Natalia Vazquez

طراح گرافیک و تصویرگر

سلام، من ناتالیا وازکز هستم، یک طراح گرافیک و تصویرگر مستقر در بارسلونا. من در 6 سال گذشته روی تصویرسازی خود کار کرده ام و به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که بتوانم از علاقه خود به تصویرسازی و طراحی امرار معاش کنم.

کار روزانه من شامل تصویرسازی، برندسازی، طراحی حرکت، نقاشی پرتره و طراحی برای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی است.

کار برای یک استودیوی طراحی گرافیک که یک چاپخانه نیز هست، به من کمک کرد تا کل فرآیند طراحی و تصویرسازی را درک کنم، و باعث شد تا بتوانم در حین تصویرسازی با انواع مختلف مشتریان کار کنم، به من کمک کرد. سبک شخصی من را پیدا کنید تضاد کار برای درک اینکه چه چیزی هنر یک نفر را منحصر به فرد می کند و چگونه می توان در کار خود به آن نقطه رسید، عالی است.

امید من این است که عشق و شادی را در یک زمان به جهان بیاورم!

مشتریان من چه می گویند؟

" شوهرم همیشه فکر می‌کرد که عکس‌های مصور نمایه شبکه‌های اجتماعی بسیار جالب هستند، بنابراین برای کریسمس یکی از قطعات سفارشی ناتالیا را برای او خریدم. او خیلی سریع پاسخ داد، آماده بود تا در اولین پیش‌نویس تغییراتی ایجاد کند، و در نهایت با عکسی که او دوست دارد به پایان رسید. متشکرم، ناتالیا! حالا من یک عکس می‌خواهم."

- آدری در 18 ژانویه 2019

" کار او به سادگی خیره کننده است! کار با او بسیار آسان است، چرخش او سریع است و نتیجه نهایی این است که برایش بمیرد! آثار هنری او را بخرید!"

کلی در 18 آوریل 2018

متشکرم!

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه سبک تصویرسازی خود با استفاده از رسانه های ترکیبی

Developing Your Own Illustration Style Using Mixed Media

نام من ناتالیا است و من یک طراح گرافیک و تصویرگر ساکن بارسلونا هستم. من به عنوان یک طراح گرافیک تمام وقت در یک استودیو کار می کنم و متخصص بوده ام. ..


آموزش مبانی عقب‌نشینی: Guía para la Ilustración de divertidos retratos en procreate

Fundamentos del retrato: Guía para la Ilustración de divertidos retratos en procreate

Mi nombre es Natalia Vazquez y soy una ilustradora y diseñadora gráfica de Barcelona, ​​especializada en la ilustración de retratos. Me caracterizo por un estilo. ..