Imran Mughal

طراح گرافیک و تصویرگر

من عمران هستم - طراح گرافیک تصویرگر مستقر در بریتانیا. من بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی گرافیک و تصویرسازی در خروجی سنتی و دیجیتال دارم و کاملاً همه چیزهایی را که مربوط به هنر است دوست دارم!

علاوه بر نقش طراح گرافیک تمام وقت خود، من همچنین رهبر رفاه هنری سازمانم هستم که در آن کلاس‌های رفاهی برگزار می‌کنم و از رنگ‌آمیزی آگاهانه برای آرامش و کاهش استرس دفاع می‌کنم - کتاب‌های رنگ‌آمیزی منتشر شده‌ام را برای بزرگسالان بررسی کنید:

علاوه بر زندگی تصویرسازی طراحی، من یک پدر فعال 3 فرزند هستم، اوه و طبیعتاً به قهوه معتاد هستم! کلاس های تصویرسازی من تماماً در مورد بازگشت به اصول اولیه با استفاده از رسانه های سنتی و فرار برای استراحت با هنر است!

من عاشق طراحی، طراحی و تصویرسازی روزانه هستم، بنابراین من را در اینستاگرام دنبال کنید تا همه طرح ها و تصاویر روزانه ام را ببینید:

آخرین کلاس های من را بررسی کنید و عادت طراحی روزانه خود را از امروز شروع کنید!

کلاس‌های من عمدتاً برای مبتدیان و بر روی طیف وسیعی از رسانه‌های سنتی متمرکز است و گاهی اوقات، ممکن است چند کلاس در مورد هنر دیجیتال، صنایع دستی و هر چیزی بین‌المللی برگزار کنم! لذت ببرید!!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی آبرنگ برای مبتدیان: مقدمه ای بر آبرنگ

Watercolour Sketching For Beginners: An Introduction to Watercolour

"همیشه می خواستم یاد بگیرم که چگونه از آبرنگ استفاده کنم؟ یا قبلاً آبرنگ را امتحان کرده ام اما جواب نداده اند؟  یا مدتی آبرنگ را انجام نداده ایم و می خواهید تجدید نظر کنید..."


آموزش پاستیل های آبرنگ برای مبتدیان: مقدمه ای بر پاستل های آکوارل نئوکالر II.

Watercolour Pastels For Beginners: An Introduction To Neocolor II Aquarelle Pastels.

"در مورد پاستل شنیده اید؟ بله - اما آیا در مورد پاستیل های آبرنگ شنیده اید؟ اجازه دهید شما را با دنیای شگفت انگیز پاستل های Neocolor II Aquarelle آشنا کنم! اسم من من هستم..."


آموزش سری مداد رنگی برای مبتدیان | کلاس 3 | طرح درخشندگی: بافت های پویا

Coloured Pencil Series For Beginners | Class 3 | Luminance Sketching: Dynamic Textures

همیشه می خواستید یاد بگیرید چگونه از مداد رنگی استفاده کنید؟ نمی دانید چگونه با مداد رنگی خود بافت ها و جلوه های زیبا ایجاد کنید؟ می خواهید چند نکته جدید یاد بگیرید. ..


آموزش سری مداد رنگی: کلاس 1 - Prismacolor Premier

Coloured Pencil Series: Class 1 - Prismacolor Premier

همیشه می خواستید از مداد رنگی استفاده کنید؟ آیا با انواع مختلف مداد رنگی موجود اشتباه گرفته اید؟ سپس این سفر شگفت انگیز را به جهان آغاز کنید. ..


آموزش طراحی پویا با گرافیت: مقدمه ای بر تکنیک های گرافیت پویا

Dynamic Sketching With Graphite: An Introduction To Dynamic Graphite Techniques

"عاشق طراحی، ابله کردن، طراحی و تصویرسازی با استفاده از مداد گرافیتی هستید؟ آیا می خواهید تکنیک های جدیدی را با استفاده از گرافیت یاد بگیرید تا آثار هنری خود را به سطح بعدی ببرید؟ اگر ...."


آموزش گرافیت برای مبتدیان: مقدمه ای بر گرافیت

Graphite for Beginners: An Introduction to Graphite

همیشه می خواستید با گرافیت کار کنید و طرح ها و تصاویر زیبا تولید کنید؟ مطمئن نیستم همه این اعداد B و H به چه معنا هستند یا تفاوت بین mec چیست. ..


آموزش مدادهای آبرنگ برای مبتدیان: مقدمه ای بر دنیای جادویی مدادهای آبرنگ

Watercolour Pencils for Beginners: An Introduction to The Magical World of Watercolour Pencils

"در مورد مدادهای آبرنگ شنیده اید؟ مطمئن نیستید چگونه از آنها استفاده کنید؟ به نظر نمی رسد نتایج مورد نیاز خود را بدست آورید؟ اگر پاسخ هر یک از این سوالات مثبت است، پس این کلاس. .."


آموزش کارت پستال آبرنگ روی کاغذ خدی | قسمت 2: مجموعه پروژه های هنری

Watercolour Postcards on Khadi Paper | Episode 2: Art Projects Series

"بدون الهام؟ انگیزه ای برای طراحی، طرح یا رنگ آمیزی ندارید؟ از بوم خالی ناامید شده اید، نمی دانم از کجا شروع کنم، نمی توانید هیچ الهامی پیدا کنید؟ اگر پاسخ به یک ..."


آموزش طراحی با قلم و جوهر - شامل کاربرگ های رایگان!

Sketching with Pen and Ink - FREE worksheets included!

