Rebekah Buck

به موهای خود اطمینان داشته باشید

سلام نام من بکا است،

من بیش از 10 سال است که موها را کوتاه می‌کنم و تازه متوجه شدم که دوست دارم بزرگترین علاقه‌ام را به مردم آموزش دهم، کوتاه کردن و حالت دادن به مو! من نمی توانم صبر کنم تا همه چیزهایی را که می دانم با شما به اشتراک بگذارم!

من می‌خواهم به خانواده‌ها در سرتاسر جهان کمک کنم تا در هزینه، زمان و (گاهی) استرس ناشی از نیاز به رفتن و کوتاه کردن مو صرفه‌جویی کنند. من در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شدم و می‌دانم که برای کسانی که خانواده‌های پرجمعیت و کوچک دارند، می‌تواند واقعاً استرس‌زا باشد که در ماشین جمع شوند و به نزدیک‌ترین مکان برای کوتاه کردن موهایشان بروند - ناگفته نماند که می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد!

به عنوان یک آرایشگر در خانه، هدف من این است که به شما در صرفه جویی در هزینه، زمان، و یادگیری یک مهارت ارزشمند برای کوتاه کردن مو از خانه خود کمک کنم. برای برخی می تواند واقعاً ترسناک به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست، من از تجربه شخصی می دانم. من مسئولیت کوتاه کردن موهای همه خانواده ام (9 نفر) را بر عهده گرفتم و در آن زمان هیچ تجربه ای نداشتم. والدینم را از اینکه مجبور نباشند برای همه ما پول زیادی صرف کنند، نجات داد. و تا به امروز، من هنوز تنها کسی هستم که آنها برای کوتاه کردن موهایشان اعتماد دارند!

بنابراین در دوره‌های کوتاه کردن مو در خانه به من بپیوندید و هر آنچه را که وجود دارد، کوتاه کردن موها در خانه یاد بگیرید.

<3 Bekah

دوره های این مدرس:

آموزش کوتاه کردن مو در خانه: مدل موی نظامی مردانه

Haircuts at Home: Men's Military Haircut

سلام، من اینجا هستم با یک مدل موی مردانه دیگر که فکر می کنم شما دوست خواهید داشت! من این کلاس را به افتخار مردان و زنان در ارتش تدریس می کنم، از جمله شماره من. ..


آموزش چگونه چتری های خود را کوتاه کرده و به موهای خود حالت دهید

How to Cut Your Own Bangs and Style Your Hair

به مدل مو در خانه خوش آمدید: چگونه چتری های خود را کوتاه کنید و به موهای خود حالت دهید. من این دوره را برای خانم هایی طراحی کردم که هیچ تجربه مویی ندارند و می خواهند در زمان خود نیز صرفه جویی کنند. ..


آموزش کوتاه کردن مو در خانه: مدل موی زنانه یک قد

Haircuts at Home: Women's One Length Haircut

"در این کلاس پایه های کوتاه کردن موهای دخترانه را به شما آموزش می دهم - کوتاهی موی بلانت. از این مدل مو می توانید کارهای زیادی را با افزودن لایه ها انجام دهید و متفاوت باشید."


آموزش کوتاهی مو در خانه: مدل موی کم رنگ مردانه

Haircuts at Home: Men's Low Fade Haircut

به Haircuts at Home: Men's Low Fade خوش آمدید من این دوره را برای کسانی طراحی کردم که هیچ تجربه ای ندارند و می خواهند در زمان، هزینه و دردسر صرفه جویی کنند. اکثر والدین مبتلا به چی. ..