Bärbel Dressler

طراح الگو و تاریخچه

من Bärbel Dressler هستم، یک طراح و مربی الگوی سطحی که در استکهلم، سوئد زندگی می کنم - جایی که من کسب و کارم Bear Bell Productions را اداره می کنم.

علاقه های خلاقانه بزرگ من از زمان کودکی طراحی و تاریخ است. وقتی متوجه شدم که طراحی الگوی سطح یک حرفه واقعی است، راه عالی برای ترکیب این دو را پیدا کردم.

مطالعه الگوها و سبک های تاریخی روشی است که من طراحی الگوی پیشرفته را یاد گرفتم و همچنین به من کمک کرد تا سبک خودم را توسعه دهم.

با دوره‌هایم می‌خواهم این دنیای جادویی طراحی، طراحی الگو و تاریخ را به اشتراک بگذارم، به طراحان الگوی مشتاق کمک کنم تا یاد بگیرند که چگونه الگوها را در سبک‌های کلاسیک مورد علاقه‌شان ایجاد کنند و مهارت‌ها و سبک‌های خود را در طول مسیر توسعه دهند.

من به اجتماع بیش از رقابت اعتقاد دارم. به همین دلیل است که من این وظیفه را بر عهده گرفتم که به افرادی که می‌خواهند درباره تصویر طراحی الگو بیشتر بیاموزند و مهارت‌های خود را توسعه دهند، کمک کنم.

من این کار را از طریق یک ردیف عملکرد انجام می دهم:

- دوره های My Skillshare = برای بررسی آنها به پایین بروید

- که به منظور گسترش دوره های من در اینجا در Skillshare طراحی شده است.

- <= مقاله‌های مربوط به سبک‌های الگوی تاریخی و ترکیب الگو را بخوانید.

- <= برای دریافت اخبار، نکات و الهام بخش، ثبت نام کنید.

- طراحی الگو با گروه فیس بوک Bärbel Dressler!


که من آدم تاریخچه ای هستم، تقریباً در هر کاری که انجام می دهم، از جمله دوره هایم، کمی تاریخ را با هم ترکیب می کنم. من عاشق غوطه ور شدن در یک موضوع هستم و می خواهم همه چیز را در مورد آن بدانم و زمان زیادی صرف تحقیق می شود، هم برای تصویرسازی الگوهایم و هم برای دوره هایم. با دوره‌هایم می‌خواهم چند میانبر به شما بدهم، تا مجبور نباشید به اندازه‌ای که من دارم برای جمع‌آوری اطلاعات و از مکان‌های مختلف وقت بگذارید.

این دوره‌های فعلی من است، لذت ببرید!

طراحی الگو

این دومین دوره از مجموعه هنر و صنایع دستی است. در این قسمت با یک نوع الگوی نمادین در این سبک با ساختار پرپیچ و خم و نقوش تلطیف شده آشنا خواهید شد. شما در مورد تأثیرات خاص، نقوش معمولی و سایر ویژگی ها و سپس نحوه ایجاد این نوع الگوهای پیچیده و پیشرفته خودتان، با فرآیند گام به گام من که این کار را آسان می کند، یاد خواهید گرفت. همچنین تمرین‌های طراحی و یک کتاب کار برای همراهی و کمک به شما در طول فرآیند دریافت خواهید کرد.


این اولین دوره از مجموعه در مورد طراحی الگوهای هنر و صنایع دستی است. در این قسمت اول شما در مورد تاریخچه جنبش هنر و صنایع دستی، آنچه بر طراحان آن تأثیر گذاشته است، ویژگی های الگوهای آنها و نحوه ساختن الگوهایی در دسته ای که من آن را دنباله می نامم، با شاخه ها، برگ ها و گل های پیچ در پیچ در یک یا دو لایه در کلاس شما همچنین یک ردیف تمرین طراحی و یک کتاب کار برای همراهی با روند گام به گامی که برای ایجاد و الگوی هنر و صنایع دستی آموزش می دهم، دریافت خواهید کرد.

با 10 مرحله آسان برای ایجاد طرح‌های الگوی هنر و صنایع دستی به کارگاه‌های ایمیل 3 هفته‌ای من بپیوندید.

در زیر ثبت نام کنید تا به کارگاه ها بپیوندید و ایمیل های انحصاری را با مراحل عملی و منابع اضافی دریافت کنید تا از شما در طراحی الگوی لایه ای و روان خود در سبک هنر و صنایع دستی پشتیبانی کند.

