Emily Armstrong

اتاق مداد آنلاین

بعد از اتمام دوره کارشناسی ارشد هنر و طراحی در سال 2010، به لذت ساده از گذاشتن مداد روی کاغذ و فقط طراحی بازگشتم. از آن زمان طراحی به عنوان یک هنر بیانگر و هم به عنوان یک تمرین لذت بخش و آگاهانه به علاقه من تبدیل شده است. در سال 2017 من The Pencil Room را راه اندازی کردم، یک استودیوی آموزش هنری در Napier، نیوزیلند، که در آن کلاس ها و کارگاه های طراحی و نقاشی تدریس می کنم. در چند سال گذشته من همچنین عضویت طراحی Sketch Club خود را در .

ایجاد کرده ام

من عاشق سادگی طراحی هستم و به ترسیم ابله از روی تخیل به اندازه طراحی واقع گرایانه اهمیت می دهم. طراحی همیشه نیازی به جدی بودن ندارد، می تواند ساده و بازیگوش باشد و می تواند نگاه شما به جهان را تغییر دهد!

کلاس هایی که تدریس می کنم:

من آموزش ترسیم دوره‌های آموزشی را آموزش می‌دهم و همچنین آموزش‌های طراحی انگیزشی ایجاد می‌کنم.

رویکرد من برای آموزش طراحی این است که به دانش آموزانم مهارت هایی را بدهم تا هر چیزی را که انتخاب می کنند ترسیم کنند، به جای آموزش مراحل طراحی فقط یک نوع موضوع.

در دوره‌های طراحی‌ام، تئوری و مهارت‌های عملی را آموزش می‌دهم که برای یادگیری طراحی ضروری هستند.

در آموزش‌های طراحی خود، دانش‌آموزان را از طریق یک نقاشی کامل راهنمایی می‌کنم. هر آموزش بر مهارت‌های عملی خاصی مانند سایه‌زنی، تناسب، پرسپکتیو تمرکز دارد که می‌تواند برای هر چیز دیگری که به طراحی علاقه دارید اعمال شود.

به پایین پیمایش کنید تا ببینید چه آموزش‌ها و دوره‌هایی در اینجا در Skillshare در دسترس هستند. به هر حال، من دوست دارم پروژه های شما را ببینم و همیشه بازخورد می دهم! اگر کار را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، می توانید من را نیز تگ کنید و من نظرم را به شما اعلام می کنم.

طراحی مبارک!!

امیلی آرمسترانگ

استاد هنر و طراحی

هنرهای رسانه ای کارشناسی

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم چشم های واقع بینانه قدم به قدم

Drawing Realistic Eyes Step By Step

"این آموزش به شما یاد می دهد که چگونه با دنبال کردن چهار مرحله یک چشم واقع بینانه ترسیم کنید: ساختار، طراحی، مسدود کردن و ایجاد جزئیات. یاد خواهید گرفت: چگونه د .."


آموزش کیفیت طراحی و خط

Drawing & Line Quality

"طرز استفاده از خط مداد می تواند به نقاشی های شما حیات و انرژی ببخشد! یاد بگیرید که چگونه از خط برای ایجاد عمق و حس سبک استفاده کنید. معرفی شود. .."


آموزش ترسیم مناظر با زغال چوب: بافت و فاصله

Drawing Landscapes With Charcoal: Texture & Distance

" ذغال یک رسانه فوق العاده دراماتیک و سرگرم کننده برای کار با آن است! در این آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه از انواع مختلف زغال چوب برای ایجاد بافت طبیعی استفاده کنید. .."


آموزش شش پروژه آسان آبرنگ: مهارت های خود را از طریق تمرین بهبود بخشید

Six Easy Watercolour Projects: Improve Your Skills Through Practice

اگر احساس می کنید با نقاشی آبرنگ گیر کرده اید، در جای درستی هستید! در این کلاس شما را با شش نقاشی با آبرنگ آشنا می‌کنم که برای کمک به پیشرفت شما طراحی شده‌اند. ..


