید این کار را برای آرامش انجام دهید. ..."