و کتابهای کارگاه توسعه یافته را دریافت کنید!




در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه الگوهایی را در سبک کلاسیک و پیچیده داماسک ایجاد کنید. در کلاس ما تاریخچه پشت سبک، نقوش معمولی، نحوه ترسیم آنها و نحوه ایجاد مدال های منعکس شده و نحوه مونتاژ آنها در تکرار الگو را پوشش خواهیم داد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه الگوهای Damask را در 3 دسته مختلف ایجاد کنید - از ترکیب ساده تر تا پیچیده. این دوره برای شمایی است که می خواهید مهارت های طراحی الگوی خود را افزایش دهید و چیزهای پیشرفته تری را انجام دهید.

در مورد این دوره گفت:
"این کلاس از هر نظر استثنایی است! باربل از خودش پیشی گرفته است! من بسیار الهام گرفته ام و احساس اعتماد به نفس دارم زیرا هر مهارت گسسته به خوبی با نمایش های دقیق، توضیحات واضح و تمرین ساخته شده است. در. در زمان واقعی تماشا کنید و یاد بگیرید. فکر می‌کند هر مرحله را شامل می‌شود! چه لذتی! یک کتاب کار پاداش فوق‌العاده نیز گنجانده شده است."


در این دوره آموزشی نحوه ایجاد 4 نوع مختلف از الگوهای Paisley را یاد خواهید گرفت. اما ابتدا نگاهی به تاریخچه پشت این الگوی جاودانه و همیشه محبوب می اندازیم، از کجا سرچشمه گرفته، چه چیزی بر آن تأثیر گذاشته است و چگونه تکامل یافته است. سپس ما طرح را از نزدیک با منسوجات عتیقه و طرح های معاصر - ترکیب بندی و نقوش - مطالعه خواهیم کرد. کلاس مملو از تمرین‌های سرگرم‌کننده است که به شما کمک می‌کند تا به حال و هوای پیزلی برسید.

در مورد این دوره گفت:
"یک کلاس جامع، اما آسان برای پیگیری، که الگوی پیسلی را از دیدگاه تاریخی و همچنین مراحل عملی برای ایجاد انواع الگوهای پیسلی مورد بحث قرار می دهد. بسیار مفید، جالب و الهام بخش برای هر کسی که می‌خواهد پیسلی‌های خودش را بسازد."


در این کلاس من هر آنچه را که در مورد سبک طراحی الگوی گل هندی می دانم به اشتراک می گذارم. این شامل تاریخچه پشت سبک الگو، آنچه که آن را طبقه بندی می کند، اجزای رایج، نحوه ترکیب آن، تمرین های طراحی و آموزش نحوه ساخت الگو در ایلاستریتور است. در پایان دوره، تمام مهارت‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای ساختن الگوی گل هندی خودتان را خواهید داشت.

در مورد این دوره گفت:
"این یکی از کلاس های بسیار عالی برای من بود! من همه مطالب و نکات را دوست داشتم. عشق به الگوی هندی برای مدت طولانی در زندگی من بوده است و من ممکن است در نهایت بتواند طرحی را که دوست دارم ایجاد کند. از شما برای درک آسان درس ها بسیار سپاسگزارم!!"


در این کلاس من رازهای پشت ساخت الگوی زیبا و تزئینی سبک طراحی به نام Toile de Jouy را آشکار می کنم. شما در مورد چگونگی پیدایش این الگو و داستان پشت آن خواهید آموخت. سپس من به شما یک روند گام به گام در مورد نحوه ساخت الگوی Toile خود را ارائه می دهم.

در مورد دوره گفت:
"دوره عالی بود، در ابتدا عاشق تاریخ و درس های طراحی بودم. خوب و آسان توضیحات را دنبال کنید. بسیار الهام‌بخش، نمی‌توانم منتظر بمانم تا پروژه خود را شروع کنم! به شدت توصیه می‌شود."

تصویر طراحی


این دوره برای همه کسانی است که آن سبک تصویرسازی کلاسیک و زینتی را دوست دارید، و همچنین برای همه کسانی که می خواهید بدانید که چگونه نقوش معمولی مورد استفاده در الگوهای سبک صنایع دستی Damask را ترسیم کنید. در این کلاس شما مقداری تاریخچه و پیشینه آکانتوس را به عنوان یک موتیف در هنر و طراحی، به علاوه 8 تمرین طراحی که در آنها ایجاد خم، پیچاندن و چرخاندن برگ‌ها، پیچک‌ها و طومارهای آکانتوس را یاد خواهید گرفت.