آموزش ترسیم و تناسب: نحوه اندازه گیری عرض، طول و زاویه

Drawing & Proportion: How To Measure Widths, Lengths and Angles

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه به طور واقع بینانه نقاشی کنید، نسبت دقیق بسیار مهم است. در این کلاس به جنبه فنی اندازه‌گیری عرض، طول، زاویه a نگاه می‌کنیم. ..


آموزش پرتره گربه: طراحی با مداد با تمرکز روی فرم سه بعدی | حد واسط

Cat Portrait: Pencil Drawing With A Focus On 3D Form | Intermediate

«آیا آماده‌اید مهارت‌های خود را با آوردن فرم‌های سه‌بعدی واقع‌گرایانه به نقاشی‌های خود به سطح بالاتری ببرید؟ در این درس برای دانش آموزان نقاشی سطح متوسط، من. .."


آموزش چگونه یک دهان واقع بینانه ترسیم کنیم، قدم به قدم

How To Draw A Realistic Mouth, Step By Step

" اگر می‌خواهید در طراحی پرتره بهتر شوید، منطقی است که کمی برای تمرین کشیدن ویژگی‌های فردی چهره وقت بگذارید. در این نقاشی تو. .."


آموزش مقدمه اکریلیک: نقاشی تک رنگ

Intro To Acrylics: Monochromatic Painting

" در این کلاس، ما صرفاً روی نحوه استفاده از لحن برای ایجاد فرم ظاهری واقعی هنگام نقاشی اشیا یا هر چیز دیگری تمرکز خواهیم کرد! فقط با استفاده از یک رنگ a. .."


آموزش مقدمه اکریلیک: یاد بگیرید که گرادیان های صاف را با نقاشی آسمان غروب ترکیب کنید

Intro To Acrylics: Learn To Blend Smooth Gradients With A Sunset Sky Painting

" در این کلاس نقاشی اکریلیک برای مبتدیان، آسمان غروب آفتاب پر جنب و جوش را در پشت یک منظره ساده تاریک نقاشی می کنیم. این یک پروژه عالی برای یادگیری h است. .."


آموزش مقدمه اکریلیک: نقاشی اجسام سه بعدی

Intro To Acrylics: Painting 3D Objects

" در این کلاس نقاشی اکریلیک برای مبتدیان، به شما نشان می‌دهم که چگونه اجسام را نقاشی کنید تا واقعی‌تر و سه بعدی‌تر به نظر برسند. با اهمیت آن آشنا خواهید شد. .."


آموزش طراحی میوه!: مهارت های طراحی خود را تمرین کنید!

Sketching Fruit!: Practice Your Sketching Skills!

«در این درس درباره طراحی، مهارت‌های اساسی را که برای کشیدن نیاز دارید، پوشش خواهیم داد. اگر کاملا مبتدی هستید، نگران نباشید! خوب. .."


آموزش یک گل رز را طراحی کنید و سایه بزنید: مهارت های سایه زدن خود را بهبود بخشید

Sketch And Shade A Rose: Improve Your Shading Skills

"در این کلاس نقاشی گام به گام، برخی از مهارت هایی که مبتدیان با آنها مشکل دارند را پوشش خواهیم داد، از جمله: • نحوه دیدن اشکال ساده به صورت مجزا • نحوه سایه زدن. .."


آموزش نحوه ترسیم رابین: Draw Along

How To Draw A Robin: Draw Along Tutorial

" به Sketch Club خوش آمدید! با من بکشید تا این نقاشی از یک رابین گستاخ ایجاد شود. من شما را از ابتدا تا انتها از طریق هر مرحله طی خواهم کرد. مفید به اشتراک خواهم گذاشت .."


آموزش چگونه یک بینی واقعی بکشیم - قدم به قدم!

How To Draw A Realistic Nose - Step By Step!

" اگر می‌خواهید در طراحی پرتره بهتر شوید، منطقی است که کمی برای تمرین کشیدن ویژگی‌های فردی چهره وقت بگذارید. در این نقاشی تو. .."


