Jon Brommet

شرکت طراحی کروزو

اگر کلاس های من را دوست دارید، لطفاً مرا در Skillshare دنبال کنید. همچنین، من را دنبال کنید تا از هر چیزی که می‌سازم به‌روز باشید. اوه و YouTube.com/CrusoeDesignCo برای آموزش های بیشتر و ویدیوهای سرگرم کننده!

همه کالاهای من را در

من ببینید

اوه پسر، این چیزها همیشه ناخوشایند هستند. آیا باید مثل یک واژه ساز ماهر که از هر ویژگی من تعریف می کند، سوم شخص درباره خودم صحبت کنم؟ یا باید آن را واقعی نگه دارم؟ آیا مردم هنوز می گویند آن را واقعی نگه دارید؟ اوه اوه، فکر می کنم قبلاً همه چیز را به هم ریخته بودم. خوب است که هیچ کس این چیزها را نمی خواند.

فکر می کنم شما قبلاً این را می دانید، اما من یک طراح گرافیک و تصویرگر هستم. من از یک کالج 3 ساله طراحی با ممتاز در سال 2008 فارغ التحصیل شدم. بنابراین از آن زمان به بعد یک طراح تمام وقت بوده ام. ببین اونجا چیکار کردم؟ من نگفتم که چندین سال است که «X» طراحی می‌کنم، به این ترتیب هرگز مجبور نیستم این مورد را به روز کنم. نابغه!

من از روزی که فارغ التحصیل شدم در یک فروشگاه چاپ، طراحی و تابلو در زیبای بریسبریج، انتاریو، تمام وقت کار کرده ام. شعار آن "در قلب موسکوکا" است. موسکوکا در واقع توسط نشنال جئوگرافیک به عنوان مکان شماره 1 در جهان برای تعطیلات تابستانی رتبه بندی شد. یا چیزی شبیه به آن. هیچ کس نگفت که باید در بیوگرافی خودم بررسی کنم!

زیبایی تنها طراح بودن در یک چاپخانه کوچک این است که نیاز من به خلاقیت را برآورده نمی کند. . این ممکن است منفی به نظر برسد، اما من را مجبور می کند با گرسنگی برای خلق کردن به خانه بروم. به همین دلیل من به صورت آزاد کار می کنم، تصویرسازی می کنم و در کنار هم تدریس می کنم! بنابراین می توانید بگویید من نسبتاً سرم شلوغ است. حداقل وقتی چرت نمی زنم.

بنابراین اساساً همین است. اگر می‌خواهید من را در دست بگیرید، من اساساً در همه رسانه‌های اجتماعی هستم. همچنین می‌توانید وب‌سایت من را بررسی کنید.

به شما تبریک می‌گوییم اگر به پایان رسیدید! همچنین به پزشک مراجعه کنید. شما احتمالاً یکی از آن اختلالات وسواسی جبری را دارید که باید کارها را تمام کنید. مثل خواندن یک بیوگرافی وحشتناک.

متشکرم!

- جان برومت p>

شرکت طراحی کروزو

دوره های این مدرس:

آموزش Insta-Vintage در فتوشاپ

Insta-Vintage In Photoshop

"در این کلاس ما چند راه برای ایجاد افکت های عکس الهام گرفته از اینستاگرام را بررسی می کنیم. ساخت آنها واقعا آسان است و بسیار قابل تنظیم است. آنها همه هستند."


آموزش طراحی لوگو برای تطبیق پذیری: برندهای بزرگ چگونه سازگار شده اند

Logo Design For Versatility: How Big Brands Have Adapted

چه یک طراح گرافیک باشید، چه صاحبان مشاغلی که فقط باید لوگوی خود را طراحی کنند، یا حتی یک سرگرمی، یکی از مهم ترین فاکتورهای خوب است.


آموزش دوره سرعت Adobe Illustrator: افزایش گردش کار و کارایی

Adobe Illustrator Speed Course: Increase Workflow & Efficiency

با ترفندهای برتر من برای استفاده از Adobe Illustrator با سرعت فوق العاده آشنا شوید. روند کار شما دیگر هرگز شبیه به قبل نخواهد بود. ایلاستریتور آینده های خوبی دارد از جمله سریع. ..


