Jesse LeDoux

تصویرگر، هنرمند، طراحجسی لدوکس متولد پورتلند، اورگان، سال‌ها به‌عنوان مدیر هنری برای ساب پاپ رکوردز مستقر در سیاتل کار کرد و در آنجا آلبوم و آثار هنری پوستر نمادین را برای هنرمندانی مانند Shins (نامزد جایزه گرمی «بهترین بسته‌بندی آلبوم» برای Chutes خلق کرد. Too Narrow)، Iron and Wine and Death Cab برای Cutie قبل از ترک در سال 2004 برای تمرکز روی کار مبتنی بر مشتری و شخصی خود در LeDouxville.

به موازات کار بر روی تصویرسازی تجاری و پروژه‌های مشترک برای مشتریانی مانند استارباکس، نایک، دیزنی، جیرو، رافا، پنگوئن انگلستان و تارگت، در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشته است. کارهای او در سه‌سالانه طراحی کوپر هویت (2007)، نصبی در دانشگاه مریلند (2008) گنجانده شد و آثاری در مجموعه دائمی پروژه موسیقی تجربه (سیاتل، WA)، تالار مشاهیر راک رول (کلولند) دارد. ، OH)، موزه هنرهای معاصر قرن بیست و یکم (کانازاوا، ژاپن) و لوور (پاریس، فرانسه).

او در حال حاضر در سیاتل، WA زندگی و کار می کند. در .

بیشتر بیاموزید
دوره های این مدرس:

آموزش افق های تصویرسازی خود را گسترش دهید: زبان گرافیکی خود را توسعه دهید

Expand Your Illustration Horizons: Developing Your Graphic Language

رکود خلاقانه؟ در لجن گیر کرده اید؟ از روند فعلی خود مطمئن نیستید؟ تمام آن صداها را در ذهن خود فراموش کنید. از مبتدی تا تصویرگر حرفه ای باتجربه، ما. ..


آموزش از کتاب طرح خود استفاده کنید! طراحی را به بخشی ضروری از زندگی خود تبدیل کنید

Use Your Sketchbook! Make Drawing an Essential Part of Your Life

"توجه همه تصویرگران/هنرمندان/طراحان/انسان ها! چقدر از کتاب طراحی خود استفاده می کنید؟ اگر پاسخ شما "روزانه!" است، پس کارتان عالی است و بروید از شما استفاده کنید..."


آموزش شخصیت ساختمان 1: شخصیت خود را طراحی و ترسیم کنید

Building Character 1: Design and Sketch Your Character

"این اولین کلاس از مجموعه 3 قسمتی "شخصیت ساختمان" است که در مورد خلق یک شخصیت منحصر به فرد است! به هنرمند جسی لدوکس - مدیر هنری سابق Sub Pop Reco بپیوندید. ..."


آموزش Building Character 2: Inking Character

Building Character 2: Inking Your Character

"این دومین کلاس از مجموعه 3 قسمتی "شخصیت ساز" در خلق یک شخصیت منحصر به فرد است! به هنرمند جسی لدوکس - مدیر هنری سابق Sub Pop Rec. بپیوندید."


آموزش نقشه های خود را بردارید! از Procreate تا Vector در Adobe Illustrator

Vectorize your Drawings! From Procreate to Vector in Adobe Illustrator

"مشتریان عاشق فایل های برداری هستند! با این حال طراحی در Procreate بسیار آسان است (و سرگرم کننده!). این کلاس روند من را از ابتدا تا پایان شروع با یک Procrea مستند می کند.


آموزش Building Character 3: شخصیت خود را با رنگ زنده کنید

Building Character 3: Bring Your Character to Life With Color

"این سومین کلاس از مجموعه 3 قسمتی "شخصیت ساز" در خلق یک شخصیت منحصر به فرد است! به هنرمند جسی لدوکس - مدیر هنری سابق ساب پاپ رکو بپیوندید. ..."


آموزش قیمت گذاری کار شما و مذاکره با مشتریان

Pricing Your Work and Negotiating with Clients

با بیش از 20 سال تجربه، Jesse LeDoux رویکرد خود را در مذاکرات اولیه با یک مشتری جدید به اشتراک می گذارد. با استراتژی هایی در مورد نحوه قیمت گذاری شما شروع کنید. ..


آموزش استیکر شوک! یک بسته برچسب iMessage ایجاد کنید

STICKER SHOCK! Create an iMessage sticker pack

آیا نمی توانید برچسب مناسبی برای ارسال به یک دوست پیدا کنید؟ خودتان بسازید! به هنرمند Jesse LeDoux - مدیر هنری سابق Sub Pop Records و طراح شخصیت برای Dis بپیوندید. ..


آموزش پوستر با LeDoux: یک پوستر 3 رنگ برای گروه مورد علاقه خود بکشید

Posters with LeDoux: Draw a 3-Color Poster for Your Favorite Band

عاشق موسیقی و هنر هستید؟ به هنرمند Jesse LeDoux - مدیر هنری سابق Sub Pop Records - بپیوندید تا برای یکی از نوازندگان مورد علاقه‌اش، Sun Ra، پوستری بکشد. این 55 ...