آموزش طراحی و علامت گذاری

Drawing & Mark-making

"آیا تا به حال وقت گذاشته اید و واقعاً کشف کرده اید که مداد فروتن شما چه می تواند انجام دهد؟ در این کلاس با درجه‌های مداد و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد دی آشنا شوید. .."


آموزش ترسیم: دوره کامل برای مبتدیان تا بهبود دهنده ها

Learn To Draw: Complete Course For Beginners To Improvers

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه طراحی کنید و علاقه مند به یادگیری چگونگی و چرایی تکنیک های کلیدی طراحی هستید، این دوره برای شما مناسب است! هدف از این دوره ..


آموزش تصاویر Word: یک پروژه طراحی خلاقانه

Word Illustrations: A Creative Drawing Project

"آخرین باری که فقط به خاطر این کار خلاق بودید کی بود؟ هیچ چیز برای سلامت روانی شما بهتر از این نیست که از استرس های ناشی از استرس دور شوید..."


آموزش Draw An Owl: چگونه با اشکال ساده شروع کنیم و چگونه بافت پر بسازیم

Draw An Owl: How To Start With Simple Shapes and How To Build Feather Textures

"برای تمرین نحوه یافتن اشکال ساده در ابتدای طراحی و نحوه ایجاد انواع مختلف علائم برای پرها، با هم ترسیم کنید. ما یک فرآیند را طی می کنیم. . .."


آموزش طراحی پرتره: طرح

Drawing Portraits: The Layout

"در این کلاس با دستورالعمل‌های کلی و نسبت ترسیم یک پرتره از رو به رو آشنا می‌شوید. چهره انسان معمولاً از یک سن پیروی می‌کند..."


آموزش طراحی پرتره: ترسیم چشم، بینی، دهان

Drawing Portraits: Sketching Eyes, Noses, Mouths

به این کلاس در مورد طراحی ویژگی های صورت خوش آمدید. در این کلاس تکنیک هایی را یاد می گیرید که به شما کمک می کند خط و لحن را ببینید و با دقت چشم ها، شماره ها را بکشید. ..


آموزش طراحی پرتره: پرتره کامل

Drawing Portraits: The Full Portrait

"این کلاس طراحی سطح متوسط ​​تا پیشرفته شما را در طراحی پرتره از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند. این کلاس قسمت 3 از یک سری است و اگر شما هستید. .."


آموزش نحوه ترسیم خرگوش و سایه خز

How To Sketch A Hare & Shade Fur

"برای ایجاد این نقاشی زیبا از یک خرگوش (یا یک خرگوش یا خرگوش، هر طور که می خواهید نامش را بگذارید!) همراه من بکشید، من شما را در مراحل ابتدایی راهنمایی خواهم کرد.


آموزش طراحی پرندگان: طراحی سریع و شل با مداد را تمرین کنید

Sketching Birds: Practice Quick And Loose Pencil Drawing

«طراحی سریع یک مهارت مفید برای هر کسی است که می‌خواهد از زندگی نقاشی بکشد یا از طراحی برای نوشتن سریع ایده‌ها روی کاغذ استفاده کند. در این کلاس تمرین خواهیم کرد. .."


آموزش ترسیم یک خانه کوچک: یاد بگیرید چگونه در منظر دو نقطه طراحی کنید

Draw A Tiny House: Learn How To Draw In Two Point Perspective

"در این کلاس همه چیزهایی را که باید در مورد طراحی با استفاده از پرسپکتیو 2pt بدانید، یاد خواهید گرفت! ابتدا، من شما را از طریق یک نمایش اسلاید عکس سریع برای نشان دادن..."


آموزش مخروط بستنی سرو نرم را بکشید: سایه و ترکیب

Draw A Soft Serve Ice Cream Cone: Shading & Blending

"این کلاس طراحی سطح متوسط ​​بر سایه زدن شیب های صاف از روشن به تاریک و ایجاد لبه های نرم تمرکز دارد. ما این کار را با سایه های دقیق و صبور انجام خواهیم داد. ..."


