Anna Bucciarelli

تصویرگر حرفه ای

سلام و به کانال Skillshare من خوش آمدید! نام من آنا است، من یک طراح پول کانادایی و تصویرگر همه چیزهای پیچیده و زیبا هستم. ممکن است هنر من را در فنجان های تعطیلات استارباکس یا خیابان های تورنتو دیده باشید. سبک نقاشی من متاثر از سنت تزئینی نقاشی "Petrykivka" است - یک هنر اروپای شرقی با تمرکز بر گل و نقوش گیاهی.

من آبرنگ و گواش پیشرفته را اینجا در SkillShare آموزش می دهم. همچنین می‌توانید منابع نقاشی زیادی را در من بیابید، به وب‌سایت من مراجعه کنید یا اگر می‌خواهید درباره کار من بیشتر بدانید یا به سادگی سلام کنید، من را در اینستاگرام دنبال کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر عامیانه اوکراین را کاوش کنید: تخم‌مرغ‌های زیبای عید پاک را به راحتی با گواش رنگ کنید

Explore Ukrainian Folk Art: Paint Easy Beautiful Easter Eggs in Gouache

نقاشی تخم مرغ عید پاک به ما فرصتی عالی برای کشف تکنیک‌های هنر عامیانه سنتی، تسلط بر کار با گواش و گسترش سبک هنری خود با ne ارائه می‌دهد. ..


آموزش آبرنگ BlueJay: تکنیک های حرفه ای توضیح داده شده است

Watercolor BlueJay: Pro Techniques Explained

رنگ آمیزی پرندگان آبرنگ لذت بخش است، و BlueJay یکی از محبوب ترین های همیشگی است! پرهای آبی پر جنب و جوش آنها در هر محیطی عالی به نظر می رسد - از بوته های گل رز تابستانی تا w. ..


آموزش شکوفه های آبرنگ - تکنیک های حرفه ای توضیح داده شده است

Watercolor Blossoms - Pro Techniques Explained

آیا عاشق آبرنگ های گیاه شناسی هستید و می خواهید بازی آبرنگ خود را تقویت کنید؟ بیاموزید که چگونه شکوفه های گیلاس زیبای خود را رنگ آمیزی کنید - درست مانند چیزی که من برای آن ایجاد کردم. ..


آموزش پس زمینه آبرنگ: از مبتدی تا پیشرفته

Watercolor Backgrounds: From Beginner to Advanced

"در این کلاس، ما سه تکنیک کلاسیک - از مبتدی تا پیشرفته - را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می کند پس زمینه های آبرنگ زیبا ایجاد کنید: T WET-IN-WET ..."


آموزش گل صد تومانی آبرنگ: تکنیک های حرفه ای توضیح داده شده است

Watercolor Peony: Pro Techniques Explained

"پیونی پرتقاضاترین موضوع آبرنگ امسال در کانال من است. من از شما خارج شدم تا شما را به کلاس جدیدم دعوت کنم - مفصل ترین و جامع ترین کلاس برای ...."


آموزش مرغ مگس خوار: تمرین آبرنگ

Hummingbird: Watercolor Workout

"آیا تا به حال خواسته اید یک مرغ مگس خوار رنگارنگ واقع گرایانه با استفاده از آبرنگ بسازید؟ یاد بگیرید که چگونه یک مرغ مگس خوار با گلو یاقوت زیبا را قدم به قدم و گام به گام نقاشی کنید."


آموزش Iris Watercolor: Pro Techniques توضیح داده شده است

Watercolor Iris: Pro Techniques Explained

"در این کلاس دقیقاً نشان خواهم داد که چگونه یک گل زنبق بنفش واقعی را نقاشی می کنم، و شما می توانید من را در زمان واقعی دنبال کنید. از همه موضوعات گیاه شناسی که می پردازم. .."


آموزش آبرنگ هورتانسیا

Watercolor Hydrangea

مهارت های خود را با نقاشی یکی از پیچیده ترین و زیباترین گل ها - hydrangea - افزایش دهید! در این کلاس تعدادی آبرنگ ضروری را تمرین می کنیم. ..


آموزش استاد هنر گیاه شناسی: پانسمان های آبرنگ واقعی را گام به گام نقاشی کنید

Master Botanical Art: Paint Realistic Watercolor Pansies Step-by-Step

اگر عاشق هنر گیاه شناسی هستید، این کلاس راهی عالی برای پیشرفت مهارت‌های آبرنگ شما و یادگیری روش‌های جدید لایه‌بندی و ترکیب رنگ‌ها برای دستیابی به s خواهد بود. ..


آموزش نقاشی منفی: به تکنیک اساسی آبرنگ تسلط داشته باشید و هنر خود را ارتقا دهید

NEGATIVE PAINTING: Master the Essential Watercolor Technique & Level Up Your Art

"در این کلاس، ما بر روی یکی از ضروری ترین تکنیک های آبرنگ به نام NEGATIVE PAINTING تمرکز خواهیم کرد. Negative Painting یک رویکرد منحصر به فرد است که شامل p. .. می شود."


آموزش گل رز آبرنگ - تکنیک های حرفه ای توضیح داده شده است

Watercolor Roses - Pro Techniques Explained

"کاش آبرنگ های گیاه شناسی شما واقعی تر به نظر می رسید؟ یاد بگیرید که چگونه یک گل رز عالی رنگ کنید - درست مانند چیزی که برای سکه دلار نقره ای کانادا 2019 ایجاد کردم! من. .."