> در مورد دوره گفت:
"سبک تدریس باربل بسیار جذاب و قابل دسترس است. کلاس کل نگر است که من از آن قدردانی می کنم - تاریخ، شکل گیاهی و سبک سازی فرم. این رویکرد است که به دانش آموزان آموزش می دهد. ریشه های موتیف. سپس این دانش امکان کاوش و توسعه سبک ها و رویکردهای جدید به یک عنصر کلاسیک را فراهم می کند. اختراع مجدد و کنار هم قرار دادن تنها با درک منشا امکان پذیر است. هالتر دانش زیربنایی را ارائه می دهد که دانش آموزانش را قادر می سازد این طرح کلاسیک را در مسیرهای جدید. من مشتاقانه منتظر کلاس های جدید او هستم."


در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با مراجعه به اشیاء و/یا تصاویر، با کمک طیف وسیعی از تکنیک های طراحی و طراحی مفید، یک تصویر ایجاد کنید. همچنین نکات و ترفندهایی در مورد نحوه بردار کردن تصویر خود، ویرایش و بهترین روش چاپ آن دریافت خواهید کرد.

در مورد این دوره گفت:
"من واقعا از این کلاس لذت بردم، بسیار عالی روش هنرمندان برای خلق هنر و نکاتی برای تصویرسازی و "دیدن" موضوع خود را به شیوه ای هنری ببینید. بخش های اسکن و برداری نیز بسیار مفید هستند."


رنگ‌آمیزی با نشانگرها


این کلاس اصول اولیه نشانگرهای مبتنی بر الکل، سیستم رنگ پشت آنها و حرکات و تکنیک‌های اساسی را که برای شروع نیاز دارید، آموزش می‌دهد. من همچنین به شما راهنمایی می‌کنم که وقتی مجموعه نشانگرهای خود را شروع می‌کنید چه چیزی بخرید.

در مورد این دوره گفت:
"کلاس دوست داشتنی در مورد استفاده از نشانگر، واقعا مفید است حتی برای کسی که از نشانگر استفاده می‌کند. برای سالها! متشکرم!"


در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با نشانگرهای مبتنی بر الکل تصاویر متنوع و پیچیده ایجاد کنید و به خصوص نحوه استفاده از نشانگر مخصوص به نام مخلوط کن را یاد خواهید گرفت. شما چندین تکنیک را یاد خواهید گرفت تا به تصاویر خود ظاهری واقعی ببخشید.

در مورد دوره گفته شد:
"کلاس عالی، چه مجموعه بزرگی از ترفندها و نکات برای استفاده بهینه از نشانگرها! من مطمئناً چند ایده دارم..."


در این دوره ما عمیق تر به دنیای نشانگرها و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد تصاویر واقعی و خیره کننده با کنتراست و جزئیات زیاد خواهیم پرداخت. این تکنیک‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهند که از نشانگرهای خود به شیوه‌ای انعطاف‌پذیرتر استفاده کنید و رنگ‌ها و سایه‌های از دست رفته را بررسی کنید. برای تمرین‌های کلاس، کفش‌ها را به تصویر می‌کشیم و همه دانش‌آموزان یک کتاب الکترونیکی رنگ‌آمیزی کوچک با کفش دریافت می‌کنند تا برای تمرین‌ها، پروژه‌های کلاسی یا فقط برای سرگرمی استفاده کنند.


در مورد دوره گفته شده:
لذت بردن از باربل دوباره! این کلاس به قدری خوب ساختار یافته است که از یک نقاشی به نقاشی دیگر می رود، با دستورالعمل های دقیق بسته بندی شده است و با یک کتاب رنگ آمیزی جالب همراه است! صادقانه بگویم، تماشای آن لذت بخش است و روشی سرگرم کننده برای یادگیری است.


| اینستاگرام | | Pinterest

خبرنامه : برای خبرنامه من ثبت نام کنید و اخبار، مقالات، آموزش ها و الهامات مربوط به دنیای الگوها، تصویرسازی، نشانگرها، راه اندازی یک کسب و کار خلاقانه و موارد دیگر را دریافت کنید.



