Erin Boyle

مینیمالیسم و ​​نوشتن

ارین بویل نویسنده و عکاس پشت سر است. او یک مینیمالیست با میل به یک داستان خوب و یک نقطه نرم برای یک پتینه سالخورده است. رویکرد او به ساده زیستن، رویکردی است که تصدیق می کند که زندگی همیشه ساده نیست، اما پرده ها می توانند باشند.

کارهای گذشته در زمینه حفاظت از تاریخی و فرهنگی نشان می دهد که او می خواهد آنچه را زیبا، مفید و معنادار است گرامی بدارد. زمان زندگی در آپارتمانی با وسعت 173 فوت مربع به او آموخت که همه چیز را دوباره ارزیابی کند. اولین کتاب ارین، منتشر شد. در ژانویه 2016. این نشانه ای از اجماع فزاینده است که زندگی ساده و هدفمند نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای شادی و رفاه خودمان نیز پایدارتر است.

ارین این ایده را می پذیرد که "کوچک زندگی کردن" برای همه ما مفید و قابل دسترس است - چه یک آپارتمان کوچک اجاره کنیم یا یک خانه سه طبقه بخریم. ارین در نیویورک زندگی می کند. سیتی با همسرش جیمز و سه فرزندش.

دوره های این مدرس:

آموزش Live Encore: شیفت‌های ساده برای آرام‌تر کردن فضای شما

Live Encore: Simple Shifts to Make Your Space More Peaceful

بررسی کنید که خانه شما چه احساسی به شما می دهد و یاد بگیرید که چگونه اقدامات ساده ای برای بهبود فضای اطراف خود انجام دهید! همه ما زمان زیادی را در شما صرف کرده ایم. ..


آموزش مینیمالیسم روزمره: آرامش و خلاقیت را در زندگی ساده بیابید

Everyday Minimalism: Find Calm & Creativity in Living Simply

بیاموزید که چگونه زندگی با کمتر می‌تواند قفل زندگی با انرژی بیشتر، پس‌انداز بیشتر، و زمان بیشتری را برای انجام کارهایی که دوست دارید باز کند! ..


آموزش Skillshare Audio: گام های ساده برای بهینه سازی فضای خود در خانه

Skillshare Audio: Simple Steps to Optimize Your Space at Home

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."