Mel Armstrong

تصویرگر، معتاد الگو و معلم

سلام و خوش آمدید!

من یک تصویرگر تمام وقت و طراح الگوی سطح از ولینگتون، نیوزلند هستم. من وسواس زیادی به خلق چیزهای زیبا دارم، از کاردستی گرفته تا تصویرسازی و خیاطی تا بسته های تخت IKEA (شوخی نیست).

من نیز به یادگیری وسواس دارم، که مرا به Skillshare کشاند. سال‌ها پیش، من به طور تصادفی با این جواهر کوچک (خوب، در واقع بزرگ) آشنا شدم، کلاس‌هایی را گذراندم، و سپس voila، معلم شدم! من چیزی را که دوست دارم - تصویرسازی و طراحی الگوی سطح - را آموزش می دهم و بسیار خوشحالم که می توانم مهارت هایم را با همه شما به اشتراک بگذارم. تماشای رشد دیگران برای ایجاد شغل از کاری که دوست دارند انجام دهند، لذت مطلق است.

فهرست مشتریان من شامل Scholastic UK، Harper Collins، Hallmark Creative US، American Greetings، Auzou، Liontree Publishing، New Frontier Publishing، Lilipinso، انتشارات دانشگاه آکسفورد و غیره است.

از اینکه من را دنبال می‌کنید و در کلاس‌های من شرکت می‌کنید متشکرم.

P.S. بیایید در اینستاگرام وصل شویم. اگر از کلاس من کار ارسال می کنید، فراموش نکنید که آن را با #melarmstrongskillshare تگ کنید، زیرا من دوست دارم کارهای شما را ببینم و همچنین هر لحظه جوایزی را اهدا می کنم. سپس! :-)

شما همچنین می توانید با آه کشیدن برای من

با من ارتباط برقرار کنید

اگر تا به حال خواستید طراحی الگو را یاد بگیرید، من چند کلاس دارم که شما را شروع می کند.

من به خصوص آموزش جنبه فنی طراحی الگوی سطح را دوست دارم و هنر را به شما - هنرمند - واگذار می کنم. من همچنین شروع به ایجاد کلاس در تصویرسازی دیجیتال کردم. پس من را دنبال کنید تا به زودی از کلاس های جدید با خبر شوید. اگر چیزی هست که دوست دارید به من آموزش بدهم و آن را در لیست قرار خواهم داد. می توانید من را در اینستاگرام دنبال کنید تا ببینید چه نوع کاری انجام می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک الگوی تکراری نیمه قطره در فتوشاپ با استفاده از اشیاء هوشمند ایجاد کنید

Create a Half Drop Repeat Pattern in Photoshop using Smart Objects

آیا شما یک طراح الگوی سطح هستید و همیشه می خواهید بدانید که چگونه تکرارهای یکپارچه در Adobe Photoshop ایجاد کنید؟ آیا الگوهایی را در Adobe Illustrator ایجاد می کنید و. ..


آموزش مجوز هنری برای طراحان الگوی سطحی

Art Licensing for Surface Pattern designers

سلام! من مل آرمسترانگ هستم. طراح و تصویرگر الگوی سطح. من خوش شانس بودم که مجوز الگوهای خود را به طیف وسیعی از شرکت ها برای بی حسی داده ام. ..


آموزش ایده برای طراحان الگو: مجموعه های الگوهای خود را برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت کنید!

Notion for Pattern Designers: Plan, Organise, & Manage Your Pattern Collections!

"به کلاس طراحان الگوی سطح من بپیوندید و پتانسیل بی‌نظیر و عملکرد بی‌نظیر Notion را برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و طراحی پت کشف کنید. ..."


آموزش 10 نکته فتوشاپ برای طراحان سطح

10 Photoshop Tips for Surface Designers

"در این کلاس من شما را با 10 ابزار و تکنیک مختلف آشنا می کنم که اغلب در فتوشاپ از آنها برای ایجاد طرح های الگوی خود استفاده می کنم. شروع با. .."


آموزش با استفاده از Procreate در iPad الگوهای هندسی ساده ایجاد کنید

Create Simple Geometric Patterns using Procreate on the iPad

" در این کلاس، نحوه ایجاد تعدادی الگوی هندسی ساده با استفاده از Procreate در iPad را یاد خواهید گرفت. این الگوها برای Surface Patte بسیار مفید هستند. .."


آموزش طراحی الگوی استاد مانند یک حرفه ای

Master Pattern Designs Like a Pro

" آیا اغلب تعجب می کنید که چرا برخی از طرح های الگو کار می کنند و برخی نه؟ هنگام ایجاد یک طرح الگوی سطح، تعدادی استراتژی طراحی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. .."


آموزش با استفاده از یک الگو، یک تقویم رومیزی/والپیپر ایجاد کنید

Create a Desktop Calendar/Wallpaper using a Pattern

" هر ماه صدها بازدیدکننده به وب سایتم می رسند تا تقویم ماهانه من را دانلود کنند. این رایگان است و راهی عالی برای ایجاد فالوور و به دست آوردن w است. .."


