Yvette St. Amant

هنرمند منتشر شده
دوره های این مدرس:

آموزش یک جکو جکو بسازید - بکشید، نقاشی کنید، نشان دهید

Create A Mate Gecko - draw, paint, illustrate

در این کلاس شما روند ایجاد یک جفت نقاشی مارمولک را راهنمایی خواهید کرد. من دوست دارم به هنرمندان و خلاقانی که می آموزند چگونه نقاشی کنند نشان دهم. ..


آموزش طرح ماندالا با ایوت سنت آمانت

Mandala Design with Yvette St. Amant

به من بپیوندید تا شما را از طریق فرآیند خلاقانه طراحی ماندالاهای خودتان بگذرانم. در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه دستورالعمل‌هایی را برای به دست آوردن استاد خود ایجاد کنید. ..


آموزش مانند یک هنرمند منتشر شده نقاشی کنید

Paint Like a Published Artist

"اسم من Yvette St. Amant است و من یک هنرمند منتشر شده هستم که نقاشی هایی برای دکوراسیون خانه ایجاد می کنم.   هنر من در خرده فروشی های بزرگ در سراسر جهان فروخته می شود.   I wa. .."


آموزش تکنیک های نقاشی گل

Flower Painting Techniques

من قصد دارم شما را با تکنیک هایی که در هنر گلدار مجوزدار و منتشر شده خود استفاده می کنم، راهنمایی کنم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه 8 گل مختلف را با استفاده از انواع مختلف رنگ آمیزی کنید. ..


آموزش ایجاد محتوا - برای صدور مجوز هنر شما

Content Creating - for licensing your art

"اگر تا به حال در مورد تبدیل شدن به یک هنرمند مجاز فکر کرده اید و می خواهید بدانید که چگونه می توانید هنری ایجاد کنید که توسط بازار خرده فروشی که به فروش می رسد جستجو می شود، این کلاس..."


آموزش سه گانه گرمسیری مرسوم، ترسیم، رنگ آمیزی، تصویرسازی

Trendy Tropical Trio - Draw, Paint, Illustrate

" پس از 16 سال ایجاد هنرهای زیبا در صنعت دکوراسیون منزل، یاد گرفتم که چگونه با هنرم، در معرض دید و سود خود قرار بگیرم. راز ایجاد sm است. .."


آموزش خلاصه 5 دقیقه ای

5 Minute Abstracts

9 تکنیک مختلف را برای سبک کردن سبک خود و ایجاد نقاشی های سرگرم کننده و الهام بخش با استفاده از رسانه های مختلف از جمله رنگ، جسو، زغال چوب و ... بیاموزید. ..


آموزش یک مجموعه را نقاشی کنید - با استفاده از خلاصه خلاقانه خودتان

Paint a Collection - Using Your Own Creative Brief

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که یک هنرمند مجاز شوید و می خواهید بدانید که چگونه هنری ایجاد کنید که توسط بازار خرده فروشی که به فروش می رسد جستجو می شود، این کلاس را ببینید. ..


آموزش چگونه هنر استوایی را نقاشی کنیم

How to paint Tropical Art

"به آخرین کلاس من در نقاشی "هنر گرمسیری" خوش آمدید.   در این دوره شما با تکنیک های اساسی که من در آثار هنری منتشر شده خود استفاده می کنم و در عین حال تمرکز روی ... را یاد خواهید گرفت.


آموزش چگونه یک مجموعه هنری را نقاشی کنیم

How to Paint a Collection of Art

"این کلاس بر تکنیک‌های الهام‌بخش تمرکز می‌کند تا به شما کمک کند مجموعه‌های هنری زیبایی بسازید.   همانطور که شما را در فرآیند انتخاب راهنمایی می‌کنم، نکاتی را ارائه خواهم داد.