آموزش اقدامات صرفه جویی در زمان در Adobe Illustrator: گردش کار خود را خودکار کنید تا بهتر و سریعتر طراحی کنید

Time-Saving Actions in Adobe Illustrator: Automate Your Workflow to Design Better, Faster

اگر اغلب از Adobe Illustrator استفاده می کنید، ممکن است متوجه نشوید که چقدر زمان را برای انجام کارهای اساسی بارها و بارها تلف می کنید. با عمل به راحتی می توانید آموزش دهید. ..


آموزش Procreate 5 Brush Studio - براش های سفارشی ایجاد کنید

Procreate 5 Brush Studio - Create Custom Brushes

به Procreate 5 Brush Studio خوش آمدید. اگر تا به حال استودیوی براش را در Procreate باز کرده باشید، ممکن است آن را کمی سخت گیر بیاورید. اما با کمال تعجب، واقعیت دارد. ..


آموزش Letterpress در فتوشاپ: یک جلوه هوشمند

Letterpress In Photoshop: A Smart Effect

Letterpress یک تکنیک چاپ است که توسط یوهانس گوتنبرگ در اواسط قرن پانزدهم ایجاد شد. با استفاده از چوب، فلز یا مشمع کف اتاق، می‌توانید طرحی را روی کاغذ فشار دهید. ..


آموزش طراحی شخصیت دهه 1930: شخصیت‌های نمادین را به تصویر بکشید

1930's Character Design: Illustrate Iconic Characters

"یاد بگیرید چگونه شخصیت‌های اصلی را به سبک کارتون‌های دهه 1930 خلق کنید. چشم‌های پای، اندام‌های شلنگ لاستیکی، دستکش‌های سفید، انگشتان سوسیس و هر چیز دیگری. فکر کنید...."


آموزش پنل ظاهری شگفت انگیز: ویرایش غیر مخرب آسان شد!

The Mind Blowing Appearance Panel: Non-Destructive Editing Made Easy!

"برخی از پانل ها و ابزارها عشقی را که به حق استحقاق آن را دارند دریافت نمی کنند. پنل ظاهری مانند آن سومین خواهر دوقلو اولسن است، خواهری که دوقلو نیست..."


آموزش انتقال ژل: چاپ های ساده عکس خود را بسازید

Gel Transfers: Make Your Own Simple Photo Prints

"انتقال ژل یک راه بسیار ارزان، آسان و سریع برای انتقال عکس یا اثر هنری مورد علاقه شما بر روی سطح متخلخل مانند چوب، کاغذ، کاربوآ است.


آموزش برس های سفارشی Procreate خود را ایجاد کنید

Create Your Own Custom Procreate Brushes

یک نسخه کاملاً جدید از این کلاس در اینجا وجود دارد: https://skl. sh/3e8DxO5 اگر تا به حال به تنظیمات براش در Procreate نگاه کرده باشید، ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد. .."


آموزش ویرایش فوق سریع عنوان حرکت در Premiere Pro با گرافیک ضروری

Super Fast Motion Title Editing In Premiere Pro With Essential Graphics

"موشن گرافیک (یا عناوین متحرک) برای حرفه ای جلوه دادن محتوای شما و جلب توجه بینندگان ضروری است.


آموزش ابزار قلم: طراحی یک پین

The Pen Tool: Design A Pin

در این کلاس، نحوه استفاده از ابزار Pen Tool در فتوشاپ Adobe Illustrator را به راحتی یاد خواهید گرفت. ابزار Pen Tool بدون شک مهمترین ابزار در Illus است. ..


آموزش Pathfinder: Patch را طراحی کنید!

Pathfinder: Design A Patch!

پانل مسیر یاب حاوی برخی از مهم‌ترین ابزارهای Adobe Illustrator است. آنها به شما این امکان را می دهند که به سرعت شکل ها را دستکاری کنید تا به نتیجه دقیق برسید.


آموزش لیوان های مینای سفارشی خود را طراحی کنید

Design Your Own Custom Enamel Mugs

" این کلاس بیش از 8 ماه است که در حال ساخت است! به نوعی . . مدت‌ها پیش بود که Emalco را پیدا کردم و می‌دانستم که آنها برای ساختن چند لیوان شگفت‌انگیز عالی هستند. .."


