Stephanie Ryan

هنرمند و معلم آبرنگ

سلام، من استفانی رایان هستم!

من یک هنرمند، کارآفرین و معلم هستم. نام تجاری استفانی رایان من را می توان از طریق کسب و کار مجوز هنری و فروش آثار هنری و چاپی من در سراسر جهان پیدا کرد.

من مشتاق ایجاد برندی هستم که صلح آمیز و پرورش دهنده باشد و به دیگران الهام بخشد. من کمی وسواس زیادی به ترکیب هنر و معنویت خود دارم که الهام‌بخش کلاس‌های شهودی گل آبرنگ من بود و هنر را به یک تمرین مقدس تبدیل می‌کنم که در مورد ارتباط با هنر و هنر شما در سطح عمیق‌تری از طریق کارهای آیینی و انرژی درمانی است.

در اینجا کمی درباره نام تجاری من توضیح داده شده است!

استفانی رایان هنری خلق می کند که قلب را لمس می کند و روح خلاق را القا می کند. نقاشی‌های آرامش‌بخش، روح‌انگیز و شهودی او از طبیعت و احساساتی که او را به آن متصل می‌کند الهام گرفته‌اند و حالتی درون‌گرا ایجاد می‌کنند که بیننده را با هنر او پیوند می‌دهد. این شعر بصری است - رنگ های زیبا با لمس نور و افکار الهام گرفته.

استفانی توانایی خود را در ترجمه تصاویر و کلمات زیبا به محصولات مصرفی جذابی که می‌توان در خرده‌فروشان و فروشگاه‌های هدیه در سرتاسر جهان یافت، تقویت کرده است. استفانی از زمانی که به یاد می‌آورد هنر خلق می‌کند و نوشتن را در دوره‌ای چالش برانگیز در زندگی‌اش آغاز کرد. از طریق آن تجربه، او قدردانی جدیدی از زندگی و فراخوانی عمیق برای خلق هنر و کلماتی که دیگران را الهام بخش، تشویق و آرامش می کند، پیدا کرد.


از من دیدن کنید و برای خبرنامه من ثبت نام کنید. من را دنبال کنید و #makeartasacredpractice کنید تا هنر و هنر مقدس خود را به اشتراک بگذارید.

دوره های این مدرس:

آموزش گل های آبرنگ شهودی I: پایه گذاری کنید

Intuitive Watercolor Florals I: Get Grounded

زمین را بگیرید، جریان خود را پیدا کنید و رها کنید تکنیک های اساسی را که برای رنگ آمیزی به سبک تمیز و روحی خود استفاده می کنم، بیاموزید. چیزهای بیشتری در این سبک وجود دارد. ..