Taylor Carroll

تصویرگر و مادر گربه اصلی

خیلی خوشحالم که اینجا هستید! اگر من را نمی شناسید، من یک هنرمند، معلم، مادر گربه هستم که در ویرجینیا زندگی می کنم.

درباره من

من از زمانی که کوچک بودم هنر می کردم. این باعث خوشحالی من می شود، بنابراین تصمیم گرفتم توقف نکنم! من نه تنها آموزش می دهم تا به دیگران کمک کنم جنبه خلاقانه خود را کشف کنند، بلکه محصولات را به صورت آنلاین می فروشم و با مشتریان بسیار جالبی روی انواع کارهای هنری سرگرم کننده کار می کنم. من قطعاً خود را یک کلی گرا می دانم زیرا از هر نوع هنری لذت می برم.

من کسب و کار خلاقانه خود را در فوریه 2020 شروع کردم، زمان بندی عالی، درست است؟ از آن زمان، من کم کم کلاس های بیشتری را در مورد موضوعاتی که دوست دارم مانند انیمیشن و تصویرسازی ایجاد کرده ام. من همچنین سعی می‌کنم با به اشتراک گذاشتن ویلگ‌ها و ویدیوهای پشت صحنه در یوتیوب و اینستاگرامم با مشکلات خودم صادق باشم. چند سال گذشته است، اما من خیلی ممنونم که اینجا با من هستید! حمایت شما به معنای جهان است.

ماموریت من

من بسیار خوش شانس بودم که توانستم برای هنر در کالج شرکت کنم و توانستم مدرک کارشناسی خود را در زمینه فناوری های خلاقانه در سال 2019 دریافت کنم. در حالی که مهارت های فنی زیادی را یاد گرفتم، احساس نمی کردم این فرصت را دارم که خودم را پیدا کنم. به عنوان یک هنرمند می‌دانم که یافتن صدای خلاق شما یک تلاش مادام‌العمر است، اما زمانی که در کالج بودم، مجبور شدم با منفی‌های زیادی از جانب کسانی که در مکان‌های معتبر هستند کنار بیایم.

چند سال گذشته طول کشید تا به جایی که الان هستم برسم و اگرچه مبارزه با نظراتی که هنوز از دانشگاه در ذهنم دارم ترسناک است، بسیار خوشحالم که می توانم سفرم را با هنرمندان دیگر به اشتراک بگذارم. که تجربیات مشابهی داشتند. همچنین برای اینکه به سایر خلاقان بفهمانیم که همه ما مسیرهای بسیار متفاوتی برای رسیدن به جایی که امروز هستیم داریم و این فوق العاده است!

همه چیزهایی که باید بگویم، امیدوارم بتوانم در حین یادگیری و رشد، شما را شاد کنم. بیایید با هم یک چیز سرگرم کننده ایجاد کنیم. نیازی به فشار یا منفی نیست!

مطالب بیشتر

در صورتی که می‌خواهید در تماس باشید و در مورد همه موارد به‌روز باشید، می‌توانید با کلیک کردن روی

در خبرنامه من مشترک شوید.

می توانید من را در اینستاگرام و همچنین صفحه فروشگاه من اینجا!

دنبال کنید

آیا می‌خواهید چند ویدیوی سرگرم‌کننده در یوتیوب را در مورد یک هنرمند فعال تماشا کنید؟ سپس می توانید آن را بررسی کنید

همچنین، چیزهای جالبی روی آن وجود دارد. اگر کار من را دوست دارید و می‌خواهید حتی بیشتر از من حمایت کنید، می‌توانید همه موارد با تم گربه را اینجا ببینید!

باز هم از اینکه اینجا هستید متشکرم! تو بهترینی!

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه در Adobe After Effects: ایجاد انیمیشن های ساده با Trim Paths

Basics in Adobe After Effects: Creating Simple Animations with Trim Paths

همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه از Adobe After Effects استفاده کنید، اما تمایل دارید با همه ابزارهای موجود غرق شوید؟ خوب پس، این کلاس مکانی عالی برای s است. ..


آموزش بازاریابی آثار هنری شما: انتخاب سازنده مناسب برچسب

Merchandising Your Artwork: Choosing the Right Sticker Manufacturer

""


آموزش نام تجاری خود را متحرک کنید! قالب های انیمیشن در Procreate برای رسانه های اجتماعی

Animate Your Brand! Animation Templates in Procreate for Social Media

اجازه ندهید کارهای خلاقانه شما در دریایی از روندهای ویدیوهای رقص گم شود! در رسانه های اجتماعی با انیمیشن های سرگرم کننده و منسجم که شخصیت شما را بیان می کند، متمایز شوید. ..


آموزش تجارت آثار هنری شما: استیکرهای خود را ایجاد کنید

Merchandising Your Artwork: Create Your Own Stickers

"همیشه می خواستید شروع به ساخت استیکرهای هنری خود کنید، اما حاضر نیستید متعهد به سفارش صدها در یک زمان باشید؟ سپس اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه می توانید برچسب های باکیفیت بسازید..."


آموزش گیف های ساده و جذاب در Procreate: به حیوان خانگی خود تصویر کنید و متحرک کنید

Simple and Charming GIFs in Procreate: Illustrate and Animate Your Pet

"بیایید یک GIF از حیوان خانگی خود بسازیم! از گربه تا سگ، پرنده تا مارمولک، یا حتی اسب تا جوجه تیغی - هر کسی که حیوانات خانگی خود را دوست دارد از یادگیری اصول اولیه لذت خواهد برد."


آموزش اصول اولیه Adobe After Effects: از اسکچ تا انیمیشن با ابزار Pen

Basics in Adobe After Effects: From Sketch to Animation With the Pen Tool

آیا تا به حال خواسته اید طرح های خود را زنده کنید؟ تبدیل یک طرح به یک تصویر متحرک در After Effects با استفاده از یک ابزار ساده به طرز شگفت آوری آسان است! من تا هستم ..


آموزش بازاریابی آثار هنری شما: تصویر دیجیتال برای استیکرها

Merchandising Your Artwork: Digital Illustration for Stickers

""