آموزش راه اندازی آسان برای چاپ: یک کارت ویزیت منحصر به فرد در ایلاستریتور، فتوشاپ یا ایندیزاین طراحی کنید!

Easy Setup For Print: Design a Unique Business Card in Illustrator, Photoshop, or InDesign!

"دانستن نحوه تنظیم صحیح یک فایل برای چاپ می تواند باعث صرفه جویی در وقت، ناامیدی و مهمتر از آن در هزینه شما شود. از مشکلات چاپی که در com ندیدید اجتناب کنید.


آموزش طراحی بی زمان: با استفاده از حروف اول خود یک مونوگرام ایجاد کنید

Timeless Design: Create a Monogram Using Your Initials

مونوگرام چیست؟ مونوگرام طرحی است که دو یا چند شکل حروف را با هم تداخل می‌کند یا ترکیب می‌کند. این اساساً یک روش فانتزی برای گفتن یک لوگو با استفاده از حروف اولیه یا ... است.


آموزش طراحی تیکیس

Drawing Tikis

فرهنگ تیکی در اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 در آمریکای شمالی منفجر شد، زیرا هاوایی در سال 1959 پنجاهمین ایالت رسمی ایالات متحده آمریکا شد. ..


آموزش همه را بگیر! نشان تیم خود را در Adobe Illustrator بکشید.

Catch Em All! Draw your Team's Badge in Adobe Illustrator.

پوکمون گو به وضوح جهان را تسخیر کرده است. مهم نیست به کجا نگاه می کنید، یک نفر در نزدیکی شما است که یک هیولای کوچک بامزه را در تلفن خود شکار می کند. دوستش داشته باشم یا از آن متنفر باشم، من. ..


آموزش به راحتی پاکت نامه ها را برای پست انبوه تنظیم کنید

Easily Setup Envelopes For Mass Mail

در برخی مواقع، بسیاری از ما مجبور شده‌ایم برای کارت‌های کریسمس، عروسی یا سایر رویدادهای سرگرم‌کننده، پاکت‌های زیادی را با دست بنویسیم یا چاپ کنیم. برای ما که d. ..


آموزش تصویرسازی متقارن: ایجاد هنر آینه‌ای مدرن در ایلاستریتور

Symmetrical Illustration: Creating Modern Mirrored Art In Illustrator

"در این کلاس با هدف کاربران مبتدی و متوسط ​​Adobe Illustrator،  من به ایجاد یک تصویر کاملا متقارن می پردازم. من شما را در مرحله b خود قرار می دهم.


آموزش براش های سفارشی در Adobe Illustrator: سبک های مختلف را به راحتی ایجاد کنید

Custom Brushes in Adobe Illustrator: Create Different Styles with Ease

براش ها در Adobe Illustrator برای طیف وسیعی از کارهای طراحی بسیار مفید هستند. خواه طراحی لوگو، برندسازی، سرمقاله، وب، تصویرسازی و روش باشد. ..


آموزش مقدمه ای برای تصویرسازی در Adobe Illustrator: در هر سطح مهارتی، هنر عالی بسازید!

Intro to Illustration In Adobe Illustrator: Make Awesome Art at any Skill Level!

چه یک طراح گرافیک، تصویرگر، یا حتی یک علاقه‌مند باشید که هنوز مهارت‌های تصویرسازی خود را تقویت نکرده‌اند، این کلاس به راحتی به شما کمک می‌کند. ..


آموزش چاپ بلوک: اولین چاپ خود را طراحی و ایجاد کنید!

Block Printing: Design & Create Your First Print!

"چاپ بلوک یک روش منحصر به فرد و ارزان برای شما است که می توانید آثار هنری خود را بر روی رسانه های مختلف تولید کنید.


آموزش ساخت لوگوها و تصاویر برداری سریعتر و بهتر: در Adobe Illustrator

Build Faster, Better Vector Logos & Illustrations: In Adobe Illustrator

"چه فقط انگشتان پای خود را در تصویر برداری در Adobe Illustrator فرو کنید یا سال ها این کار را انجام داده باشید، به احتمال زیاد هنر وکتور خود را نمی سازید."