"تقویت کننده قلم؛ طراحی جوهر - ساده شده است! می خواهید نحوه استفاده از لاینرهای ظریف و تقویت کننده قلم قدیمی را یاد بگیرید. نوک برای طرح؟ سپس دیگر نگاه نکنید زیرا این cl است. .."


آموزش الهامات عجیب و غریب: طراحی تصاویر غریب با استفاده از Procreate

Whimsical Inspirations: Sketching Whimsical Illustrations Using Procreate

"همیشه می خواستید با استفاده از رسانه های دیجیتال طرح های عجیب و غریب زیبا و زرق و برق دار ارائه دهید؟ از بوم خالی ناامید شده اید، نمی دانید از کجا شروع کنید، نمی توانید ...."


آموزش مرکب رسا: طراحی با قلم های موازی

Expressive Inking: Sketching with Parallel Pens

آیا می خواهید همه چیز را در مورد قلم های موازی یاد بگیرید؟ قبلاً در مورد آنها نشنیده اید؟ آیا قبلا آنها را دریافت کرده اید اما مدتی است استفاده نشده است؟ اگر پاسخ هر یک از اینها مثبت است، ..


آموزش چگونه یک کتاب کوچک بسازیم - با ابزارهای روزمره! روشی سریع، ارزان و آسان!

How to make a small book – with everyday tools! Quick, cheap and easy method!

"چگونه یک کتاب کوچک بسازیم - با ابزارهای روزمره! بیاموزید که چگونه با استفاده از ابزارها و موادی که بیشتر دوست دارید، این کتاب‌های جالب، زیبا و کوچک را در چند دقیقه بسازید. .."


آموزش پاستیل های نرم برای مبتدیان

Soft Pastels For Beginners

"همیشه می‌خواستید یاد بگیرید چگونه از پاستل‌های نرم استفاده کنید؟ با انواع مختلف مارک‌ها و سطوح پاستیل نرم اشتباه گرفته‌اید؟   سپس این ژل فوق‌العاده را شروع کنید.


آموزش تصویر دیجیتال: هنر غریب در Procreate

Digital illustration: Whimsical art in Procreate

"آیا دوست دارید خود را بدون محدودیت بیان کنید؟ پس این کلاس برای شماست - با استفاده از صفحه ساده 4 مرحله ای من، خود را از طریق دنیای دیجیتال هنر بیان کنید."


آموزش طراحی با نشانگرها: مقدمه ای بر نشانگرهای الکلی برای مبتدیان

Sketching With Markers: An Introduction to Alcohol Markers For Beginners

"همیشه می خواستید در مورد استفاده از نشانگرها بیاموزید؟ به طور خاص نشانگرهای الکلی؟ از قبل مجموعه ای از نشانگرها را دارید اما مطمئن نیستید که چگونه از آنها استفاده کنید؟ به نظر نمی رسد رنگ ها را با هم ترکیب کنید. ..."


آموزش سری مداد رنگی: کلاس 2 - چند رنگی و ترکیبی

Coloured Pencil Series: Class 2 - Polychromos and mixed media

همیشه می خواستید یاد بگیرید چگونه از مداد رنگی استفاده کنید؟ آیا با انواع مختلف مداد رنگی موجود اشتباه گرفته اید؟ سپس این سفر شگفت انگیز را شروع کنید. ..


آموزش طراحی با مداد کربنی! کاربرگ رایگان شامل!

Sketching with Carbon Pencils! Free worksheet included!

آیا می خواهید مدادهای شما یک روکش مشکی مات زیبا ایجاد کنند؟ پس دیگر نگاه نکنید، این کلاس برای شماست! من نحوه استفاده از کربن سیاه را نشان خواهم داد. ..


آموزش پروژه های هنری برای الهام بخشیدن، ایجاد انگیزه و خلق هنر زیبا! قسمت 1: کارت های موضوع

Art Projects to Inspire, Motivate and Create Beautiful Art! Episode 1: Subject Cards

"بدون الهام؟ انگیزه ای برای طراحی، طراحی یا نقاشی ندارید؟ از بوم خالی ناامید شده اید، نمی دانم از کجا شروع کنم، نمی توانید الهامی پیدا کنید؟ اگر پاسخ به یک ..."


آموزش طراحی یک خانه: گام به گام

Sketching a House: Step-by-Step

همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه یک خانه را طراحی کنید؟ سپس این ماجراجویی گام به گام افسانه ای را برای ترسیم یک خانه کامل شروع کنید! در این کلاس تمرین خواهیم کرد: Hous. ..


آموزش کتاب طراحی خلاقانه: عادت روزانه خود را در طراحی شروع کنید

The Creative Sketchbook: Start Your Daily Sketching Habit

همیشه می خواستید دفترچه طراحی روزانه خود را شروع کنید؟ نمی توانید فکر کنید که هر روز چه چیزی را طراحی کنید؟ آیا نمی خواهید زمان زیادی را صرف کشیدن تصاویر عالی کنید؟ می خواهید استراحت کنید و. ..


آموزش مقدمه‌ای بر قلم‌های فنی برای مبتدیان: طراحی با قلم‌های فنی نوک فولادی

Introduction To Technical Pens For Beginners: Sketching With Steel Nib Technical Pens

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش طراحی با خودکار برای مبتدیان

Sketching With Fountain Pens For Beginners

"همیشه می‌خواستید در مورد خودکارهای آبنما و طراحی با خودکار یاد بگیرید؟ از قبل یک خودکار دارید اما مدتی از آن استفاده نکرده‌اید؟