CardwellandInk Design

کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد

سلام، من پریسیلا هستم و طراح الگوی سطح، تصویرگر مستقل، زیست شناس و معلم هستم. من مالک Cardwell and ink، یک استودیوی طراحی بوتیک در استرالیا هستم. حدود 6 سال پیش، من از یک هنرمند سنتی به یک هنرمند عمدتا دیجیتال با iPad pro و مداد سیب ابزار انتخابی من بودند و هرگز به گذشته نگاه نکرده‌ام. تطبیق پذیری که استفاده از یک رسانه دیجیتال می دهد، خلاقیت من را در نقاشی، تصویرسازی مد و طراحی پارچه به سطوح جدیدی رسانده است و من بسیار هیجان زده هستم که چیزهایی را که در این راه آموخته ام به اشتراک بگذارم.

من عاشق آموزش و تفکیک مفاهیم به روش های قابل فهم هستم. می‌توانید نمونه‌هایی از کارهای من را در وب‌سایت من (cardwellandink.com) و چاپ‌های من روی پارچه و لوازم خانگی را در Spoonflower و در Redbubble روی طیف وسیعی از لوازم جانبی ببینید. من در رسانه های اجتماعی کاملاً فعال هستم و می توانید من را در اینستاگرام و فیسبوک @cardwellandink پیدا کنید، جایی که درباره سفر خلاقانه خود پست می گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش iOrnament Pro: راهنمای مبتدیان برای تصویرگران و طراحان الگوی سطح

iOrnament Pro: A Beginners Guide for Illustrators and Surface Pattern Designers

این کلاس همه چیزهایی را که باید بدانید برای شروع ایجاد الگوهای تکراری یکپارچه و ماندالا به طور کامل در برنامه iOrnament pro در iPad به شما آموزش می‌دهد. IO ..


آموزش تولید گل های آبرنگ: تکنیک های نقاشی دیجیتال.

Procreate Watercolor Florals: Digital Painting Techniques.

"تولید گل های آبرنگ: تکنیک های نقاشی دیجیتال گل‌ها و دسته گل‌های آبرنگ یکی از اصلی‌ترین موارد در طراحی گرافیکی و طراحی الگوی سطح هستند. حالا با پی..."


آموزش تصویر پرتره خط کانتور در Procreate

Contour Line portrait Illustration in Procreate

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک پرتره خط کانتور در 5 سبک مختلف در procreate در iPad ایجاد کنید. وقتی این کلاس را تماشا می کنید، همه چیز را دریافت خواهید کرد. ..


آموزش طرح های چاپ Linocut در Procreate for Illustration و طراحی الگوی سطح.

Linocut print designs in Procreate for Illustration and Surface Pattern design.

این کلاس برای مبتدیان مناسب است و یک نمای کلی از برنامه Procreate برای iPad ارائه می دهد. این به شما کمک می‌کند که چگونه می‌توانید یک چاپ لینوکات ساده دیجیتالی ایجاد کنید. ..


آموزش نقاشی دیجیتال در Procreate: برگ های آبرنگ

Digital Painting in Procreate: Watercolor Leaves

"نقاشی دیجیتالی در زائده: برگ های آبرنگ نقوش برگ ها و اکلیل های آبرنگ یک دارایی جاودانه در طراحی گرافیک هستند. آگهی نقوش مصور ظریف. .."


آموزش Adobe Creative Cloud Express (اسپارک پست سابق): رسانه های اجتماعی برای خلاقان و مشاغل کوچک

Adobe Creative Cloud Express (formerly Spark Post): Social Media for Creatives and Small Business

"اگر صاحب کسب و کار خلاق یا کوچکی هستید که می خواهید یاد بگیرید چگونه پست های رسانه های اجتماعی جذاب و خلاقانه ایجاد کنید، این کلاس برای شما مناسب است! در این ج. .."


آموزش زاد و ولد برای مبتدیان: طراحی خط کانتور گیاه شناسی

Procreate for Beginners: Botanical Contour line drawing

"آیا تا به حال خواسته اید اصول نحوه ایجاد هنر دیجیتال در تولید مثل را به روشی ساده، سرگرم کننده و سرراست بیاموزید؟ خب، این کلاس برای شماست. جو .."


آموزش رویاها را تولید کنید: از تصویرسازی تا انیمیشن

Procreate Dreams: From Illustration to Animation

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تصویر مد دیجیتال - ارائه یک لباس شفاف در Procreate

Digital Fashion Illustration - Rendering a Sheer Dress in Procreate

" آیا تا به حال مجله پر زرق و برقی مانند Vogue یا INSTYLE را خوانده اید و به این فکر کرده اید که چگونه یکی از تصاویر زیبای مد را ایجاد کنید که صفحات آنها را زیبا می کند؟ خب .."