آموزش طراحی گلها: نحوه ترسیم گلها را در زوایای مختلف درک کنید

Sketching Flowers: Understand How To Draw Flowers Facing Different Angles

"Puede ser difícil conseguir que el ángulo se vea correcto cuando dibujas flores, ¡para que parezcan que están frente a una determinada manera! Se trata de ente. .."


آموزش دنیاهای کوچک: پروژه طراحی خلاقانه

Tiny Worlds: A Creative Drawing Project

برای یک پروژه طراحی سرگرم کننده و خلاقانه که الگوها و کنتراست را بررسی می کند، به من بپیوندید. از قلم های ریز برای کشف انواع الگوها، ایجاد اشکال مختلف و. ..


آموزش مقدمه ای بر ترسیم تناسبات صورت

Introduction To Drawing The Proportions of The Face

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه نسبت های صحیح یک صورت را ترسیم کنید. ابتدا شما را با چند تمرین ساده طراحی آشنا می کنم تا به ترسیم آن عادت کنید..."


آموزش مقدمه اکریلیک: یک منظره را با استفاده از رنگ های بافت دار و ضربه های قلم مو رنگ کنید

Intro To Acrylics: Paint A Landscape Using Textured Colour & Brushstrokes

" این کلاس نقاشی اکریلیک همه چیز در مورد نقاشی با بافت است! هنرمندان با استفاده از رنگ و قلم مو به عنوان راهی برای تولید، بافت بصری ایجاد می‌کنند. .."


آموزش با استفاده از پرسپکتیو یک نقطه ای انبار را بکشید

Draw A Barn Using One Point Perspective

"در این کلاس من شما را با نحوه استفاده از پرسپکتیو یک نقطه ای در نقاشی آشنا می کنم تا حس دقیقی از فاصله و پرسپکتیو ایجاد کنید. ما با یک si شروع می کنیم."


Draw A Pear: آموزش نقاشی واقعی برای مبتدیان

Draw A Pear: Realistic Drawing Tutorial For Beginners

"این درس طراحی برای مبتدیانی که می‌خواهند مهارت‌های اولیه را برای کشیدن چیزی به کار ببرند عالی است! در این آموزش، ما یک گلابی ساده می‌کشیم اما ما...


آموزش طراحی و سایه زدن

Drawing & Shading

"در این کلاس شما همه چیز را در مورد سایه زدن یاد خواهید گرفت! یادگیری سایه‌زنی مؤثر برای ایجاد حس عمق و شکل «سه‌بعدی» در موضوع موضوع مهم است. در این. .."


آموزش طراحی درختان صنوبر با مداد: از آسان تا واقعی

Drawing Fir Trees With Pencil: From Easy To Realistic

"یاد بگیرید چگونه یک درخت صنوبر را با استفاده از دو رویکرد مختلف هنری بکشید. این کلاس شما را از طریق دو نقاشی از درخت صنوبر راهنمایی می کند. ما به راحتی با یک شروع می کنیم. .."


آموزش طراحی گربه ها: چگونه 5 حالت مختلف بکشیم

Sketching Cats: How To Draw 5 Different Poses

به Sketch Club خوش آمدید! در این درس من روند خود را برای طراحی گربه ها به اشتراک می گذارم. ترسیم کنید و یاد بگیرید: • هفت شکل کلیدی برای طراحی گربه ها •  فرآیند d. ..


آموزش مقدمه اکریلیک: نقاشی برگی هیولا را رنگ کنید

Intro To Acrylics: Paint A Monstera Leaf Painting

اگر می خواهید با نقاشی اکریلیک شروع کنید، این یک راه سرگرم کننده و بدون استرس برای شروع است! در این دوره آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان شرکت خواهم کرد. ..


آموزش برگ های پاییزی آسان، برگ های پاییزی - یک پروژه آبرنگ برای مبتدیان

Easy Autumn Leaves, Fall Leaves - A Watercolor Project For Beginners

«این یک پروژه ساده و سرگرم‌کننده آبرنگ برای مبتدیان کامل با نکات فراوانی است که بهترین بهره را از نقاشی آبرنگ خود ببرید. یاد خواهید گرفت: • چگونه. .."