Sean Voelger

هنرمند دیجیتال

سلام! من هنرمندی هستم که در حال خلق، کشف و کاوش هستم. من می خواهم آنچه را که در این راه آموخته ام به اشتراک بگذارم. من در نیویورک بزرگ شده‌ام و مدت‌هاست که هنر خلق می‌کنم، کاری که ترجیح می‌دهم انجام دهم وجود ندارد! در بیشتر موارد، از نظر متوسط، من در همه جا هستم. برای من سخت است که به چیزی بسنده کنم. معمولاً من به رسانه های دیجیتال، نقاشی های سنتی و طراحی با استفاده از هر چیزی از زغال چوب گرفته تا پاستل روغنی پایبند هستم. اما برای بخش اصلی من، من خودم را یک هنرمند دیجیتال می دانم.

من قصد دارم با ادامه و تکامل مهارت‌های شخصی خود برای به اشتراک گذاشتن با جهان، دوره‌های Skillshare بیشتری ایجاد کنم. من همیشه سعی می کنم با انتشار دوره های جدید، دوره هایم را بهبود بخشم، پس حتما آنها را بررسی کنید!

آنچه می خواهم به شما ارائه دهم:

  • محتوای با کیفیت بالا.
  • اطلاعات ارزشمند.
  • توصیه مستقیم به اصل مطلب.

بسیاری از دوره‌های من بر رسانه‌های دیجیتال متمرکز هستند، من از بسیاری از برنامه‌های Adobe مانند Photoshop، Lightroom و Premiere Pro استفاده می‌کنم. اگرچه من گاهی اوقات دوست دارم به رسانه های سنتی مانند نقاشی، طراحی انشعاب کنم و در واقع واقعاً به نجاری علاقه دارم! امیدوارم جامعه ای در اینجا ایجاد شود و من برای حرکت به جلو هیجان زده هستم!

در اینجا چند کار دیجیتال شخصی که در گذشته انجام داده‌ام آورده شده است:

دوره های این مدرس:

آموزش هنر مفهومی: ایجاد مناظر/محیط های خیالی در فتوشاپ

Concept art: Create Imaginary Landscapes/Environments in Photoshop

آیا می خواهید منظره اصلی خود را از طریق نقاشی دیجیتال ایجاد کنید؟ اگر چنین است، شما در نقطه مناسبی هستید. در این دوره به شما تکنیک شخصی خود را در c نشان خواهم داد. ..


آموزش Adobe Photoshop Essentials: 8 موضوع برای شروع (مبتدیان)

Adobe Photoshop Essentials: 8 Topics for Getting Started (Beginners)

"به شروع کار در فتوشاپ خوش آمدید! اگر هرگز فتوشاپ را باز نکرده اید، یا به سختی از آن استفاده کرده اید، این دوره ممکن است برای شما مناسب باشد. در هر ویدئو من. .."


آموزش Adobe Lightroom: ویرایش عکس ها شروع به پایان می شود (برای مبتدیان)

Adobe Lightroom: Editing Photos Start to Finish (For Beginners)

"در این دوره، من تمام مراحل ویرایش عکس ها در Adobe Lightroom را تا پایان به شما نشان می دهم. نکات و ترفندهای عالی را با شما به اشتراک می گذارم. . .


آموزش راهنمای شروع سریع فتوشاپ: 5 مرحله در 10 دقیقه

Photoshop Quick Start Guide: 5 Steps In 10 Minutes

"به راهنمای شروع سریع مبتدی برای Adobe Photoshop خوش آمدید! وقت شما ارزشمند است و من می خواهم مطمئن شوم که هدر نمی رود. به همین دلیل من ایجاد کرده ام. ..."