آموزش با براش‌ها و روکش‌های بافتی خودتان، بافت‌ها را در تولید مثل کنید

Master Textures in Procreate with Your Own Brushes & Texture Overlays

" در این کلاس، راه هایی برای ایجاد و بهبود تصاویر Procreate خود با بافت پیدا خواهید کرد. در روزهای اولیه من به عنوان یک تصویرگر و طراحی الگوهای سطحی. .."


آموزش مبانی طراحی الگوی سطحی II - مجموعه ای از الگوهای الهام گرفته از حیوانات جنگلی را طراحی کنید

Surface Pattern Design Fundamentals II - Design a Jungle Animal Inspired Pattern Collection

این یک کلاس بعدی برای کلاس قبلی من در زمینه مبانی است. در این کلاس من شما را با ایجاد یک مجموعه الگوی با مضمون "حیوانات جنگلی" برای شما آشنا می کنم. ..


آموزش نقوش floraux à la gouache : pratique du carnet de croquis et illustration

Motifs floraux à la gouache : pratique du carnet de croquis et illustration

"نمای کلی کلاس: گل های نقاشی شده با دست خود را به الگوهای خیره کننده و قابل تکرار تبدیل کنید! این کلاس شما را از طریق نقاشی گل گواش در دفترچه طراحی خود راهنمایی می کند. ...."


آموزش مفهومی برای هنرمندان: مدیریت و کارآمد کردن تجارت هنری شما

Notion for Artists: Managing & Streamlining your Art Business

" مدیریت یک کسب و کار هنری شامل طوفانی از وظایف است، از ارائه به مشتریان، رسیدگی به مجوزها و حق امتیازها، تا تبلیغ کار شما - نه به ذکر است. .."


آموزش یک کاراکتر متقارن در Procreate ایجاد کنید

Create a Symmetrical Character in Procreate

اخیراً از برنامه شگفت انگیز iPad Procreate لذت برده ام. من فقط چند ماه است که آن را داشته ام، اما قبلاً مجوز تعدادی از تصاویر را برای کارت های تبریک داده ام. ..


آموزش برای به نمایش گذاشتن و تبلیغ طرح های خود، مدل های واقعی ایجاد کنید

Create Realistic Mockups to Showcase & Promote your Designs

تمسخر هنر شما به مشتریان و مشتریان شما این امکان را می دهد که آن را در یک محیط واقعی ببینند. با استفاده از نرم افزار Adobe Photoshop می توانید مدل های قابل ارائه بسازید. ..


آموزش با استفاده از Texture یک الگوی تکراری در Illustrator ایجاد کنید

Create a Repeating Pattern in Illustrator using Texture

" آیا تا به حال خواسته اید طرح هایی را در Adobe Illustrator ایجاد کنید که دارای بافت هستند؟ آیا تلاش کرده‌اید، اما تلاش کرده‌اید که بدون وارد کردن رایانه‌تان، آن را کار کند. .."


آموزش طراحی الگوی سطح برای صدور مجوز در Procreate (یا Adobe Photoshop)

Surface Pattern Design for Licensing in Procreate (or Adobe Photoshop)

در این کلاس، من می خواهم نشان دهم که چگونه از Procreate برای ایجاد طرح های الگوی سطح برای صدور مجوز استفاده می کنم. شما کل فرآیند من از الهام گرفتن را خواهید دید، ج. ..


آموزش تصویر جلد کتاب کودکان در Procreate

Illustrate a Children’s Book Cover in Procreate

در این کلاس، می‌خواهم روند خود را برای ایجاد جلد کتاب کودکان برای نمونه کارم به شما نشان دهم. من اغلب مأمور می شوم که فقط جلدهای b را به تصویر بکشم. ..


آموزش الگوی بوت کمپ 2018

Pattern Bootcamp 2018

آیا تا به حال برای یک ایده گیر کرده اید یا نمی دانید چه چیزی را بکشید. خب بذار کمکت کنم به مدت 6 هفته با استفاده از من می خواهیم نمونه کارها را با هم بسازیم. ..


آموزش تصویرسازی در Procreate: Draw a fox!

Illustrating in Procreate: Draw a fox!

در این کلاس، می‌خواهم شما را از طریق فرآیند طراحی در Procreate راهنمایی کنم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه از تصاویر برای ترسیم آنی منحصر به فرد خود الهام می‌گیرم. ..


آموزش رنگ به الگو

Paint to Pattern

با وجود اینکه بیشتر کارهای من دیجیتالی است، من هنوز زمان زیادی را صرف نقاشی با رسانه های سنتی، به ویژه گواش و آبرنگ می کنم. یک مادر بزرگ وجود دارد. ..


آموزش ایجاد یک الگوی انتزاعی بد بو در Procreate با استفاده از تکنیک تکرار نیمه قطره

Create a Funky Abstract Pattern in Procreate using the Half Drop Repeat Technique

"یاد بگیرید چگونه یک الگوی بدون درز انتزاعی بد بو در iPad خود ایجاد کنید! اگر در سفر طراحی الگوی سطح خود هستید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه پت خود را ایجاد کنید. .."


آموزش اصول طراحی الگوی سطحی

Surface Pattern Design Fundamentals

"در این کلاس شما را با اصول طراحی الگوی سطح آشنا می‌کنم، روشی که من این کار را انجام می‌دهم.   کلاس‌های طراحی سطح زیادی در Skillshare وجود دارد. ..."