دوره های این مدرس:

سبک های الگوی کلاسیک - آموزش طراحی الگوهای Toile de Jouy

Classic Pattern Styles - Learn To Design Toile de Jouy Patterns

" آیا تا به حال به الگوی Toile de Jouy نگاه کرده اید و فکر کرده اید که چگونه کسی می تواند چنین الگوی پیچیده و دقیقی بسازد؟ و شاید شما می خواستید O را بسازید. .."


آموزش ایجاد الگوهای هنر و صنایع دستی - قسمت 2

Learn To Create Arts and Crafts Patterns - Part 2

این یک دوره آموزشی درباره ایجاد الگوهای هنر و صنایع دستی است - مانند الگوهای ویلیام موریس و طراحان همکارش در جنبش هنر و صنایع دستی در طول. ..


آموزش استراتژی و برنامه ریزی کسب و کار برای طراحان الگوهای سطحی

Business Strategy & Planning For Surface Pattern Designers

"این کلاس در مورد به دست گرفتن کنترل کسب و کار طراحی الگوی سطح شما به عنوان مدیر عامل و رویایی است که هستید یا خواهید بود. در این کلاس یاد خواهید گرفت: چگونه. .."


آموزش سبک های الگوی کلاسیک - طراحی الگوهای پیزلی را بیاموزید

Classic Pattern Styles - Learn To Design Paisley Patterns

"در این دوره شما یک طرح الگو به سبک پیزلی خودتان طراحی خواهید کرد! الگوی استایل پیزلی واقعا قدیمی و مادر تمام کلاسیک ها است. این زنبور عسل است. ..."


آموزش رنگ آمیزی با نشانگر - اصول

Colouring With Markers - The Fundamentals

" در مورد دوره نشانگرهای مبتنی بر الکل توسط متخصصان از طریق طیف وسیعی از اصول و زمینه‌ها مانند تقویت‌کننده طراحی مد استفاده می‌شوند. زیبایی، کمیک و مانگا، بو. .."


آموزش تصویرسازی کلاسیک - طراحی از اشیاء و تصاویر

Classic Illustration - Drawing From Objects & Images

درباره این کلاس این کلاس برای هرکسی است که می‌خواهد یاد بگیرد که تصاویری هنری، پیچیده و مانند زندگی خلق کند تا از آنها برای اهداف مختلف استفاده کند - مانند. ..


آموزش سبک های الگوی کلاسیک - طراحی الگوهای داماسک را بیاموزید

Classic Pattern Styles - Learn To Design Damask Patterns

"آیا تا به حال به یک الگوی داماسک - شاید روی کاغذ دیواری، یا پارچه روی مبل شیک یا کت - نگاه کرده اید و فکر کرده اید که چگونه انجام می شود؟ شاید شما ...."


آموزش طراحی الگوهای هنر و صنایع دستی - قسمت 1

Learn to Design Arts and Crafts Patterns - Part 1

این یک دوره آموزشی در مورد ایجاد الگوهای هنر و صنایع دستی با نقوش تلطیف‌شده و لایه‌ای است - مانند الگوهای ویلیام موریس و طراحان دیگرش در طول دوره. ..


آموزش تصویر کلاسیک - طراحی آکانتوس

Classic Illustration - Drawing The Acanthus

" این یک دوره آموزشی برای همه شما کسانی است که آمپلی فایر قدیمی را دوست دارید. تصاویر به سبک تزئینی و طرح های الگو! این دوره در مورد چیست این در مورد یکی از m است. .."


آموزش سبک های الگوی کلاسیک - طراحی الگوهای گل هندی را بیاموزید

Classic Pattern Styles - Learn To Design Indian Floral Patterns

الگوهای گل هندی یک عنصر تکرارشونده در مد و طراحی داخلی از دوران مدرن باستان تا مدرن بوده است. و امروز آنها همه چیز دیده می شوند. ..


آموزش رنگ آمیزی با نشانگر - ایجاد بافت و جلوه

Colouring With Markers - Create Texture & Effects

درباره دوره به دلیل تنوع نشانگرهای حرفه ای، می توانید از آنها برای بسیاری از انواع تصاویر استفاده کنید: مد و زیبایی، فنی و صنعتی. ..


آموزش رنگ آمیزی با نشانگرها: ایجاد کنتراست و سایه

Colouring With Markers: Create Contrast & Shade

"در این دوره ما همچنان به تکنیک های اساسی برای ایجاد تصاویر و نقوش با نشانگرهای مبتنی بر الکل ادامه می دهیم. این بار با یک شیرجه عمیق. ..."