آموزش نحوه سفارشی سازی فونت برای طراحی لوگو

How To Customize Fonts For Logo Design

هدف این کلاس سفارشی‌سازی تایپوگرافی برای افرادی است که حداقل کمی با Adobe Illustrator آشنا هستند و می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه فونت‌های موجود را سفارشی کنند. ..


آموزش فرآیند طراحی لوگو: نکاتی برای کارایی و موفقیت

The Logo Design Process: Tips for Efficiency & Success

"به فرآیند طراحی لوگو خوش آمدید: نکاتی برای تقویت کارایی؛ موفقیت. در این کلاس ما قصد داریم تعداد زیادی از نکات و قوانین مفید را برای هر مرحله از ... بررسی کنیم."


آموزش استیکرها: طراحی، راه اندازی، ضربه زدن

STICKERS: Design, Setup, Slap

در این کلاس از کجا شروع کنم؟ استیکرها عالی هستند! در یک مقطع از زندگی‌تان احتمالاً برچسبی به دست آورده‌اید که آنقدر شگفت‌انگیز بوده که نمی‌توانید آن را دریافت کنید. ..


آموزش رفع فایل‌های مشتری: فونت‌های از دست رفته، تصاویر با کیفیت پایین و سایر مسائل

Fixing Client Files: Missing Fonts, Low Res Images & Other Issues

"یاد بگیرید که چگونه یک فایل را به سرعت در Adobe Illustrator پاکسازی کنید تا بدون دردسر برای چاپ آماده شود. مشتری یا طراحان گرافیک دیگر اغلب می توانند مواردی را به شما ارائه دهند.


آموزش ژاکت زشت در فتوشاپ - یک جلوه هوشمند

Ugly Sweater in Photoshop - A Smart Effect

این کلاس روشی سریع و آسان برای ایجاد یک الگوی پلیور زشت در فتوشاپ را نشان می‌دهد. با ایجاد یک زوج الگوی با اندازه های متفاوت و اعمال چند f. ..


آموزش تصویرسازی مونولاین

Monoline Illustration

تصویرسازی مونولاین یک تکنیک عالی برای ایجاد تصاویر واقعا مدرن و مینیمالیستی است که می تواند برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. زیرا. ..


آموزش طراحی جمجمه - واقع بینانه، تلطیف شده، و کاملا احمقانه

Drawing Skulls - Realistic, Stylized, & Downright Silly

"کشیدن جمجمه سرگرم کننده است زیرا آنها یکی از همه کاره ترین موضوعات در تمام هنر هستند. این به این دلیل است که، خوب، همه ما جمجمه داریم. فرقی نمی کند جنسیت شما باشد...."


آموزش درجه بندی رنگ در فتوشاپ

Color Grading In Photoshop

«درجه‌بندی رنگ روشی است که در بسیاری از فیلم‌های پرفروش استفاده می‌شود. این فرآیند افزودن رنگ (در بیشتر موارد، رنگ‌های مکمل) به فیلم شما برای افزودن ایمو است.


آموزش مقدمه ای بر طراحی بسته بندی: خلاقیت، تولید چاپ و سس داغ

Intro to Package Design: Creativity, Print Production, and Hot Sauce

"طراحی بسته‌بندی جنبه بسیار مهمی از طراحی گرافیکی است، زیرا طراحی ساده خوب به افزایش فروش کمک می‌کند. بدون آن، یک محصول خوب را می‌توان به راحتی از دست داد.   بسته...."


آموزش طراحی با نیم تنه: یک پرتره با الگوی نقطه ایجاد کنید!

Designing With Halftones: Create a Dot Pattern Portrait!

"Halftones بخش مهمی از تکنیک‌های چاپ روزانه است که به ویژه در چاپ صفحه استفاده می‌شود. اما نیمه‌تون‌ها به طراحی نمادین نیز راه پیدا کرده‌اند.


آموزش دوچرخه خود را بکشید! شروع کار با تصویر برداری

Draw Your Bike! Getting Started with Vector Illustration

تصویرسازی در Adobe Illustrator یک نسیم است. اما دانستن زمان استفاده از ابزار قلم و زمان استفاده از برخی اشکال رایج می تواند بر سرعت، تکنیک و qu. ..